čtvrtek 1. prosince 2016

Met'Addict


Přeji vám dobré ránko :)

Na dnešek jsem si připravila takovou hodně jednoduchou manikúru s laky China Glaze a samolepkami Essence.

Samolepky jsem kupovala už před nějakým časem u Rossmanna, ale měly by být zařazené ve stálé nabídce, takže si myslím, že je určitě ještě v regálu najdete.

Essence 15 Met'Addict


Nalakovala jsem si China Glaze Don't Honk Your Thorn a Getting To Gnaw You a poté jen nalepila samolepky. Jednoduché a rychlé. Samolepky se trošku odchlipovaly, ale přetřetí top coatem pomohlo. :)






Přeju pěkný den :)




13 komentářů:

  1. Ten černý lak je úžasný! A ta kombinace s tím světlým je super :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé já bych si moc přála ty nálepky, ale s mým štěstím je už neseženu a do Rossmanna se bohužel nedostanu, ale mrknu do jiných drogérek.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně se mi líbí ten černý. V kombinaci se světlým lakem vypadá pěkně a nálepky tomu dodají šmrnc. Nedávno jsem použila jiné nálepky od Essence a byla jsem docela spokojená, mají je dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi ta barevná kombinace přišla taková příjemná, tak mě těší, že se líbí i tady. :) Jojo, s jejich samolepkami jsem víceméně taky zatím byla spokojená. :)

      Vymazat
  4. tak toto sú asi najkrajšie nechty, aké som za posledné obdobie videla na blogoch! veľmi veľmi chválim, sú krásne :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. Prekrásne. Musím už niečo vymyslieť aj na svojich nechtoch lebo oproti tvojim vyzerajú ako úbožiatka :-(

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že to tak zlé rozhodně nebude. :o) A moc děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...