středa 28. prosince 2016

Nail art s destičkou Born Pretty Store BP-L052


Dobré ráno přeji :)

Nedávno mi z Born Pretty Store zaslali pár destiček k recenzi, tak bych vám jednu z nich dnes ráda představila. 


Destička nese označení BP-L052. Obsahuje 14 vzorů připomínajících mandalu.
Motivy jsou velké tak akorát ( na výšku cca 2,5 cm a 1,5 cm na šířku )

Destičku najdete ZDE.




Ty motivy jsou naprosto nádherné a bylo těžké rozhodnout se, s kterým vytvořím manikúru. :)
Destička je velmi dobře zpracovaná a práce s ní je jedna radost. Zatím jsem se všemi destičkami z BPS velmi spokojená a můžu vám je s nadšením doporučit !

K destičkám jsem si vybrala ještě dalšího pomocníka - razítko ( ne že bych jich už takhle neměla dost, ale ten vánoční motiv s jelínkem mě dostal :D ♥ ) A že se navíc silikonová část třpytí ? A je na výběr z několika barev ? No to musím přece mít !

Razítko je krásně měkoučké a pracuje se s ním velmi dobře, takže spokojenost.

Najdete jej ZDE



A teď k dnešnímu nail artu.

Vybrala jsem si poslední motiv z horní řady, který jsem se rozhodla vybarvit. Přišlo mi to tak o něco zajímavější a už jsem tuhle variantu dlouho nezkoušela.

K vybarvení jsem si zvolila tři holografické laky - Color Club Worth the Risque, Rival de Loop Young Holo Nails 01 Dreamland a 03 Cute Candy.

Motiv jsem vybarvila tenkým štětečkem přímo na razítku a rovnou z něj následně po nějaké chvilce přenesla na nehty. Přenášet můžete ve chvíli, kdy jsou barvy na dotek suché. V případě holografických laků, které zasychají rychleji než třeba krémové laky, se zase příliš dlouho nečeká, což mi nedošlo, a tak ve chvíli, kdy jsem se rozhodla, že už stačí, byl vzor zkřehlý a já tak málem prodělala infarkt. :D Nakonec se podařilo.

No a na ostatní nehty jsem nalakovala odstín Sleeping Under the Stars od China Glaze.










Máte nějakou destičku BPS ? A jste spokojené ?

Přeji vám příjemný den a doufám, že se článek líbil. :)

Pokud si z Born Pretty Store budete něco objednávat, můžete využít kód NMX31 pro 10% slevu.



Born Pretty Store mockrát děkuji za poskytnutí produktů k recenzi !



10 komentářů:

  1. To je nádhera! Já bych si chtěla koupit nějaký holo lak Color Club, ale když oni jich mají tolik, že nevím který vybrat, tak už tak měsíc sleduji různé swatche a jsem zvědavá, který si nakonec vyberu :D.
    Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o parfém

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to zrovna sranda vybrat si, viď. :D Nejlíp všechny, kdyby to tak šlo. :)
      Moc děkuju. :)

      Vymazat
  2. Veľmi pekná manikúra :) Platnička vyzerá skvelo, pripomína mi jej drahšie kolegyne od Moyou :) Pečiatkovač je krásny tiež, no ja už si neviem predstaviť svoj lakovací život bez priesvitného :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :)
      Jojo, přesně to jsem si taky říkala, že mi připomíná Moyou. :)
      Rozhodně souhlas, s těmi čirými je to daleko praktičtější. :D

      Vymazat
  3. Krásna mani! :)
    Ja mám tiež vianočné razítko a musím súhlasiť že je parádne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedalo se mu odolat. :D
      Jsem moc ráda, že se líbí ! :)

      Vymazat
  4. Náadhera. Destička i razítko vypadají parádně ♥

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...