čtvrtek 4. prosince 2014

Golden Rose Jolly Jewels 115


Pěkný čtvrtek :)

Vážně jsem se moc těšila na to, až vám tady ukážu tenhle lak. Moc mě oslovil a myslím, že by mohl být tak obecně líbivý. Navíc na něj budu pět jen chválu, protože jsem s ním byla po všech stránkách náramně spokojená. :)

Jolly Jewels 115 je lak mléčné barvy se spoustou třpytek všemožných odstínů, růžová, zelená, modrá, zlatá, bílá, fialová, oranžová.....na jakou si vzpomenete. :)) Překvapil mě příjemným lakováním. Jak mám JJ ráda, tak většinou se s nimi nepracuje zrovna lehce. V tomhle případě, i přes početnost třpytek, si lak zachovává celkem tekutou konzistenci a lakuje se fajn. Třpytky se většinou dobře rozmístily a nemusela jsem se s jejich ukládáním nijak zvlášť namáhat.

Hrozně se mi líbil už v 1. vrstvě :





Vůbec by nemusel vypadat zle třeba na světle růžovém podkladu, někdy zkusím.
Ve dvou vrstvách už není tak něžný, ale líbí se mi taky. Třpytky jsou už nahromaděné jedna přes druhou, ale mně to nijak výrazně nepřekáželo a docela to vytvořilo pěkný celek.










Nosila jsem ho cca 3 dny a během té doby mu nic nechybělo. Lak seženete nejlevněji na eshopu Magicnails.cz za nějakých 75,-Kč :)

Máte tenhle odstín ? :)

37 komentářů:

  1. V té první vrstvě je oprvadu krásně něžný, druhou bych ani nedávala u sebe, protože bach remcala u toho odlakování :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musela vrátit v textu, jsem to přehlídla, tak asi v pohodě :D Jooo, odlakování nic moc, rovnou vzít alobal. :))

      Vymazat
  2. Úplne som zabudla, že tohoto krásavca mám tiež :-) musím ho znova oprášiť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho zas musím někdy vyzkoušet na nějaký ten podklad, jsem zvědavá, jak to bude vypadat. :)

      Vymazat
  3. Tyhle laky se mi hodně líbí, musim se podívat na ten e-shop :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna jsem si před pár dny jeden vybírala, protože mi kolegyně psala, že si odtud něco objedná, tak jestli se nepřidám. No byla jsem úplně bezradná, jak jsem se neuměla rozhodnout. :))

      Vymazat
  4. Krásny lak. Mne sa úplne hodí na túto zimu. Veľmi ma prekvapilo, že stojí len 75 korún. Určite sa pôjdem pozrieť na eshop. Viem si ho krásne predstaviť na nechtoch pri štedrovečernej večeri :). Fotky sú dokonalé. Inak, chcela by som ťa pozvať na Vianočnú Súťaž, ktorá práve prebieha na mojom blogu. Stačí splniť pár podmienok :)).
    Stronger2gether Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že to je moc hezká cena. Přesně, taky bych řekla, že u štědrovečerní večeře by skvěle zazářil. :) A děkuju za pochvalu fotek, jsem moc ráda. :)

      Vymazat
  5. Já mám č. 110, je velmi podobný tomuto. Je nádherný, ale to odlakovávání je peklo pekloucí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 110-ku mám taky a souhlasím, všechny tyhle laky se odlakovávají špatně, ale s alobalem je to hned. :) Jen se to nesmí přehánět a někomu to je třeba hodně nepříjemný až bolestivý, mít cca těch 10 min alobal s odlakovačem na rukou. :/

      Vymazat
  6. Moc krásný...mě se víc líbí ve dvou vrstvách:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já se pořád neumím rozhodnout, oboje má něco do sebe. :))

      Vymazat
  7. tak ten je bombovy a ve dvou vrstvach dokonaly ...jen odlakovavat bych to teda nechtela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou za čas se to nechá, ale v takových případech jdu rovnou pro alobal. :))

      Vymazat
  8. Je překrásný, líbí se mi ve dvou vrstvách.
    Zbožňuji Ty Tvé fotografie, máš je krásné!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný! Také mám jeden doma, ale v jiném odstínu. Sehnala jsem ho v jedné malé drogerii za nějakých cca 50 Kč.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je! Moc se mi líbí, je takový jemný a něžný, ale zároveň hravý :) Moc se povedl a krásné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu ! :) Souhlas, je moc povedenej :)

      Vymazat
  11. Cukríček, veľmi pekný :)
    pozývam ťa na môj blog, na ktorom je práve nová recenzia kozmetiky Catrice vs. Essence
    www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný lak :) Jemný v jedné vrstvě a ve dvou vrstvách dokonalý, sváteční :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ten je nadherny.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Je krásný. Já mám tyto laky 2 a hrozně se mi líbily, ale přijde mi, že vůbec nedrží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zatím asi nijak výrazný problémy s výdrží neměla, ale to je děsně individuální. :)

      Vymazat
  15. To je nádherné :-)
    Budu velmi ráda, když se zapojíš do mojí giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Je krásný sám o sobě v těch dvou vrstvách-takový hravý:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Jojo, ty barvičky z něj dělají takovou veselou záležitost. :)

      Vymazat
  17. Ten je hezoučký :) Já bych ho asi nosila ve dvou vrstvách, to se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
  18. taký Circus Confetti s mliečnym základom. Veľmi krásny je

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...