pondělí 1. prosince 2014

Měsíc listopad s MKK :)


Přeju hezký 1. prosinec :) 

Pravidelná měsíční koláž je tu a chybět nebudou ani fotky z Instagramu. Příspěvků nebylo o moc víc, než obvykle, ale fotek teda požehnaně :)) Slavily se narozeniny blogu, ukázala jsem vám novou vánoční kolekci China Glaze, nevynechala jsem ani nejnovější úlovek Glitter Bomb od Rimmel, nějaký ten nail art taky byl.. a tak doufám, že vás to se mnou opět bavilo. :)

Dnes nejsem moc výřečná, takže si dáme ty fotky. :D




Do prodejny KIK jsem zavítala potom, co jsem si prohlídla jejich leták s vánočním dekorem. Narazila tam na tenhle super podnos ( a bylo z čeho vybírat ), za 45,-Kč ale bohužel už nenarazila na skleničky a misky se sovičkami ( jak jinak :D ) Svíčky jsou taky z KIK, za 55,-Kč 24ks


Letos na mě leze vánoční nálada poněkud dříve. Loni vůbec, to šlo vše tak nějak mimo mě a ještě jsem svátky strávila nemocná v posteli, tak snad to letos bude lepší :) Sněžnou kouli/sněžítko jsem koupila v obchodě Levné knihy, ale cenu si už nevybavuju. Bylo to ale dost levně. :)) Lucernička s jelenem je z loňska a právě jí začíná sezóna. :D


Už po první návštěvě jsem si tenhle mega obchod hrozně oblíbila. Najdete tam asi tak všechno. :D Dekor, ozdoby, stylové doplňky, věci pro děti, spoustu svíček, pečující kosmetiku, dekorativní kosmetiku, akvarely, štětce, různé věcičky pro ruční práce... a mnoho, mnoho dalšího, ale to bychom tu byly dlouho. Zajděte se podívat, s prázdnou určitě neodejdete. :) Obchod najdete na Lannovce v Českých Budějovicích.


Suzi mě nominovala v tagu kolujícím na Instagramu - My nails and my drink :)


V katalogu Avon jsem narazila na tenhle boží hrnek ♥


A dnes to zakončí pan Odin, který si z mé postele udělal odkládací prostor pro své hračky. :D Medvěd je můj, to jen tak mimochodem. :))

Jaký jste měli měsíc ? A ne, že bych chtěla prudit....ale taky se tak těšíte na Vánoce ???? :D

Mějte fajn den ! 

10 komentářů:

  1. Hrnky z Avonu jsem koupila dva :D jeden Mamince a druhý Tatínkovi :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou ladit :) Taky jsem měla nutkání ho objednat, ale kolem mě už nikdo touhle mánií netrpí, takže z toho sešlo. :D

      Vymazat
  2. Ten Avon hrníček vypadá skvěle, hned bych ho brala :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. To byl opět hodně vydařený měsíc :) Těším se co připravíš na prosinec :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny, farebný a bohatý mesiac. Vidím list odo mňa, ako mi to zlepšilo náladu :-) A ten hrnček, ach, závidím ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem si vystavila, protože mi vždycky vykouzlí úsměv :) Ten hrnek už ani nevím odkud mám, myslím ale, že to byl dárek :) No a moc děkuju :-*

      Vymazat
  5. Moc vydařené, jak říká Suzi, krásně barevné a bohaté, s tím naprosto souhlasím :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...