úterý 2. prosince 2014

Catrice 46 Berry Potter & Plumbledore


Pěkné úterý,

dnes se nepřízeň počasí odrazila na fotkách i mně. Čekat na lepší podmínky se mi nechtělo, protože po týdnu nefocení jsem se na to už moc těšila a nakonec vybrala pár jakž takž ucházejících snímků.

A povídat se dnes bude o Berry Potter & Plumbledore, což je kousek, jež mi byl zapůjčen od kolegyňky k nafocení. Vybíraly jsme ho společnými silami při nákupech v Č.B. a výběr se dle mého skutečně povedl. :)

Tenhle odstín, jemuž dominuje barva švestek a ozvláštňují výrazné modro-šedé ( pod umělým osvětlením až jakoby smaragdové ),odlesky, se mi neskutečně hodí pro podzim a zimu. 
Lakovalo se s ním celkem dobře a pohodlně. Jeho konzistence je hustější, bez větších problémů jsem se se štětečkem dostala všude, kam jsem potřebovala a jen se kochala barvou. 1. vrstva není zrovna dokonalá, protože lak hodně prosvítá. Když mu dopřejete ještě druhou, tak je rázem pěkně sytý, ale sem tam se mi zdálo, že mi místy prosvítají nehty a pro jistotu přelakovala ještě 3. vrstvou. Pak už to bylo podle mých představ. Nosil se dobře, ale ne moc dlouho. Ani mně, ani kolegyni nevydržel příliš dlouho. V mém případě odcházel už první den od lakování, kdy se jakoby ztrácel ze špiček nehtů. Následující den se už v menších kouscích loupal a to už šel dolů.









Tuším, že ho seženete za nějakých 65,-Kč ( nejsem si moc jistá, protože u nás ve městě tuhle značku nikde neprodávají a nemám ji tolik zmapovanou :)

Jak se vám líbí ? Vybraly jsme dobře ? :)

Hezký den

31 komentářů:

  1. Zajímavý odstín :) možná by to nevypadalo marně jednu vsrtvu přes černý lak :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně zajímavý odstín, takový netradiční, ale pěkný, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě dost zaujal :) Zvažuju, zda ho někdy pořídím do sbírky, uvidíme. :)

      Vymazat
  3. Krásný, dobře jste kolegyňce vybraly:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký, asi musím napsat Ježíškovi :)

    OdpovědětVymazat
  5. Catrice laky miluju..škoda té výdrže. . Mám ho doma a asi brzo láknu je fakt božský ;) A fotky máš moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Moni. :) Tak jsem zvědavá, co na něj pak řekneš. :)

      Vymazat
  6. Taky ho mám, je nádherný, ale též mi vydrží jenom kraťoučko :(

    OdpovědětVymazat
  7. Několikrát jsem ho měla v ruce-ten odstín a název jsou totiž dokonalý:-)...

    OdpovědětVymazat
  8. Barevně je moc krásný, škoda té nízké výdrže. Ale bomba je ten název, ty Catrice fakt umí :D

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Odstin je nadherny.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Je tak nádherný, úplne si viem predstaviť tie odlesky. Keby už konečne aspoň na chvíľu vyšlo slnko, stále tu máme ako v Londýne a u vás tuším už aj sneží. u nás akurát tak leje ako s krhly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo u nás ve městě dnes sněžilo poprvé po zimě, ale jen na chvíli, takže taky Londýn. :D

      Vymazat
  11. Konečně jsem se k tobě dostala! Stala se mi hrozná nehoda a asi mám po notebooku :( Takže jsem na 100 let starém a to je fakt o nervy :D Tim tě tu nebudu zahlcovat. Teda fotky jsou krásný! Já nevidím nic, že bys pocítila nedostatek světla. Krásné, ostré, čisté jako vždycky a o laku ani nemluvě, to je dokonalost. Na první pohled mi připomněl jeden z limitky Superheroes od Essence s olejovým efektem Power Girl, ale tomu tam chybí ten tyrkysový odlesk, což tenhle dělá ještě krásnějším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ne :/ Teď jsou ty problémy s notebooky nějak rozšířený, Suzi s ním má taky starosti. :/ Tak vám holky držím palce, ať se vám ty počítače nějak vzpamatují.
      Noo z asi 30-ti fotek se nechalo použít jen těchhle 7, jinak vše mázlý, rozostřený...hrůza děs. :D

      Vymazat
    2. ja som konečne spojazdnila aspoň starý, síce dýcha z posledného, ale snáď ešte niečo vydrží. Len videá budem musieť upravovať inde, bo tie by zabili pre zmenu tento :-D

      Vymazat
    3. Musí to vydržet !! :D
      Nechci ani pomyslet, kdyby mi ten můj odešel. Ještě je relativně novej, tak snad ne...:D

      Vymazat
    4. Ale tak já vás holky pobavím... jako správná lakomaniačka jsem si do něj vylila odlakovač.. :D

      Vymazat
    5. ja sa čudujem, že sa toto nestalo mne, koľkokrát bol odlakovač položený vedľa touchpadu :-D

      Vymazat
  12. Už ho mám nejaký ten piatok v zbierke. Keď som ho raz u nejakej maniačky videla, pomaly som bežala do DMky ho kúpiť. Neskutočná farba, veľa podobných v zbierke nemám. S tou výdržou sme na tom asi rovnako, neviem čo v Cosnove vymýšľajú, ani nové Essenčatá nič nevydržia a už aj Catrice laky. Nie dosť, že po zmene dizajnu majú tie štetčeky ako metly... Fotky máš náhodou veľmi príjemné v jasnom počasí by možno nevynikol ten tyrkysový závoj ;) Vyzerá fakt magicky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zatím všehovšudy dva kousky od Catrice, takže s těmi starými jsem neměla tu čest a už asi ani nebudu. :))
      Jinak souhlasím, já teda určitě podobný nemám. Sakryš, asi si ho i přes tu špatnou výdrž budu muset pořídit. :D A děkuju, jsem moc ráda. :)

      Vymazat
  13. Nevšedná farba, no veľmi pekná a tie odlesky sú super :) No škoda tej výdrže :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně by mi to nevadilo, ale poškození laku už po jednom dni, s minimální zátěží na ruce..to je slabota. :D A děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...