úterý 17. ledna 2017

Moyra Silk Nude


Dobré ráno vám přeju.

Dnes se můžete podívat na další kolekci laků Moyra - Silk Nude - kterou mi zaslali z Moyrashop.sk

Kolekce obsahuje 8 odstínů s hedvábně matným efektem a jemnou perletí.
Lakují se velmi dobře a u všech mi stačily dvě vrstvy. 

Perleťové laky příliš nevyhledávám, ale tyhle si mě získaly pro ten příjemný závěrečný mat.

První polovina kolekce se nese v duchu jemných a tělových barev, druhá zase v příjemných fialových tónech. 



321 Paris mi barvou trošku připomíná nugát.. :) Na který okamžitě dostávám chuť.. vy už taky ? :))




322 Milano je zase jako lahodná bílá káva. :)




323 London má příjemný broskvový nádech.




324 Madrid mě uchvátil z této čtveřice tělových barev nejvíce. Ta kapka světloučce růžové z něj dělá strašně krásnou záležitost. ♥




325 New York nám otevírá jakousi druhou polovinu odstínů jdoucích do fialkových barev.




326 Berlin 







327 Tokyo už je taková výraznější fialová, která se mi osobně moc líbí.







328 Sydney je posledním odstínem této kolekce a pro mě jasným dalším favoritem. ♥




Jak se vám kolekce líbí ? U mě rozhodně palec nahoru za odstíny Madrid a Tokyo.

Laky najdete ZDE ( SK eshop )
ZDE ( CZ eshop )




Za poskytnutí laků mockrát děkuji Moyrashop.sk :)

12 komentářů:

  1. Tak druhá polovina laků se mi líbí víc takže za mě TOP poslední čtyři!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, ještě mít tak pěkné nehty a bylo by to top. Dokonalé barvy, hlavně ty první dvě. A na sluníčku se budou úžasně třpytit :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krásné :) Za mě Madrid a Sydney.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, taky jsem chtěla napsat Sydney, ale nějak mi tam skočilo Tokyo :D

      Vymazat
  4. Nádherné odstíny... všechny. Máš krásné nehty tak si můžeš dovolit cokoliv, tleskám za výběr barviček:-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Dvaja fešáci z tejto kolekcie mi stoja v "neoskúšanej" krabici... Snáď aj na ne raz dojde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle krabici mám už zapadanou prachem a pomalu se s tou myšlenkou loučím.. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...