středa 13. listopadu 2013

Malý koutek krásy oslavuje 1. narozeniny ! & nějaké ty dárečky pro vás... :)


Ahoj. :)

A je to tady. Přesně před rokem, 13.11.2012, se jedna bláznivka do laků po dlouuuhém přemýšlení a odhodlávání rozhodla, že si založí blog.

Závislost u ní nastartovala první návštěva na blogu Nails Maniac, kdy z nepříliš velkýho zájmu o laky postupně vygradovala touha mít taky tak pěkný nehty, až po chorobné nutkání vlastnit všechny laky na světě. :D
Děkuju, Veve. :))

Pak už to bylo jen jakési přirozené vyústění, že jsem se chtěla podělit s někým dalším o moje výtvory, sdílet s dalšími nadšenkyněmi a...neotravovat už přátelé na facebooku s fotkami. :))

Takže dnes slaví Malý koutek krásy 1. rok své existence a já musím konstatovat, že ten rok strašně rychle utekl a že jsem fakt ráda za to, že jsem se odhodlala a blog založila.


A když jsou ty narozeniny, hodila jsem i nehty do oslaveneckýho a tak tu jsou jedny infantilní, barevný a třpytivý. :)

A jedny trochu "decentnější"s kaviárem na prsteníku. Konečně jsem se odhodlala ho vyzkoušet a samozřejmě pak na něj bude i samostatný příspěvek.

Který se vám líbí víc ?? :)


Taky jsem si zavzpomínala na první příspěvek na blogu, kterým byl Sally Hansen + Essence :)
Přečíst si ho můžete zde. A protože mě docela fascinuje o kolik se člověk během jednoho roku může zlepšit ( kvalita fotek, lakování, úprava nehtů, pózy s lahvičkou :D ), rozhodla jsem se pro takový srovnání právě toho prvního příspěvku. Vytvořila jsem si identické nehty, jako před rokem a myslím, že rozdíl je velký a jde vidět na první pohled. :)

2013
2012

A protože vy jste v tom se mnou, chodíte sem, čtete to a komentujete, zasloužíte si ode mě aspoň malou pozornost. Musím říct, že mám štěstí na super čtenářky a doposud jsem se nesetkala s urážkami, či nesmyslnými útoky. Za to děkuju, protože toho jsem se prve celkem obávala po přečtení pár diskuzí pod články. Jste super a neříkám to jen tak, ale myslím to vážně.
Pár holek, nebudu jmenovat, ony to určitě vědí i bez toho, mi hodně přirostlo k srdci a já jsem hrozně ráda, že jsem je měla možnost poznat aspoň takhle virtuálně.. :)

A copak jedna z vás milých čtenářek ode mě dostane ?? :)



Pro jednu z vás jsem si připravila tyhle dárečky :

Max Factor Max Effect Mini Nail Polish v odstínu 45 Fantasy Fire
&
Max Factor Max Effect Mini Nail Polish v odstínu 14 Dazzling Blue
&
Sadu šesti pilníčků od Essence s roztomilými a zamilovanými motivy :)

Podmínky pro účast v soutěži jsou jen dvě a to :


  • Sledovat mě přes GFC.
  • Napsat do komentářů svůj email, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat.
  • NEPOVINNÉ : Když dáte lajk na FB stránku Malý koutek krásy, tak budu samozřejmě ráda. :)
Zúčastnit se můžete do neděle 17.11. a v pondělí 18.11. tady na blogu vyhlásím jednu výherkyni.
Rozhodla jsem se jednu z vás vylosovat "růčo" :) a už se na to vypisování lístečků hrozně těším. :))
Platí pro ČR a SR. :)

Mějte krásný den a já už se těším na losovačku ! :D

P.S. Nebojte, jsou to nové laky.. :-)
♥♥




46 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k výročí...a piš dál :-) a lakuj a maluj! OndrackovaIlona@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu :) Dokud nedojde inspirace a láska k lakům ( jakože aspoň ta láska nehrozí, že by došla :-)), tak určitě budu. :)

      Vymazat
  2. Happy B-Day :-)
    Sledujem už dlhšie a často sa inšpirujem.

    simakova.andrea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, děkuju. :) To mě těší, že tu najdeš inspiraci ! :)

      Vymazat
  3. Jéé až teď jsem si uvědomila, že Tě sleduji jen přes oblíbené blogy na bloggeru :)) tak jsem to hned napravila :)
    Ty kaviárové nehty jsou nádherné! ♥ a první oslavenecké jsou roztomilé :)) máš úžasné nápady, moc ráda se Tebou inspiruji :)

    Všechno nejlepší k výročí :)* dárečky jsi zvolila moc krásné :) ty pilníčky jsem nikde neviděla, ale určitě se po nich kouknu, včera jsem celý den přemýšlela nad dárkem pro mou kamarádku k narozeninám a tohle ji určitě musím koupit :) Takže děkuji i za tip na dárek :)

    eliasova33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jane, jsi hrozně milá, děkuju! :) A jsem ráda, že se nail art líbí. Ty pilníčky bys u Rossmanna měla úplně v pohodě pořídit, aspoň u nás jich bylo bohatě. :) Ještě jednou děkuju za krásný komentář, mám z něj radost. :)

      Vymazat
  4. Tvojí "úchylce" naprosto rozumím ;)
    Přeji všechno nejlepší a hodně čtenářů!
    mirkaschaff@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju pěkně. :) No já si myslím, že rozumíš. :))

      Vymazat
  5. Romčo, přeju tobě i blogu všechno nejlepší a spoustu fajnových čtenářů :)
    Můj mail máš ;)

    OdpovědětVymazat
  6. jee.. Romčo, přeji tobě i tvému blogu mnoho dalších společných let:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci, doufám, že jich bude ještě hodně. :))

      Vymazat
  7. Sleduji ;)
    Všechno nejlepší ;))
    natalka.francova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju k výročí! :)
    PetraJ.Hozova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sledovala jsem jen přes bloglovin, tak jsem napravila i GFC :-)
    Přeji tvému blogu vše nej k prvním narozeninám!
    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Romčo vše nejlepší k 1. blogovému výročí a přeji ať tě blog stále baví a ať se s námi stále dělíš o tvé výtvory :) sleduji Tě jak přes GFC i FB ale to sama víš. A email je

    hancule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Hani. :) :-* Doufám, že vás tu budu zahrnovat výtvory ještě pěkně dlouho. :D

      Vymazat
  11. Gratuluji :)

    Velmi často se zde inspiruji :)

    yahoodkacz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. kiež by aj ja som mala také úžasné zlepšenie po roku, ako si mala ty :-) Malému koutku prajem všetko najlepšie, nech sa mu darí tak krásne ako doteraz a tej milej osôbke, ktorá ho píše čo najdlhšiu výdrž. Som rada, že sa naše cesty spojili u Soničky, lebo k tebe chodím veľmi rada. Inak sa mi páčia tie prvé, sú také veselé, narodeninové, párty na nechtoch :o)
    P.S.: Môj komentár nerátaj do giveaway, keďže sa ich nezúčastňujem, len som chcela popriať všetko dobré ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzinko :-* :D Co mi to děláš, ty jsi mě úplně dojala ! :) No nápodobně, samozřejmě, taky jsem ráda, že jsme se díky Soně takhle objevily a i já tě moc ráda navštěvuju, protože máš super nápady a jsi hrozně šikovná.
      Já jsem tušila, že účastnit se nebudeš, ale moc ti děkuju a jsem ráda, že jsi mi sem takhle hezky napsala. :)
      Měj se krásně.

      Vymazat
  13. Krásné nehtíky, nejvíc se mi asi líbí ta první manikúra - je taková nejnarozeninová ;-).

    A přeju krásné výročí!!!

    adrianas.nail.art@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to správně ulítlý jak by na narozeninovou party mělo být, že. :) Moc děkuju za přání! :)

      Vymazat
  14. Přeji ať Tě blogování stále baví a máš jen spokojené čtenářky!
    mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Všetko najlepšie prajem tebe a tvojmu blogu, nech vám to ešte dlho spolu klape tak ako doteraz a hlavne, nech ťa to baví a nech ti blog robí radosť :)
    Sledujem všade, kde sa dá, veď to vieš, a môj mail je:
    veronika.sovcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Všetko dobré prajem tebe a blogu, nech je ďaľší rok, rokom ešte úspešnejším :))
    uharcekovav@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem tu nespíš poprvé a hodlám tu zůstat-hrozně mě zaujaly manikúry, vážně pěkné, zvláště ta Happy Day.Giveaway vypadá také dobře.Těším se na další články. :)
    mysunnypineapple@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, vážně mě to těší. :) Za pochvaly děkuju. :)

      Vymazat
  18. Tento blog je jeden z mých nejoblíbenějších!!
    Mooc krásná práce Romy :)
    klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Všechno nejlepší blogu!:) Já mám narozeniny zase dneska :D
    mi.cup@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti Míšo přeju všechno nejlepší k narozeninám. :) A já moc děkuju. :)

      Vymazat
  20. gratuluju a ať se daří ještě minimálně další rok :)
    linzinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Teda já jsem tvůj blog nenavštívila už takovou dobu, že se úplně stydím. :) Moc gratuluju k úspěšnému roku a doufám, že budeš pokračovat, protože tvoje články jsou plné inspirace'

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já věřím, že toho musíš mít až nad hlavu, když se ti udála v životě taková změna, s tím Skotskem. :) Moc ti děkuju za přání, potěšila jsi mě tím. :) :-*

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...