čtvrtek 14. března 2013

Gabriella Salvete Enamel with hardener 150



Když jsem si vzpomněla, že bych si měla nalakovat nehty, pokud chci fotit ještě za světla, bylo těsně před západem slunce. No nakonec to ani nevadilo, vznikly díky tomu celkem pěkné fotky, když jsem natáhla ruku co nejvíc k obloze a cvakla. Asi to muselo vypadat legračně, jestli mě z toho balkonu někdo viděl.. :D
Jsem tedy docela ráda, že jsem si zvolila právě tento oranžový lak se zlatavými odlesky, protože k obloze těsně po západu slunce vypadal vážně krásně. :)
Lak má v sobě ještě miniaturní oranžovo zlaté třpytečky nebo možná prach a je vážně krásný. Jsou na něm teda vidět tahy štětečkem, ale s tím  se u tohoto typu laku počítá a není to nic hrozného. Vrstvy jsem dala až tři, protože i ve dvou mi prosvítaly konečky. A když se zadívám z různých úhlů, tak i v těch třech se mi občas zdá, že je vidím. Jinak nic, co bych mu vytkla není. Schne docela slušně i na to, že mám ty tři vrstvy, za což tedy vděčím top coatu.














Obsah lahvičky je 11ml
Cena 79.90,-Kč
Doba spotřeby 24 měsíců


Musím ještě říct, že tyhle laky mi připadají hodně kvalitní. Některé kousky mám asi tak 2 roky a prostě pořád jsou jako nové. Mám pocit, že snad nikdy nezhoustnou, aby se nedaly nalakovat. Takže to si myslím je hodně velké plus.

Tak se mějte krásně a nezapomeňte mi v komentářích napsat, co na něj říkáte. :)

6 komentářů:

  1. ánoooo, to je krásavec! a tá fotka s nebom! čo na tom, ak ťa niekto aj videl, vznikla pekná fotka a to je podstatné. o mne si ľudia myslia, že som pako, keď ma vidia fotiť si nechty :-D aj minule sa ma suseda pýtala, čo to preboha robím a prečo to robím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale zvědavá sousedka :D Ale ty fotky potom stojí za to, takže ať si lidé říkají co chtějí.:) Jinak moc děkuju za pochvalu.:)

      Vymazat
  2. Fotky vyšly krásně! :) a jestli tě někdo viděl máchat rukama po obloze, tak co :D my jsme nedávno fotili s přítelem na poli a každý řidič auta, co kolem projel, si mohl hlavu vykroutit :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...