pondělí 11. srpna 2014

Sally Hansen Diamond Strength, 230 Sweetie Pie


Pěkný den přeju :)

Tenhle odstín od Sally Hansen jsem se vám pokusila vyfotit už asi 3x a teprve teď jsem s výsledkem celkem spokojená. Při prvních pokusech zachytit odstín co nejvěrněji jsem se úspěchu nepřiblížila ani trochu, ale tentokrát už je to aspoň na takových 95% :))

Odstínem mi vyloženě sedl do noty - tyhle růžovky s nádechem do meruňkové/broskvové jsou moje, ale tady pozitiva bohužel končí. :(

Lakování nic moc, schnutí dlouhé, výdrž krátká... a to i na mě.



Lak totiž dělá rýhy jak blázen. Schovat se mi je podařilo až ve třetí vrstvě, což naštve, protože nebýt těch mega děr, tak by lak kryl v samotných dvou vrstvách. Tím, že je ještě navíc takové gelovější konzistence to má se schnutím celkem na dlouho. Z téhle řady Diamond Strength je to můj první vyzkoušený lak, tak netuším, jak se chovají třeba ostatní. K výdrži jsem měla poznamenáno, že se mi lak první den začal loupat v růžcích nehtů a druhý den se na něm objevovaly prasklinky. Což na lak, který vyjde na 199,-kč je dost bída. A ještě takový bonus - lak na dně lahvičky začíná měnit barvu... mám ho cca 5 měsíců.






Sweetie mě trošičku naštval.. :)) Vy ho máte ? A taky takhle zlobí ? 
No jestli ho nemáte, tak radím vyhnout se mu velkým obloukem, protože tenhle kousek zrovna doporučit vážně nemůžu.

Mějte se prima.

16 komentářů:

  1. Prý trošičku zlobil, ten by potřeboval vystřelit na Mars, neřád jeden a ještě chtějí za něj takový peníze. Ale barevně se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi líto,že má tak strašné vlastnosti,protože barvička je to krásná...Dle rozkazu budu ho obcházet obloukem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela ráda bych narazila na barevně podobný, ale s lepšími vlastnostmi. :D

      Vymazat
  3. To už je dneska 2. článek, co čtu negativní dojmy na lak od SH :( Taky jsem si chtěla nějaký pořídit nebo nejlíp by se mi líbila teď ta nová sada :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jsem hrozně ráda, že ta sada mě nechává naprosto chladnou. :D Stejně by mi to bylo úplně k ničemu, protože tak dlouho bych se stejnými nehty nemohla existovat. :)) No jo, tahle řada bude asi trošku zlobivější, co jsem tak zatím četla. :/ Docela v pohodě jsou ty z řady Complete Salon Manicure.

      Vymazat
  4. bohužiaľ s radom Diamond Strength mám rovnaké skúsenosti a je to vzhľadom na ich cenu fakt príšerné s nimi. mám dva klasické a jeden efektový, ale tie klasické sú predražená hrôza. farby krásne, ale tým to končí:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si pořádně rozmyslím jestli ještě někdy příště sáhnu po laku z týhle řady. Glitrový klidně, ale krémovky už asi ne. Jedině s výraznou slevou. :))

      Vymazat
  5. Tak přesně takový odstín růžovo-meruňkové by se mi taky líbil!:) škoda že dlouho nevydrží:( já už si lakuji jen nehty u nohou, protože ty se tak brzy neoťukají :D na rukou mám jen bezbarvý a nějak mi to přes léto stačí:)

    www.Lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jen čekám až skončí léto a budu mít pokoj od lakování nohou :DD Fakt mě to nějak nebaví a dávám pak naopak na nehty na nohou bezbarvý.

      Vymazat
  6. Vyzerá to na chutný odtieň, ale škoda tej kvality a výdrže, ale zas...aspoň ušetrím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejen peníze, ale i nějaký ty nervíky. :)) Ale jako škoda to je..

      Vymazat
  7. Ta barvička je vážně skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm, škoda :( Odtieň je ale nádherný.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...