úterý 9. září 2014

O • P • I - What’s with the Cattitude ? A lehký nail art :)



Pěkné dopoledne přeju :)

What's with the Cattitude pochází z kolekce Shrek Forever After z roku 2010 a připutoval ke mně od Soničky. Zdá se, že v prodeji už u nás není, což je v případě téhle modré trochu škoda.

Vidím lehkou podobnost s NYC 325 Raindrop, který je ale o něco světlejší a OPI mi zas připadá smíchaný s kapkou šedé. Nicméně tyhle nebesky modré zbožňuju. ♥

S lakováním jsem měla trochu problém, protože lak dělá trošičku lysinky, kterým se lze vyhnout jen velmi lehkým a opatrným přiložením štětečku a rychlými, opravdu jen max. třemi tahy.
Jinak je dobře pigmentovaný a dvě vrstvy by vám měly stačit ( pokud občas nebudete potřebovat ještě třetí opravnou ) Nebýt tedy lysin, lakoval by se moc pěkně. Má tekutější konzistenci, ale nemá nijak výrazné sklony k zatékání ke kůžičce.

A protože vás v poslední době mírně ochuzuji o nail art, tak jsem si jeden jednoduchý připravila s tímhle krasavcem, ale to až na konci. :)









Nail art spočíval v tom, že jsem nalakovala špičky modrým lakem - jen dvě vlnky a poté jsem chtěla přidat ve stejném tvaru stříbrnou barvu. Jenomže jsem použila zrovna lak, který na tohle asi není úplně vhodný, protože mu chybí dostatečná pigmentace ( jedná se o Nubar Silver Glitter ), a spíše jsem měla nejdříve použít nějaký lépe pigmentovaný a až poté přidat Nubar. Ve výsledku to vypadá jako jakási nepravidelná linka. :(






Mějte fajn den. :)

30 komentářů:

  1. Tak to je ale nádherný odtieň a s tým bielym svetríkom vyzerá dokonale! A strieborná nepravidelná linka mi vôbec neprekáža, práve naopak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem si dlouho k focení nevzala ten svetřík a dobře jsem udělala, že jsem si teď na něj vzpomněla. :) Děkuju ! :)

      Vymazat
  2. Jé, to je krásná barvička a s tím svetříkem to skvěle ladí :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká modrá :) a jak píše Arvonka nepravidelná sříbrná linka má své kouzlo zrovna v té nepravidelnosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě štvalo, že to dopadlo nakonec úplně jinak než jsem původně chtěla, ale když se líbí, tak jsem ráda. :) Děkuju Hani. :)

      Vymazat
  4. juj, či je to krásny odtieň, ale nebudem sa opakovať, súhlasím s Arvonkou a Hankou :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem si hnedka vzpomněla na Raindrop od NYC :) Opravdu moc hezká barvička a tobě ohromně sluší, hlavně mi přijde, že máš čím dál lepší fotečky. Radost se na ně dívat :) Super světlo, krásně ostrý, prostě paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se mi právě hrozně nelíbí odstín kůže :/ Bylo zataženo a to už teď bude skoro furt, tak jsem to nakonec nechala, ale hlavně že odstín laku odpovídá. :) Jsem moc ráda, že se fotky líbí ! :)

      Vymazat
  6. No teda, to je nadherna modra!!!! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s Aniskem, tvé fotky jsou čím dál krásnější! Líbí se mi kombinace laků s různými svetříky, bižuterií a podobně :) A taky ta poslední fotka složená ze čtyř kousků. I nail art je moc hezký, jak psaly holky, stříbrná linka k tomu dobře ladí :) Soňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď se normálně dmu pýchou, Soni. :D <3 Mockrát děkuju za krásný komentář. :)

      Vymazat
  8. Já mám teda raději tmavší modrou, ale ve tvém podání na tvých dokonalých nehtech vypadá všechno nádherně:-)Ten nail art je taky povedený...

    OdpovědětVymazat
  9. Ta barva je opravdu nádherná, fakt jako nebe :)
    A moc se mi líbí tvůj tvar nehtů, chci taky takový!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti moc za pochvalu. :) Dřív jsem měla nehty v dost katastrofálním stavu, což můžeš ještě vidět v některém ze starších příspěvků. :D Ten tvar se pak nějak ukázal ve chvíli, kdy jsem začala zatlačovat kůžičku, zkrátila a zapilovala do rovna. Teď jsem spokojená.

      Vymazat
  10. krásna farba, krásne fotky a zaujímavé sú aj tie trblietavé končeky:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta barvička je nádherná! a celkově se mi celý nail art líbí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, jsem totiž zvažovala, že ho sem možná ani nebudu dávat. :))

      Vymazat
  12. Vypadá krásně :) A pořád musím obdivovat tvoje krásně tvarovaný nehty :) Tohle je můj první komentář tady a nemohla jsem si pomoct, prostě jsem ti sem už musela napsat! S laky to vážně umíš :D Zatím jsem snad nenašla žádný lak nebo žádnou kombinaci, která by se mi tu u tebe nelíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je od tebe moc hezký, teď mi ten úsměv z tváře jen tak nesleze. :D Děkuju za tvůj krásný komentář, který mě vážně moc potěšil. :)

      Vymazat
  13. To je ale prekrásna farba! Ozaj úžasné fotky aj nail art sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásná barva i zdobení. Já od OPI nejvíc miluju modrou Can't find my Czech book. Už kvůli názvu:-). Nepruhuje, kryje hezky, vcelku drží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten tebou zmiňovaný lak je moc krásný, přesně tyhle odstíny mě dostávají. :) A děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...