čtvrtek 14. května 2015

♥♥Cuccio Colour Mimes&Musicians♥♥


Přeju pěkný den.

Myslím, že už nastal ten správný čas, abych vám tu dnes ukázala další efektový lak Cuccio. Ten poslední ( A Star is Born ), byl v modrých tónech a dnes se to ponese v romanticky růžové, levandulové, meruňkové, vanilkové...taky už myslíte na zmrzlinu ?? :D

Tenhle láček efekťáček je z kolekce Venice Beach '81, což už ví ty, které četly příspěvek s jeho kolegou. Pořídit jej lze za 225,-Kč na eshopu Modeláž nehtů.
Já jsem si ho pořídila na jarním veletrhu, což ale už také víte. :)

V laku najdete velké, střední a malé šestiúhelníky a maličké puntíčky. To vše v hravé a něžné kombinaci pastelových barev - růžová, vanilková, meruňková a levandulová.

Velkým šestiúhelníkům se ne vždy chtělo z lahvičky na nehet, ale jinak se všeho dostalo na nehty bohatě. Když už nějaký větší glitr vylovíte, doporučuji ho něčím mírně zatlačit, protože má tendence odchlipovat se. Dobře poslouží třeba párátko. :)

Tentokrát jsem si připravila tři barevné varianty - fuchsivou, růžovou a světloučce levandulovou.




Nejdřív jsem ho vyzkoušela na Sally Hansen Complete Salon Manicure 520 Shrimply Devine.





Skoro až postrádá smysl, dávat ho sem samotný, protože ve skutečnosti je to celkem zářivá růžová. Alespoň si tím škrtnu pár laků, co mi už tak dlouho stojí v čekárně. :) Lakovala jsem ho ve třech vrstvách kvůli viditelným lysinkám. Jinak je fajn, konzistence akorát a během lakování už jiné lumpárny neprováděl.




Říkala jsem si, že by mu to mohlo slušet i s Astor Fashion Studio 229 Soft Hydrangea.





229 Soft Hydrangea je pěkná a svěží fuchsiovka. Samozřejmě se mi fotila trochu hůře, jak je v mém případě u těchto odstínů zvykem, a ve skutečnosti je ještě trochu tmavší. Krycí ve dvou vrstvách a lakování bez problému.





A poslední kombinace, která se mně osobně líbí asi nejvíc. Podklad jsem si zvolila svůj milovaný Max Factor 30 Chilled Lilac, na který tu už samostatný příspěvek byl. Hrozně mě mrzí, že to na fotkách vyšlo tak mdle, protože ve skutečnosti to byla živá a hravá manikúra.












Jsem s těmi fotkami teď jak urvaná ze řetězu. :)) Takže se dnes loučím a přeju fajn den. :)

36 komentářů:

  1. Nádherné :) prostě zbožňuju růžovou na nehtech! Ten od Astor mám v plánu si koupit, je prostě dokonalý :)
    Měla jsem teď menší pauzu od lakování a tááák mi to chybí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to věřím, že ti to chybí :D Ten Astor má fakt pěknou barvu, celkově se ty Fashion Studio moc povedly. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  2. Za mňa kombinácia buď s Astorom alebo s Max Factorom. Inak samotné Cuccio je opäť na zožratie rozkošné :) A úplne milujem tvoje "bottle shots" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí úplně všechny kombinace, tyhle třpytky jsou vážně krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása :-) a moc pěkné barvičky :)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/kdyz-zari-zelena-hotovo.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ta světlá varianta je naprosto pecková! :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty světlejší verze jsou bomba!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný barvy, laky i nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásný, ale nejlíp vypadá na Sally :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Opět nádhera! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  10. A mně se nejvíc líbí na Max Factoru :) Pokaždé ho u tebe obdivuji a mám moc ráda příspěvky s ním :)) Cuccio opět nezklamalo, skvělý efekťák!
    A ty fuchsiovky jsou pěkný potvory, já je taky nerada fotím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda. :)) Musím s ním ale šetřit, už nějak dochází. :D
      Souhlasím, jsou to potvory ! :D

      Vymazat
  11. Jako jeho kolega i tento je úžasný... mně se nejvíc líbí přes toho fuchsiového hezounka od Astoru:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z obou jsem maximálně nadšená. :)) Jsem ráda, že se líbí, děkuju. :)

      Vymazat
  12. Krasavec jako předchozí kolega této značky :) a líbí se mi moc na obou barvičkách :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na tom Astore krásne vynikne ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tam je takový nejvýraznější. :) Děkuju. ♥

      Vymazat
  14. Nádherné kombinace :)) Cuccio je opravdu barevně božský :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta kombinace s nejtmavším lakem za mě nemá chybu. Ostatní jsou také povedené, ale na mě už moc při zemi a světlé =D já raději divočinku, každopádně podařené.
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
  16. mňa najviac za srdce chytila kombinácia s Astorom a tá posledná!:)

    OdpovědětVymazat
  17. To bola teda nálož nádherných fotiek, supráckych lakov a dokonalých kombinácií. Opäť tu slintám nad krásou toho efekťáčika, no pre mňa je to naozaj len objekt obdivu, u seba také laky veľmi nemusím :)
    Zaujal ma však ten nádherňáčik od SH. Téda, napriek krutej lakovej stopke by som si mohla dopriať jednu výnimku... Ak naň natrafím (alebo ak si v drogérke spomeniem, že mám dovolené nahliadnuť do oddelenia s lakmi) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, děkuju převelice, Aknelko. ♥
      Jen abys z toho SH nebyla zklamaná, na fotkách opravdu zas tolik neodpovídá. :(

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...