pondělí 9. února 2015

Malá inspirace na Valentýna :)


Ahoj :)

Když se tedy blíží TEN svátek, přichystala jsem si jeden nail art k této příležitosti. 

Loňská manikúra na Valentýna ( mrknout můžete sem ), byla pojata tak, aby to nebylo nic přeslazenýho. Tentokrát to asi bude trochu slaďárna, ale tak co.. věřím, že i to si najde své příznivce. I když teď jak nad tím přemýšlím, říkám si jestli jsem to opravdu trochu nepřehnala. :))



Zvolila jsem své dvě oblíbené barvy, fialkovou v podání Lavend od Oriflame a nude Cotton Candy od Essence

Nehty nalakované s Oriflame jsem u lůžka posypala světle růžovými glitry a přelakovala top coatem.


Na prsteník jsem vodorovně a svisle nalepila zdobící pásku ve světle růžovém odstínu a přidala kamínek ve tvaru mašličky. Ta tedy moc dobře nedržela a pár hodin po focení odpadla.


Nová póza :)) Přiznám se, že odkoukaná z fb stránek šminek




Mějte se fajn :)

38 komentářů:

  1. Moc krásný Romčo líbí se mi to, jak si to pojala, že to právě není přeslazený :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to nádhera a ta kombinace s fialkovou mi právě přeslazená nepřijde:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, super kombinace a krásně zvolené barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, něžná romantika, ale zase ne moc.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné nehty! :) Ta mašlička je roztomilá, ale na nehtech mi takové věci moc nedrží, ať se snažím jakkoliv :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :) Mně většinou drží, ale tahle potvora spadla opravdu během chvilky. :D

      Vymazat
  6. úžasný, jak nápad, tak barevná kombinace

    OdpovědětVymazat
  7. A můžu mít takový dotaz - jak dlouho ti takový výtvor trvá vytvořit? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :)
      Tohle konkrétně netrvalo moc dlouho. Řekla bych, že tak do hodinky jsem měla hotovo. U toho nude Essence jsem musela čekat trošku déle, než byl suchý, tak mezitím jsem si posypala třpytky u lůžek nehtů, zalakovala top coatem a pak jsem musela ještě chvilku čekat.. dejme tomu tak půl hoďky, než jsem mohla lepit barevné pásky a to už byla rychlovka. :))

      Vymazat
  8. Skvele!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. To je tak nádherné, ty mašličky jsou totálně roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsem je po nějakých dvou letech použila. :D A ony zrovna mrchy nedrží. :)) Děkuju ! :)

      Vymazat
  10. Jéj, krásne veľmi :) Tá fialková sa mi páči a s tou mašličkou je to super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné jemná a krásná mani :) Já bych jí nosila častěji než jen na Valentýn :D Opravdu povedené!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. na mňa to presladene nepôsobí a veľmi sa mi to páči :-). Ešte k tomu si si vybrala fialovú ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že fialová nesmí chybět. :)) Moc děkuju ♥

      Vymazat
  13. K tomu nemám slov ♥ ♥ ♥ tak krásné, něžné, čisté a nevtíravé a ještě tak krásná volba barev :) to je škoda jí škudlit jen na Valentýna, určitě se může nosit kdykoliv :) prostě DOKONALOST

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně jsem nečekala, že se to tak zalíbí, o to větší mám radost. :) Děkuju Aničko ! ♥

      Vymazat
  14. Podľa mňa si to neprehnala, je to také akurát:). A tá mašlička je rozkošná!:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...