neděle 2. února 2014

Bledě modrá & mozaika :)


Přeju pěknou neděli :)

Tyhle nehty vznikly docela náhodou, protože jsem dumala nad tím, co vytvořit za nail art a tak nějak jsem na nic nepřicházela. Tak jsem si řekla, že si jen nalakuju nový Raindrop od NYC a najednou mě muselo asi něco osvítit, protože se v hlavě pomalu začal klubat nápad. :)) Potřebovala jsem k tomu už jen pár vhodných odstínů. Nejdřív jsem myslela, že to udělám pěkně barevný - růžová, zlatá, fialová.. jenomže to už se mi moc nepozdávalo k onomu Raindrop a zvolila jsem teda jednodušší variantu, což je asi dobře, možná už by to bylo dost přeplácaný a tu barevnější verzi si asi nechám k jinýmu odstínu. Vybrala jsem nakonec teda 311 od Miss Sporty, kterou vám tu musím už někdy ukázat samostatně, protože je to překrásná stříbrná barva. Nude Glam od Essence v odstínu 04 Iced Latte posloužil jako základ a černá od Essence z řady Colour&Go 144 Black is Back.




Všechny nehty až na prsteník jsem nalakovala dvěmi vrstvami NYC 325 Raindrop. Někdy vám ho tu předvedu samotnýho, takže blíž se mu budeme věnovat až jindy. Na prsteník přišly dvě vrstvy nude laku od Essence 04 Iced Latte a poté přišel na řadu černý Essence 144 Black is back. Pomocí štětečku ze zdobičky jsem na prsteníku vytvořila pár čar a ty pak sem tam vyplnila stříbrným Miss Sporty a na jednom místě černým Essence. Už jsem nic víc nepřidávala a zdá se mi to tak lepší, však v jednoduchosti je krása, ne ? :)
Bohužel mi top coat černou barvu rozpil.. :(


A v sobotu, kdy jsem výtvor fotila, svítilo celý den sluníčko, takže je tu po dlouuuuuhý době jedna nebíčková fotka. :)



Fajný den všem. :)

19 komentářů:

  1. Tak to je krásný :) opravdu nádhera :) Zuz

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak píšeš, v jednoduchosti je krása:o)) Moc se mi to líbí, nejvíc na nebíčkové fotce, krása:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo fakt krásně, tak jsem ráda aspoň za tu jednu. :)) A děkuju. :)

      Vymazat
  3. Perfektní fotky! A ta mozaika je moc pěkně udělaná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekne sa ti tu podarili skombinovať farby, tá modrá s béžovou a striebornou je krásna! A mozaika samozrejme tiež ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuju za pochvalu ! :) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  5. Nádherný odstín, přesně takovouhle modrou miluji :)

    OdpovědětVymazat
  6. ou, tak toto je perfektný dizajn, myslím, že sa inšpirujem:)

    OdpovědětVymazat
  7. Fajnové a ta fotka modrým nebem nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné! NYC je krasavec a prsteníček se moc povedl, tahle kombinace je jednoznačně lepší než ta původní zamýšlená :)) Moc se mi ta mozaika líbí, i když malý rozmaz, na kráse jí to vůbec neubralo! A ta poslední fotka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ráda, že jsem nakonec zvolila tuhle kombinaci. :) Nebíčkový fotky jsou fajn, že :D No a Raindrop je super, dělá opravdu parádu na nehtech. ♥ :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...