středa 28. ledna 2015

Color Club - Valedictorian



Ahoj všem,

tak už i já mám konečně pár laků od Color Club - že to ale trvalo. :D 
Udělala jsem si radost pěti kousky, tak dneska o Valedictorian. :)

Lak má v sobě veliké množství drobných třpytek v modré barvě a středně velké hexagony v modré a zelené barvě. Jeho základní tekutina je taková našedlá a spíše ho doporučuji lakovat na barevný podklad. Třeba tmavě modrý, anebo jako v mém případě - černý. Pak ho stačí jedna vrstva, ono se toho na nehty dostane všeho bohatě.



Když jsem ho totiž lakovala bez barevného podkladu, bylo ho potřeba nanést tak v těch třech vrstvách, aby to nějak vypadalo. Nehty mi ale po chvíli začaly připomínat nevzhledné bambulky a raději jsem ho odlakovala.

Na to, kolik glitrů obsahuje, je příjemné tekuté konzistence a lakuje se celkem snadno. Občas jsem ty větší glitry musela trochu usměrnit, aby nebyly na jedné hromadě, ale jinak všechno v pohodě. Glitry nijak netrčí a po přelakování dvěma vrstvami nadlaku je na dotek příjemně hladký.

Musím říct, že barevná kombinace je super, s tou modrou a zelenou - připadá mi jak dělaný pro mořskou vílu ( nebo vodníkovu ženu :D ) a efekt je to teda perfektní.

Valedictorian pochází z kolekce Celebration, kde najdete 12 zajímavých odstínů a řeknu vám, že to je tak povedená kolekce, že bych opravdu každý jeden brala ! :)) Já jsem objednávala na eshopu moješminky.cz, kde na laky Color Club probíhala akce a momentálně tenhle lak koupíte za 149,-Kč ( ale mají poslední skladem... )

Laky Color Club neobsahují formaldehyd, toluen, DBP a nejsou testovány na zvířatech.

Teď fotky a některé dokonce slunečné. :))











Tito fešáci se u mě zabydleli. :)

Zleva - Worth the Risque, Valedictorian, British Invasion, Revvvolution a Surprise !

Doufám, že se líbilo a mějte fajn den ! :)

31 komentářů:

  1. Jooo tak tenhle si vybrala dobře :) je to parádní fešák, jsem zvědavá co pak řekneš na Worth the Risque a Revvvolution :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Hani :) No už bych hrozně ráda nafotila ty dva, co jmenuješ, tak už aby bylo slunečno. :)))

      Vymazat
  2. Tak ten je překrááááááááááááááásný! Nemám slov!

    OdpovědětVymazat
  3. Krása, moc se mi líbí na tom černém podkladu, ale chtěla bych ho vidět i ve světlejší kombinaci. Ale toho se určitě brzy dočkáme, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      No minimálně na fb pak někdy můžu zavěsit fotku s modrým podkladem. :)

      Vymazat
  4. Opravdu nádherný odstín.....jsem zvědavá i na další:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. :) Snad se budou líbit i ty ostatní. :)

      Vymazat
  5. Krááááása, taká kráááása ♥ ♥ ♥ Pripomína mi bývalý lak Blue addicted od Essence, ten bol tiež dokonalý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc moc děkujuuuuu ♥ :) Byla jsem zvědavá, co na něj řekneš, protože vím, že ty modré a zelené odstíny zase tolik nevyhledáváš, tak jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  6. Opravdu nádherný lak, těším se na fotky toho růžového :-)
    Zvu vás na svoji Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Je dokonalý...na těch fotkách se mi líbí nejvíc:-)Já mám od Color Club holograf Harp On It.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Harp On It bych taky někdy chtěla vyzkoušet, vypadá báječně. :)

      Vymazat
  8. Já tyhle třpytkové laky miluju! Na Valedictorian jsem se strašně těšila a nezklamal ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypada uzasne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem o tomto laku taky dost uvažovala, ale nakonec jsem ho neobjednala, protože mi dost připomíná Essence Blue Addicted. Stejné rozhodně nejsou, ale podobné jsou dost. Jednou jsem byla rozumná a usoudila jsem, že tolika podobných laků doma není potřeba. :-D Ale je krásný, o tom nemůže být žádná! A jsem zvědavá, co vymyslíš s British Invasion, určitě to bude pecka! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už tenhle Essence asi nestihla, je to ještě ten ve staré lahvičce ? To úplně chápu, na co dva podobné - což v tomhle případě jsou dost. :) Navíc v našem případě, kdy těch laků máme tolik, kolik máme... :D
      Nooo, ten British..není to tak dávno, co jsem nad ním u tebe slintala. Myslím, že jsem ti tam i psala, že by se mi líbil s miminkovsky modrou a růžovou, tak uvidíme, co z toho vyleze. :)

      Vymazat
    2. Ano, je to lak ještě v té původní lahvičce. A zase Essence tak krásný odstín úplně nesmyslně zrušila. To je to samé jako s Night in Vegas.
      Právě. :-) Při tom množství co máme doma... Stejně se mi už povedlo nevědomě si pořídit podobné laky a dokonce už i úplně identické, ač jsou od jiných značek...
      Já si na ten komentář pod British Invasion pamatuju. Proto se na něj u tebe těším. Já jsem ho ještě nelakovala znova, tak se nechám inspirovat třeba přímo z fotek. ;-) Je to zase o těch lakových hvězdokupách doma... :-D

      Vymazat
  11. Ten lak chci, vybrala jsi opravdu dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásnej přírůstek prvních CC do sbírky, je takový temný, ale má něco v sobě :) Já mám poslední dobou pořád náladu na svělé barvy. Takže jsem už zvědavá na ty ostatní, které předvedeš :-D Hlavně na ty holografy, já sama žádný lak od CC zatím nemám a právě ty holografy mě strašně lákají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jsem si říkala, jak jsem mohla tak dlouho žít bez holografu od CC :D A děsně se těším až je nafotím.

      Vymazat
  13. Krásný kousek..Jo CC efektové laky umí a celkově laky..:D Tento je opavdu nádherný..krásně nalakováno i nafoceno ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. To jsou přesně i moje dojmy z něj. :) Jsem ráda, že tak zaujal.

      Vymazat
  15. Očím oči. Wow. Je nádherný a na tvojich dokonalých nechtíkoch ešte viac...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...