úterý 21. října 2014

MKK na Interbeauty Prague 2014 :)


Přeju pěkné úterý :)

Jak jsem včera slibovala, jsem tu dnes s malým shrnutím z návštěvy Interbeauty Prague 2014 a chybět nebudou ani fotky toho, co jsem si tam pořídila.

To si tak otevřu email a tam na mě vybafne pozvánka na tento veletrh a nabídka ke spolupráci od společnosti European Beauty Distribution a.s., jež provozuje internetový obchod Modeláž nehtů, který jistě všechny dobře známe. :) Měla jsem tudíž možnost se zúčastnit této akce, která mě už tak dlouho lákala a za to mohu poděkovat Nikol, s kterou skrze tuto spolupráci komunikuji.

Ze spolupráce mám obrovskou radost a opravdu dlouho jsem to rozdýchávala. :D

Veletrh jsem navštívila po boku kamarádky a obě jsme fascinovaně procházely těmi obrovskými prostory nabitými nejrůznějšími věcmi a všechno jsme hrozně chtěly :D Já si teda přišla na své až v části věnované nehtům a začalo se nakupovat.







No a mám velikou radost z toho, že jsem mohla osobně poznat Baju z Nagellackmaniak a aspoň na chvilku poklábosit. :) :-*


A pokud vás zajímá, s čím jsem odešla....




Kolekce Nordic od OPI pro podzim/zima 2014 Little Northies, dva kousky China Glaze z letošní Halloweenské kolekce, pilník, zatlačovač nehtové kůžičky a úžasné máslíčko od Cuccio, tak tenhle nadupaný balíček jsem obdržela z právě zmiňované navázané spolupráce s modelaznehtu.cz - děkuji ! :)

Getting to Gnaw You, Do not Let the Dead Bite - Halloween 2014 Apocalypse of Colour
020 Mean Machine

Na Nail Perfect jsem byla zvědavá už dlouho a za 90,-kč ho tam prostě nešlo nechat. Škoda, že mě nezaujaly další odstíny. Zároveň jsem chtěla vyzkoušet krém na ruce a tělo s vůní granátového jablka, které vyšlo na 70,-kč 60ml. A voní božsky.


OPI v akci nešlo vynechat. Pískový Alcatraz...Rocks za 150,-
Ten glittrový mě okamžitě bouchl do očí - The Living Daylights za 95,- kterému to jistě bude moc slušet s Thanks a Windmillion taktéž za 95,-


Nubar byl v akci 1+1 zdarma, zaplatila jsem za oba tedy krásných 150,-kč a vybrala odstíny Loveit, což je překrásná světloučká levandulová a po konzultaci s velmi milou paní ze stánku modeláže k němu přibrala Don't Hang Up. Na China Glaze byla sleva 20% a tudíž mě odstín Don't be a Flake vyšel na 140,-kč. Base coat, který jsem už nutně potřebovala vyšel na 150,-kč

Zleva : č.21, 115, 111, 103
Jsem moc ráda, že jsem se mohla vybavit o další zajímavé odstíny, které prostě Golden Rose umí ! Samostatně stály tyhle Jolly Jewels a Carnival 60,-kč a při koupi čtyř kusů jste zaplatily jen 200,-kč

Call me hero !
První kousek od značky Alessandro, a to jen kvůli tomu názvu - Heavy Metal :D Ale jako je krásnej, to zas ne že ne a za 49,-kč ? Ho tam přece nenechám. :)


Jsem ráda, že jsem odešla i s nějakým zdobením, protože mě překvapivě skoro nic nezaujalo. Nálepky s kočičkou od Enii-nails jsou až extrémně roztomilé a za příjemnou cenu 39,-kč
Ozdobná páska v růžovém odstínu za 35,-kč, plastový vzorník za 50,-kč/ks a ořezávač nehtové kůžičky s kopýtkem za 30,-kč


Poprvé jsem také měla možnost navštívit voňavý stánek Bomb Cosmetics a neodolala jsem tomuhle tělovému mléku, které voní jako višňový jogurt a má mému oku lahodící design. Stál tuším 190,-kč 300ml

Takže to je vše, doufám, že to množství fotek pro vás nebylo ubíjející a těšíte se na články ( mimochodem, Nordic je nafocený a tenhle týden tu na vás bafne :))

Navštívily jste veletrh ?

Mějte fajn den a já jdu zatím uvažovat o koupi dalšího Helmeru, protože už to není kam dávat !! :D

26 komentářů:

  1. Nádhera a nádhera, krásný kousky a samozřejmě taky gratuluji ke spolupráci. Už se těším až tu nádheru ukážeš na nehtíčkách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Hani :) Taky už se těším, až to tady bude hezky v článečku. :D

      Vymazat
  2. Letos jsem ho nenavstivila, ale na jare asi moc rada pujdu :-) pekne ulovkyy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Taky si říkám, že bych na jaře ráda návštěvu zopakovala. :)

      Vymazat
  3. Tělové mléko mě zaujalo i laky se mi líbí :) Já na veletrhu nebyla
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tělové mléko je fakt super, člověk aby se ovládal a nedegustoval, jak krásně voní :D

      Vymazat
  4. Ty bláho, tak tomu říkám nákup :-D každopádně sis odnesla nádherný kousky. Nejvíc mě nadchly CHG- Getting to Gnaw You, Do not Let the Dead Bite a GR 103. Už se těším na články :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ale nejhorší je, že mě teď napadá tolik dalších věcí, co jsem si ještě mohla vzít, anebo si je vzít po více kusech...:D
      Getting to Gnaw You jsem včera večer lakovala a je úžasnej.

      Vymazat
  5. A pak že já moc nakupuju, pche! :-D Ne, naprosto úžasně jsi pokoupila, těším se, až všechny ty láčky pak nafotíš přímo v akci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vážně jsem si myslela, že se vrátím s mnohem větším počtem věcí - se znám, já jsem magor. :D Ale asi mě to všechno hrozně zaskočilo a jenom tak skromně uzobávala. :)))

      Vymazat
  6. Opravdu krásný nákup...OPI, China Glaze, Nubar....samé pěkné kousky:-)) Také gratuluji ke spolupráci. S Bájou vám to oběma moc sluší. A víš, která fotka mě potěšila nejvíc, hned ta úvodní vlevo dole, ty holky mířící k Výstavišti na veletrh....to je síla...hned se mi zvedlo sebevědomí a začnu být na svůj zadeček vel. 38 náležitě pyšná. Díky za super článek:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No cítila jsem se jak v ráji, když jsme se dostaly do nehtové části, až oči přecházely. :)
      :D :D jsem ráda, že jsem fotkou mohla zvednout sebevědomí :)) Škoda, že tam furt někdo coural a nedalo se vyfotit nějak líp.
      Děkuju mockrát a jsem vážně ráda, že se článek líbil. :)

      Vymazat
  7. Juu, koukám, žes pořídila stejný Jolly Jewels 111 :D Moc hezky jsi nakoupila. Já bych to potřebovala tak, že bych nejdřív okoukla na blogách, co si kdo koupil a až potom tam jela. Protože já neměla šanci tohle všechno tam objevit :D Samozřejmě ti také gratuluji ke spolupráci a doufám, že skrze ní se my dvě poznáme osobně! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těm Jolly Jewels nešlo odolat, takových nádherných kousků ! :) Ale řekla bych, že mi tam taky pár věcí uniklo - třeba laky Jessica jsem tam asi vůbec nezahlédla ( sice mě zase tolik nelákají, ale tak aspoň mrknout )
      Já taky doufám a těším se, až se my dvě osobně poznáme ! :) Děkuju pěkně, i já gratuluji. :)
      Jo a chtěla jsem ti napsat, že se už těším na tvůj článek a koukám, že už je na světě, tak hurá na něj. :)

      Vymazat
    2. Já si to říkám taky. Psala jsem u Baju k článku, že bych tam potřebovala jet znova a nejlépe s váma, abych to mohla projít, pokochat se a prošmejdit, protože vy máte to pochopení :D Takhle jsem tam byla s přítelem a s našema mamčama a bylo mi blbý někde zdržovat půl hodiny koukáním a vybíráním :D Určitě by mi toho tolik neuniklo.. Ale zas možná lepší, že jsem ušetřila takhle :D

      Vymazat
    3. Víš jakej majlant bychom tam utratily, být tam všechny spolu ? :D :D
      Naštěstí kamarádka byla stejně nadšená ( občas mi přišlo, že snad i víc, než já :D ), takže jsme to prošly opravdu v klídku a byly tam dlouuuuho. :) A stejně mi pár věcí uniklo. :D

      Vymazat
  8. Jé tak to je super nákup! Spolupráce s EBD - nepokrytě závidím, to zní hodně dobře :-)
    Taky jsem něco ulovila (ostatně viz článek). Mám radost ze svých Nubarů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru :) Na ty Nubary jsem teď u tebe koukala, jsou super. :)

      Vymazat
  9. Romčo gratuluji ke spolupráci a hrozně moc se těším na překrásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  10. To tam musel byť raj :) Gratulujem k spolupráci a krásne kúsky si si priniesla :)

    OdpovědětVymazat
  11. super, super, supeeeeer, spolupráca, nákup, všetko :-))) teším sa s tebou!

    OdpovědětVymazat
  12. ten výber lakov china glaze...aáách...a gratulujem k spolupráci!:)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...