pondělí 1. června 2015

•○♥ První SWAP s Beauty by Suzi ♥○•



Pěkné pondělí přeji :)

Ano ano, dnes to bude úplně první SWAP a to rovnou s mou velkou oblíbenkyní - Beauty by Suzi ! :)

Jsem moc ráda, že jsme swap uskutečnily ( plánovaly jsme ho od konce února :D ), a být na Slovensku nové odstíny laků Gabriella Salvete, kdo ví, jestli by tu dnes byl tenhle článek. :)
Suzi se totiž nedařilo sehnat nové odstíny. U nás jsou, tak jsem se nabídla, že pošlu a najednou jsme plánovaly swap. :)

Když nebudu počítat strachy, zda se bude obsah mnou poslaného balíčku líbit, nemožnost sehnání krabice ( prostě když potřebuju krabici, tak se po nich v obchodech slehne zem ), tak se přípravy nesly víceméně v klidném duchu. :D

Ale nebudu zdržovat, jste zvědavé, co jsem si v balíčku našla ? :)


Tak tenhle balík jsem si natěšeně odnesla z pošty ☺Známky jsem musela doma vystřihnout a věnovat mamče. :D Suzi pochopí ;)


Po vybalení z papíru na mě vykoukla vizitka, která se už v tuto chvíli opírá na poličce s pohledy. :) A bylo to tady !!! A ano, nepoškozené. :D


První pohled do krabice. Čokoládové berušky jsem neměla ani nepamatuji, takže mě moc potěšily. :) Nad zdobícími páskami jsem nadšeně juchala. A co to je v tom sáčku s puntíkatou páskou...?


Ooooo ano, Suzi nezapomněla na mého psího synáčka, pana Odina. :D Darovala mu pískací kostičku, ale nejen ji - dokonce dostal výšivku a psaní ! ♥♥♥ My tě prostě milujeme, Suzi ! :D




Jakou máš radost ?? TÁÁÁÁÁKHLE VELKOU :D
Něco sladkého pro mě :)

Pod všemi sladkostmi a hračkami se dále ukrývalo něco zabaleného s touto tajemnou prosbou. :) Jsem zvědavá na nejvyšší možnou míru, ale poslušně odkládám stranou !


Psanííííí. :) Dostat balíček od Suzi, to už předem víte, že bude mít vše krásně zpracované a ozdobené a tahle dopisní obálka mě prostě dostala. Do dopisu pro pana Odina jsem vás nahlédnout nechala, ale tento si nechám pro sebe. :)


Níže se nachází roztomilá krabička převázaná provázkem.



Suzi asi tajně doufala, že díky pískací hračce dá pan Odin při rozbalování pokoj. I já jsem doufala..a vidíte to, jo ???? :D

Nicméně Jelly Belly mě zaujaly naprosto stejně. Ale sorry, Oďas, ochutnávat budu tentokrát jen já. :D


Balíčky, spoustu maličkých balíčků, jdeme rozbalovat !



Jako první jsem si vybalila tyhle nádherný GOSH. Parádně temně modrý 593 Midnight Blue, pískový 09 Frosted Soft Green, který je až k sežrání krásnej a 008 Berry Me, moc hezký odstín.


223 a 004

Když jsem vybalila Pupa laky, tak jsem pomalu lapala po dechu, protože se Suzi strefila více než perfektně. Nude miluju, to víte. Efektové laky snad ještě víc a nejoblíbenější barva je levandulová. ♥


15 Rose Tentation a Charged Up
Další dokonalost. Krémový Orly mi ve sbírce chyběl a odstín je opět dle mé chuti. Kdybych při vybalování neseděla, jistě bych se z toho posadila na zadek. :)) S Marionnaud jsem také doposud neměla tu čest a na jeho lakování se už moc těším.
Jestli jste si říkaly, proč u Pupa laků nejsou fotky na tipech, tak je to proto, že jsem vám je vyfotila i s Orly na svých nehtech. :)





Jásala jsem a hodně, když jsem spatřila tuhle čtveřici. :) Efektové laky Trendy Colors jsem obdivovala u Suzi a už jsou u mě. :D Art de Lautrec jsem si moc ráda vyzkoušela ( super tvar lahvičky, který je podobný krejčovské panně. :)) Ten jsem taky vyfotila, více jsem už ale nestihla.



01, 14 a 15


Ani zdobení na nehty nechybělo. Po Angry Birds jsem taky okamžitě zatoužila, když jsem je u Suzi viděla, takže radost veliká. Květinky a peříčka se už nemůžou dočkat, až budou zdobit. Krásný. :)


Tímto mám druhý vosk Yankee Candle, který moc pěkně voní a strašně se mi líbí jako dekorace, protože zatím stejně nemám žádnou aroma lampičku ( nebo co se na to používá, v tomhle jsem neználek ), asi by mi ale stejně bylo líto ho rozpustit. :))

Kde je sova, to je super a ani pilníčky nejsou výjimkou. <3




Náušnice mi Suzi umí vybrat ( už jedny z dřív od ní mám :) No a diagnóza je jasná - sovičkoholičky. :D


A co se skrývalo v tomto tajemném balíčku ??? :)



Jako poslední jsem si rozbalila tuhle rozkošnou výšivku, která mě až normálně dojala, protože všeho, co Suzi sama vyrobí a ono se to ke mně dostane, si velmi vážím ♥ Tohle zůstane navždy a moc mě těší, že si Suzi dala práci a vyrobila mi takový krásný dárek !





Z celého swapu jsem nadšená. Suzi mě prostě zná a ví, čím udělat radost. :)

A zajímá vás, co jsem poslala já ? ☺ Tak klik sem k Suzi :) Když se pozorně podíváte na oba články, přijdete na to, že jsme se až nějak podezřele shodly... :D

Tak se mějte fajnově a doufám, že se článek líbil. :)


31 komentářů:

  1. Krásné balíčky, jste si holky poslaly. Nejvíce se mi líbí efektové laky, ty nemají chybu. Ginger Dusk od YC je moje oblíbená vůně. Kdyby jsi sháněla lampičku, tak krásné mají rovněž v YC. Poslední dáreček v podání vlastnoručně vyšitého obrázku je úžasný. Krásný motiv :)

    Radu - Soutěž o KupKosmetiku Box

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, Radu. :) Moc se to Suzi povedlo, jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  2. No tak to je úplně naprosto super. :-))
    Krásné produktíky.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Wow skvele produkty jste si obe poslali.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jsme se opravdu hezky trefily do vkusu té druhé. :)

      Vymazat
  4. Super, taky bych jednou chtěla dostat balíček od Suzi nebo od tebe.Ty efektové jsou nejlepší :-)
    http://nailsbyviky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě ( a Suzi určitě taky ), moc těší, Viky. :)

      Vymazat
  5. WAU, krásny Swapík, vždy potešia milé vecičky od kámošky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásné věci, a ty sovičky, krásná :) hrozně se mi líbí ta Orly a Pupa kombinace!

    OdpovědětVymazat
  7. Bolo mi potešením spraviť swap s takým pokladom, ako si ty ♥ Teším sa, že sa ti balíček páčil, rada vidím, ako si hneď pekne skombinovala na nechtoch tri laky, aj ten mintový a teším sa na ostatné fotky. Pána Odina som vynechať nemohla a hej, aj som si myslela, že on sa zabaví a ty budeš mať priestor na rozbaľovanie pre seba :-D Keby som vedela, poslala by som aj nejakú lampičku :-D Áno, používa sa to do nej, ja používam vždy len kúsok, na prevonanie to stačí. A nabudúce si musím odmerať krabicu, lebo potom kupujem krátke stuhy :-D No a práve som si uvedomila, že sme sa neplánovane zhodli ešte na tom, ako sme popísali krabice odkazmi :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzinko, potěšení je na mé straně ♥ Pan Odin si vždy myslí, že ty balíčky chodí jemu :D tak jsem byla taky moc ráda, že si v něm našel takhle krásný poklady. :) Chvilku si s ní hrál na posteli a řádil, ale když viděl, že pokračuju, hned byl u mě a měl zrovna neodolatelnou potřebu válet se po mně. :D Haha, to je mi jasný, že bys poslala :D Mně se stejně nejvíc líbí takhle na poličce, občas přičichnu.. :)) Jo to je pravda, tam jsme se taky shodly..no kratší by bylo hledat to, v čem jsme se neshodly. :D

      Vymazat
    2. pravdu máš :-D P.S. tieto vosky sú super doplnky aj pri fotení nechtov :-)

      Vymazat
  8. Krásné dárečky, moc Suzi vybrala samé pěkné kousky, hlavně laky jsou všechny parádní:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to šikulka, vybrala mi přesně v mém vkusu. :)

      Vymazat
  9. Nádherný swap, moc krásný, ty laky, ach božeeee. Já Vás holky lakující nemůžu sledovat, jsem měla období, kdy jsem pořád kupovala laky na nehty, několik let, mám jich stovky a sledovat ty Vaše nádhery, zase bych do toho spadla, protože toto je fakt pecka!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do toho člověk spadne raz dva, ani neví. :D Vzpomínám na ty časy, kdy jsem tu měla max 6 laků :))
      Jsem ráda, že se swap líbí. :)

      Vymazat
  10. veľmi sa mi páčia nalakované kombinácie, dokonalé a tie popisky k fotkám su super, už som pozerala včera aj článok u Suzi!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že se líbí. :) Ta kombinace mě napadla snad hned, jak jsem ty laky viděla. :))

      Vymazat
  11. Úžasný swap :) A jakou má psík radost

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné balíčky, oběma se vám, holky, moc povedly :) Strašně se mi na tobě líbí ten mint lak, fakt ti hrozně sluší! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, ten se nosil moc dobře ! :) Jsem ráda, že se swap líbí, myslím, že obě z něj máme moc dobrý pocit. ☺

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...