pondělí 10. března 2014

China Glaze - This Is Tree-Mendous


Ahojky :)

Konečně se zase ozývám.. v tuhle chvíli mám za sebou první týden dvanáctihodinových směn a konečně se můžu zase odreagovat u příspěvku doprovázeného poslechem Lany Del Rey ( jak já si její písničky zamilovala ! ), a s vidinou skoro celého týdne volna. Teda řeknu vám, že mi to fakt dalo zabrat a ač jsem měla fotky na pár příspěvků nachystaných, neměla jsem na psaní ani špetku sil, když jsem se po dvacáté hodině večerní vracela domů. x(

No ale zpět k láčku. :)
Tenhle je opět z kolekce HoliGlaze, což byla Vánočně laděná řada laků plná třpytivých kousků. Lak je tvořen maličkými zelenými a zlatými třpytkami. Základ je čirý a ke krytí je tedy potřeba tří vrstev. No..po nalakování tý první jsem se mírně zalekla, že jich budu muset dát mnohem víc, protože na nehtech bylo jen pár třpytek a konec. :)) Ale druhá vrstva už nabývala na intenzitě a třetí už byla použitelná. Nenosila jsem ho dlouho. Popravdě jsem ho navečer odlakovala ( což šlo překvapivě dobře ), ale pak jsem nalakovala jeho vínovorůžovýho kolegu ze stejný kolekce, s totožnými vlastnostmi a ten se mi loupal už na druhý den po větších kusech..takže tipuju, že tenhle na tom bude obdobně.
Jinak se lakoval vážně fajn. Mile mě překvapil jeho konzistencí, protože normálně bych u takhle početnýho množství třpytek očekávala jen hroznou hustotu. Po uschnutí, který je mimochodem bleskovka, je na dotek hrubý, ale v tomhle stavu se mi moc nelíbí. Když jsem to viděla, říkala jsem si, že to bude asi požírač top coatu... a ano, je. :D První vrstvu zhltnul jak nic, druhá už byla jakž takž dobrá a třetí už byla podle mých představ.
Tak myslím, že jsem vám ho představila dostatečně a teď jsou na řadě fotky. :)









Co na něj říkáte, líbí se vám tahle třpytivá zelená ? :)
Přeju úspěšný start do novýho týdne. :)

12 komentářů:

  1. Opravdu vánoční fešák :-). Vypadá moc hezky, tyhle třpytivé já můžu ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se moc líbí i na teď, ale na ty Vánoce by se taky býval hodil. :))

      Vymazat
  2. Jak zelené laky moc nepoužívám, tak tenhle zeleňáček je fakt nádherný!!!!! A krásné fotky radost koukat! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se fotky líbí eM a děkuju krásně za pochvalu ! :)

      Vymazat
  3. Také se mi líbí :) jsem zvědavá jestli s ním vymyslíš nějaký ten nail art :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem nad tím neuvažovala. Ale nějaký ten nail art už by to chtělo, že. :)) Vůbec teď ale nemám žádný nápady. :((

      Vymazat
  4. teda ten je tak trblietavý, že tuším potrápil aj foťák pri fotení, ako sa celý trbliece. btw. ja Lanu milujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třpytí se o sto šest no :D Lana je úžasná, ona svojí hudbou dokáže člověka přenést úplně někam mimo všechny starosti a zanechá skvělej zážitek.

      Vymazat
    2. súhlasím, mám ju aj teraz v ušiach pri vyšívaní :-)

      Vymazat
  5. Jééé *-* Tak tenhle je naprosto nádherný! A tak krásně se třpytí, no úplně boží <3 A souhlasím s výběrem hudby :D Lana je zkrátka dokonalá, nemůžu se dočkat nového alba, podle toho, co sama řekla, to bude něco úžasného *-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Niky. :) Tak to se přiznám, že o novém albu jsem neměla ani tucha :D Ale teď už se teda taky dost těšim :))

      Vymazat
    2. No ono se o tom moc nevědělo, akorát, že by měla tento rok vydat nové a pak se najednou objevilo na YT video, kde Lanu zastihli nějací fanoušci, ona se jim podepisovala a byla asi v dobré náladě, a tak se prořekla a rozpovídala se o tom novém albu :D Sama pak řekla, že má z něj strašně dobrý pocit, že je to podle ní to nejlepší, co kdy nazpívala a je do té nové desky úplně zamilovaná :D :D Její dosavadní písničky jsou už tak úžasné, že si ani nedovedu představit, co nás teda čeká v květnu!

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...