sobota 29. března 2014

Nakupování za březen :)


Hezkou sobotu přeju :)

Dnes už asi přišel čas, kdy můžu ukázat, co novýho přibylo během tohoto měsíce. Jak už z úvodní fotky vidíte, zabydlelo se mi doma dost laků Flormar :D Z 0 se to vyhouplo na 10 ( 8 když nebudu počítat base coat a top coat ), a to během pouhých třech týdnů. :)) 

Tak jdeme popořadě :


Tyhle krásný věcičky jsem si sice nekupovala neboť jde o výhru v GA u milé Hanky, ale jsou to nový láčky a zdobení, který mi přibyly do sbírky jako první v měsíci. Jedná se o rozkošný samolepky na nehty v podobě hvězdiček a půlměsíců, nový Maybelline z řady Super Stay 7 Days ( který už mám pro vás nafocený :-), Max Factor v odstínu Diva Pink - ten jste tu už viděly klik :-) a karusel plný ozdůbek. 



Nemenší radost mám i z těchto dvou kousků od Sally Hansen i z toho důvodu, že si laky téhle značky nedopřávám zrovna často. Vždycky čekám na nějakou akci, anebo kupon do DM ( a nevím, jestli to tak připadá jen mně, ale moc často ty kupony nebývají ). Tak tentokrát jsem neodolala za plnou cenu 199,-kč novince Complete Salon Manicure Overcoat č. 590 Blush Over Hue, který jste taky měly už možnost tu vidět před nedávnem spolu s MF - odkaz výše. A při včerejší návštěvě DM jsem si koupila svůj první kousek z řady Diamond Strength v odstínu č. 230 Sweetie Pie. Slyšela jsem na ně, že moc dobře nedrží, ale když on je tááák pěknej :)) Vyšel mě na 149,-kč a zatím jsem ho nezkoušela, ale určitě je vám jasný, že se na něj už klepu nedočkavostí.


Taky jsem si spolu s SH vzala tyhle dva kousky od Maybelline. Ty odstíny mi připadají strašně hezký a originální a určitě tu žádný podobný nenajdu, co už bych měla ve sbírce. Fialový s holografickými třpytkami je číslo 50 a ten druhý č. 145. Fialový seženete za 64.90,- a jeho kolega za 29.90,- protože je v akci. Navíc v DM probíhá akce, kdy si za 30 bodů můžete vytisknout kupon s 25% slevou na veškerou dekorativní kosmetiku, takže mě všechny láčky vyšly ještě o něco levněji. Akce platí ještě dnes, takže kdo se chystá dneska na nákupy, tak má poslední den na využití akce.


Gabču tak trochu poslední dobou zanedbávám a tenhle měsíc jsem si pořídila pouze jeden lak. Navíc asi kousek, který už běžně neseženete. Objevila jsem ho v Tetě, když jsem dělala nálet na Flormar a při vyhledávání swatchů mi vyjely holky z Láčkového, kdy už asi před rokem psaly, že se nevyrábí. Já si teď teda nevybavím, jestli jsem ho u Rossmanna viděla nebo ne, ale spíš ne. Je to odstín č. 111 - tmavě fialová s růžovými třpytkami. A protože Miss Sporty mě teď docela baví, sáhla jsem po nesmrtelné červené s číslem 535. Zrovna ho mám nalakovaný a je super. :) Jinak cena GS 69.90,- a MS 42.90,-



A teď začíná nálož Flormar laků. :) 
Když už jsem v tom byla, pořídila jsem si rovnou i péči, kterou jsem nutně potřebovala dokoupit. V Tetě mě vyšla na 69.90,- Tekutina je zbarvena lehce do fialkova a při prvním použití jsem byla nadšená. Po necelém měsíci používání vám neřeknu, jestli mi něco s nehty udělala nebo ne. Tak nějak s nimi ani žádný problémy momentálně nemám a navíc si je udržuju poměrně krátké. Spíš jsem doteď měla problémy, že mi veškeré base coaty bublinkovaly. Což tenhle po první aplikaci neprováděl, ale při těch dalších už občas jo. Jako žádná katastrofa to není, občas jedna bublinka, která se nechá přehlédnout. 

S čím ale absolutně spokojená nejsem a nemohla bych doporučit je top coat Quick Dry Extra Shine.
Tohle prostě neschne. Už dlouho jsem se tolikrát nebudila s otlačeninami od polštáře na nehtech. A je fuk jestli lakuju dvě hodiny před spaním anebo 10 hodin. Pokaždý se mi lak poničí !! Nedávám přehnaně silné vrstvy laku, ani nadlaku a i přesto. Mám na něj vztek, že bych ho nejraději vyhodila do koše. Cena je taktéž 69.90,-


Zato z těchto kousků mám radost přímo obrovskou. :) Modrý Black Dot BD05 jste viděly - cena 69.90,-
Wet Look s označením WL10 je dokonale tmavá modř bez třpytek a shimmeru a já jsem fakt ráda, že jsem konečně takový lak sehnala. Navíc by měl vytvořit efekt mokrých nehtů, takže očekávám lesk jako blesk. :D Seženete za 95,-kč
Supermatte je docela srandista, protože mat od něj nečekejte, třebaže to hlásí nápis na lahvičce. :)) Ale mám ho už nachystaný v příspěvku, takže víc potom. Stojí 62.90,- 


Fialový matný ( tentokrát už opravdu, i když ne zrovna s dokonalým finishem ), mě vyšel na 95,-kč a nejsem z něj vůbec nadšená. Po zaschnutí je spíš pololesklý, než matný a navíc broušené sklo lahvičky dost klame a lak je ve výsledku po nalakování mnohem tmavší. :( Černá zdobička Nail Art.. tak přece ! Konečně jsem si mohla koupit to, co by mělo být v povinné výbavě každé lakomaniačky :)) a nemusím už tolik rabovat štětečky zdobiček, co nepoužívám. Koupíte za 79.90,-
Zelený kousek je z kolekce Sorbet a je v něm jemný, zelený třpyt. Úplně si nejsme jistá, že jsem si vybrala dobře. Navíc to vypadá, že bude špatně krýt, ale zatím jsem nezkoušela, tak uvidíme.. Cena 69.90,-


No nejsou ty malinký lahvičky roztomilý ??? :)
Z řady Pretty jsem si vybrala tmavší mint odstín s označením P22 a tmavší P29 vhodnější spíš na podzim.
Pořídíte za 49.90,-

Doufám, že jsem ceny u Flormar laků nezaměnila, protože luštit to z účtenky, kde je napsán jen kousek a ještě podivnou zkratkou.. :)

U focení tohoto příspěvku jsme si s Oďákem málem prohodili naše hračky...

Kouká, jestli by svoje nevyměnil za moje..

Zkoumá, co já na to....

Po pomalém, zato důrazném zakroucení hlavy zleva doprava pochopí, že to neklapne a věnuje se dál své práci a já též..

:D
Užijte si slunečnou sobotu a mějte se hezky. :)

6 komentářů:

  1. Ha, WL10 me hodne zajima!! :) Jinak krasny nakupy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky jsem na něj dost zvědavá. :)) A děkuju :)

      Vymazat
  2. Já jsem si ten Flormar Quick Dry Extra Shine chtěla koupit, četla jsem na něj u Rendy chválu, ale omylem jsem si vzala jiný , nějaký Top Fluo a ten je úžasný. Není to sice urychlovač schnutí, ale jako top coat je super, prodloužil mi výdrž laků fakt o hezkých pár dní navíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě moc dlouho jedny nehty nebaví, takže na výdrži, pokud to zas není nějaký extrém, mi vlastně zase tolik nezáleží. :) Ale irituje mě, že šoupnou na lahvičku bláboly jako Extra Quick.. a přitom to nefunguje. :/ Za mě je tohle jeden z nejhorších topů, co jsem kdy vyzkoušela.

      Vymazat
  3. Hezký nákupy Romčo :) ty 2 malý Pretty Flormary mám také. A u matovýho Flormaru co mám já tak tam se toho taky moc nedostalo :) nejvíc mě ale dnes pobavil pan Odin, posílám mu pohlazení :) Dneska když jsem byla v práci, tak anši byli s Barneym u Dr. něco někde olízl, tak má střevní infekci naštěstí jen slabou měl i zvýšenou teplotu. Ale vůbec na něm není vidět, že by mu bylo zle, pořád řádí jak blázen :) Jo a dnes jsem neodolala Gabče a náznak neonově růžové jsem si hodila do košíku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinkej, tak hlavně ať se z toho brzy vylíže a dál to bere s humorem :D Já mám vždycky úplnou hrůzu z toho, když to na procházce neuhlídám a Oďák něco schramstne. Nepochopim, jak se na sídlišti můžou válet pod okny vyhozený kosti od oběda.. To si pak říkáš, jestli tam někdo schválně něco nenastražil a máš ještě větší strach.
      Na ten matný Flormar jsem u tebe koukala a i jsem si při koupi na tebe vzpomněla, že to nebylo úplně ončo. Třeba ta Maybelline je umí mnohem líp, aspoň co jsem zkoušela ty dva Vintage Leather. Neonkově růžová jo ? :) Tak to se těším na příspěvek. Já už asi tyhle barvy kupovat nebudu, jednak mi moc nesluší a pak se mi nedaří zachytit při focení odstín. :D
      Oďákovi jsem pohlazení předala, my zase posíláme Barneymu přátelské žďuchňutí čumáčkem a ode mě pořádný podrbání. :) Ať je prckovi co nejdřív dobře.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...