středa 3. září 2014

O • P • I ElePhantastic Pink


Tak. Můj. První. O•P•I ♥
A opět za něj patří velký dík Soničce ( což si tady přečtete ještě asi mnohokrát :DD )

Barvička naprosto líbivá, krásná růžová a..... zase se špatně fotí. :/ No, fotky sice odpovídají málo, tak na nějakých 60%, ale je to lepší než před jejich úpravou, kdy neodpovídaly vůbec.

Proto jich taky moc nebude, ale bude to muset stačit. To už je zkrátka osud těchto odstínů.



První, co mě po odšroubování uzávěru překvapilo byl štěteček. Připadá mi totiž o dost větší, než s jakými jsem se dosud setkala. Překonal i např. takový štěteček, jaký má Sally Hansen. Tento je rovně střižený, hustý a měkký.

Plusem je, že takto velký štěteček pokryje poměrně velkou část nehtu, ale boj bude následovat na malíčcích. Tekutina je poměrně dost tekutá, ale během lakování nemá tendence zatékat ke kůžičce. Lakování je tedy celkem v pořádku a poloprůsvitných míst jsem si všimla jen minimálně. S pigmentací je na tom ale hůře, protože i ve dvou vrstvách jsem měla pocit, že vidím sem tam prosvítat konce nehtů.

Pokud jsem hledala dobře, tak tento lak pochází z jarní kolekce India z roku 2008.







Lak má klasických 15ml a běžná cena bývá kolem 330,-kč - konkrétně tento vás vyjde na 285,-kč na modelaznehtu.cz, anebo na nailstore.cz za taktéž stejnou cenu.

Tak to byl můj první Opík a těším se na nafocení dalších. Snad už půjdou nafotit lépe.

Mějte se hezky :)

19 komentářů:

  1. Krásn barva, Sonička Ti vybrala moc krásný odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna klasika, ružová sa nikdy neomrzí. Táto je pekná hlavne v tom, že je to taký teplejší, mäkší odtieň. A máš to moc pekne nalakované :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veve. :) Odstín se mi nosil moc dobře a vážně se jen tak neomrzí. :)

      Vymazat
  3. No to je prekrásna farba! (krásne nafotená aj nalakovaná:-), a ešte aj so super názvom! Je to fakt taký rozprávkovo-sloníkový odtieň:-) /aj keď hovoríš, že len na 60% (ale ja si tých 40 ľahko domyslím;-).
    P.S.: Uvítacia foto je úplne aw!♥ ...alebo haw? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi prostě úplně zlatá. :) S panem Odinem děkujeme a zdravíme - haw ! :) <3

      Vymazat
  4. Teda, ty jsi musela být hodná :D Krásná barvička, moc se mi líbí :) zrovna na takovou bych dneska měla náladu, ale asi nic podobného nemám (to je divný) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přímo svatá :D
      To je vážně nějak divný - s tvou láskou k růžovým odstínům. :))

      Vymazat
  5. Krásný odstín, taky jsem o něm uvažovala než jsem spočítala kolik mám laků. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jich je asi hodně. :) Prozradíš kolik ? :)

      Vymazat
  6. Božínku, tento vypadá fakt skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ten odstín je úžasný a laky od OPI miluju,takže díky tobě možná přibyde do sbírky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že budeš spokojená a hlavně, že se bude líbit i naživo. :)

      Vymazat
  8. ten prvý dojem sedí na ten môj prvý dojem, mala som to tak nejako podobne :-) Inak je veľmi krásny a určite sa vyplatí s ním popasovať. Ja už teraz premýšľam, aký ďalší odtieň si kúpim na Interbeauty :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s tím štětečkem ? Anebo že "wow, Opi" ? :D
      No tak to já už jsem teď nedočkavá na to, až nám ukážeš úlovky, které na tebe teprve čekají, protože věřím, že si přineseš spoustu věcí, nad kterými si hezky zaslintám. :))

      Vymazat
    2. woow, OPI bolo už na Beauty fóre :-D ten štetec a tá konzistencia a lakovanie malíčkov :-D

      Vymazat
    3. Tak to máme vážně stejné dojmy. :D

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...