pondělí 13. října 2014

SpaRitual - Clarity



Krásné pondělí přeju :)

Už bylo na čase vám napsat o tomhle pěkném odstínu, který jste si tak trochu mohly prohlédnout už v příspěvku s květinovými vodolepkami

Odstín Clarity z kolekce Signature najdete ve stálé nabídce, tzn. je stále k mání. Jsem ráda, že vám tu tentokrát neukazuju lak, na který byste už nenarazily.

15ml tohoto růžového třpytivého pokladu seženete za 298,-kč přímo zde na eshopu SpaRitual.




Lak je tvořen maličkými, růžově zbarvenými třpytkami, které plavou v čiré tekutině. Lak je krásně tekutý i přes to, kolik třpytek obsahuje. Krýt by dokázal už ve dvou vrstvách, ale v mém případě se mi to nezdálo dostatečné ( volné konce nehtů mi pořád připadaly tak nějak moc viditelné ), takže jsem přidala třetí vrstvu, která už laku dodala ten správný šmrnc.

Nemusíte se obávat dlouhého schnutí, protože tenhle kousek je suchý během chvilky. Na omak je po zaschnutí logicky malinko drsnější, když je tvořen třpytkami, ale takhle se mi líbil a proto jsem už top coat nedávala.

Během odlakování jsem měla trochu problémy, ale ne až takové, že bych musela použít alobalovou metodu. Stačí nechat tak minutku tamponek na nehtu a poté už lak celkem pohodlně sundáte.





Copak na Clarity říkáte ?
Mějte se fajn. :)

32 komentářů:

  1. No, krasny je, ale stale ked vidim takyto typ laku tak si predstavim to odlakovanie a hned ma prejde chut si ho lakovat, co je skoda, ale nemam trpezlivost to potom davat dole (aj ked pises, ze to ide dobre, asi by som pri tom dost nervacila....) Ale je vskutku nadherny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou za čas se to nechá, ale chápu, že ne každýmu se s tím chce dělat. Už jsem zažila mnohem horší odlakování :D Tohle je pohodička.

      Vymazat
  2. Vypadá úžasně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Elgán každým coulem a navíc mu přidává pozitiva, to poměrně snadnější odlakování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děsila jsem se ho a nejdřív drhla - nemám totiž moc trpělivosti čekat x minut, ale nakonec do těch dvou minutek stačilo a dalo se. :)

      Vymazat
  4. Je dokonalý-mám velmi podobný od Claire's v odstínu Little Angel a miluju ho:-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi vyjela jen lahvička toho laku, ale vypadá moc krásně, určitě dělá skvělou parádu na nehtech. :)

      Vymazat
  5. Romanka, tak ten je priam dokonalý!♥ Milujem tieto ružovozlaté (nielen) lakové poklady:-), hotový šperk!
    (...clarity = jasnosť... už chápem... ako: Vaša Jasnosť... To sedí, presne tak by sa mu malo hovoriť.:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tak zaujal. :) Do puntíku souhlasím. :)

      Vymazat
  6. v tých trblietkach som sa utopila, nádherný je, ako aj odlakovanie, že áno, ale raz za čas to za tú krásu určite stojí, och, och, jednoducho nádherný ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jeden z výjimečně krásných kousků ve sbírce, jsem z něj nadšená. :D A odlakování ještě labůžo, když si vybavím ty útrapy např. s Barry M Black Sequin :DD

      Vymazat
  7. Krasavec! Už jsem ho obdivovala s těma samolepkama :) Já takovýhle prostě můžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem konečně sepsala i samostatný příspěvek, když jsem s ním už "dráždila" v tom nail artu. :D

      Vymazat
  8. Och, dýchla na mňa vianočná atmosféra! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Aaaa! :D Toľko som stála pri stojanoch Sparitual a nevedela nájsť ten pravý, až som si zobrala jeden fialový Thunder road, ktorý je síce pekný, ale podobné odtiene už v zbierke mám. A teraz mi ukážeš tohto?!
    Takže čo naň vravím? Že ho chcem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem s ním měla přijít dřív :D Ale tak stejně, hurá do něj :))

      Vymazat
  10. Už len nejaký nail art naň hodiť. Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím s ním byly květinky, ale možná ještě někdy něco spáchám. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...