středa 27. května 2015

Jemná manikúra s puntíky :)


Zdravím při středečním ránku ☺

To jsem tak v neděli přemýšlela, co nalakovat a inspirace nikde. Vytáhla jsem vzorníky, že si je trochu barevně uspořádám a u toho už mě jistě něco napadne. A napadlo. :)

Pískových laků jsem se ještě pořád nenabažila, takže když jsem zahlédla na vzorníku 01 Lila od Gabrielly Salvete, usoudila jsem, že je na čase si ji zas "láknout" ☺ Ta tedy přišla na palec, ukazovák a malík. Protože zbožňuju odstín č.119 ( taktéž GS ), a už ani nevím, kdy jsem ho měla naposledy, manikúru jsem doplnila právě tímto odstínem - těšily se z něj ukazovák s prsteníkem. :)

Na puntíky mě inspirovala Arvonka svým nedávným bublinkovým nail artem, který když jsem viděla, měla jsem okamžité nutkání vzít zdobící kuličku a tvořit jeden puntík za druhým. :D

Puntíky ve zlaté a bílé barvě mi přišly jako fajn nenásilná varianta pro zakončení manikúry. Použila jsem China Glaze Snow a Orly Glitz. Na závěr jsem přelakovala jednou vrstvou Top Coatu.












Přeju vám fajn den. :)

30 komentářů:

  1. MYslím, že se ti to moc povedlo, Dýchá to na mě jarně a svěže :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné :) Pěkná kombinace barev :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalé :) Opravdu jsi to moc pěkne zkombinoval a ty jahůdky k tomu... mňam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, Beat. :) Jahůdky byly moc mňam. :D

      Vymazat
  4. Opet nemam co vytknout, super.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, vypadá to krásně! :) Růžový lak od GS z edice Stars mám doma taky, ale už v něm skoro vůbec nic není, tak je těžké něco vydolovat (i tak jsem ho ještě nevyhodila a občas pár nehtů nalakuju) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :)
      Musím říct, že ten můj se lakoval ještě dobře, ale taky už ubývá. :D Sapphire se mi už lakuje hodně blbě a to je ho myslím mnohem víc.

      Vymazat
  6. Som teda rada, že sa mi podarilo ťa inšpirovať ;) A nechty sú, samozrejme, krásne, kombinácia ružovej a zlatej sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspirace je u tebe hodně, jen už je to jiný level, takže ty puntíky jsou asi tak max co ze sebe obvykle vydoluju. :D
      Děkuju, Arvonko. :)

      Vymazat
  7. Nemáš kratší nehtíky?Je to moc hezká jemná kombinace:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám. :) Prostředník se zlomil, tak jsem je musela celkem dost zkrátit. :) Moc děkuju. ♥

      Vymazat
  8. Chutné nechtíky a určite aj jahody boli chutné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné nehty a krásné fotky.
    Zajímavé tipy.
    díky.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. No krásne si to vymyslela! :) Lilu mám aj ja no ešte som ju neskúšala, tak určite si ju cez leto musím užiť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to z ní budeš určitě nadšená, já ji mám děsně ráda. :) A děkuju <3

      Vymazat
  11. Mám chuť na jahodovú penu!!! :) Krásne, ako vždy.

    OdpovědětVymazat
  12. to je také sladké, rozkošné a dievčenské ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že jsem s nimi byla moc spokojená. :)) Děkuju ♥

      Vymazat
  13. To je slaďoučké :) Mně by se to klidně líbilo i jen čisté bez puntíků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady od té manikúry mi zřejmě začalo puntíkové období, teď bych je cpala všude, kam se dá. :D
      Moc děkuju, Aničko ! :)

      Vymazat
  14. Parádní nail art, puntíky mám ráda. Já se už dlouho odhodlávám k tomu, že bych něco takového zkusila taky. Já si většinou nehty jen barvím a lakuju, nail art jsem ale nikdy nezkoušela. Asi to ale brzo vyzkouším. Docela uvažuji, že bych zkusila i taková ta razítka na nehty. Mám kamarádku, která je používá a dělá s tím parádní věci. :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...