čtvrtek 7. května 2015

OPI Number One Nemesis & nail art :)


Zdravím :)

Já vím, že tu OPI byl nedávno a že vás asi poslední dobou časté opakování značek moc nebaví, ale pravda je taková, že nic jiného momentálně nachystaného nemám. S dnešním lakem jsem vytvořila Nail Art, tak snad to bude dostatečné zpestření. ☺

Number One Nemesis mi zapůjčila kolegyňka, která si ho pořídila na jarním veletrhu. Musím říct, že nás dost zmátl svým odstínem. Na místě nám v lahvičce připadal spíše modro šedý, takže to bylo docela překvapení, že se jedná spíše o tmavší khaki odstín s třpytem dozlatova.

Lak pochází z již poměrně staré kolekce 2012 - Spider-Man, která se skládala celkem ze sedmi laků - 6 klasických a jednoho praskacího.

Sehnat ho stále můžete např. zde za 95,-Kč

Myslím si, že tenhle odstín je z celé kolekce nejhezčí a stejně jsem si z něj na zadek moc nesedla. V lahvičce je mnohem hezčí, než potom v akci a tentokrát na fotkách působí trochu mdle ( ve skutečnosti je zase hezčí - no je to s ním těžký. :))

Je kapku vodovější, takže v 1. vrstvě celkem dost prosvítá a ač je 2. vrstva docela sytá a krycí, stejně jsem lakovala ještě o vrstvu navíc, protože se mi tak úplně nezdál.







Na slunci



Kombinovat tenhle odstín se žlutou mě napadlo náhodou v práci, když se mi na palec přilepil proužek žluté samolepky. A ono to nevypadalo zle. :D

Zapátrala jsem ve své skromnější zásobě žlutých laků a jako nejvhodnějšího adepta pro tento úkol zvolila Astor Fashion Studio 240 Yellow Buttercup - článek zde.

Potřebovala jsem jen tenkou zdobící pásku, kterou jsem nastříhala na čtyři proužky, které jsem nalepila jakoby do dvojitého X na prostředník. Potom jsem celý nehet přelakovala silnou vrstvou žlutého Astoru. Pro úplné zakrytí podkladu, jsem musela nalakovat ještě druhou silnou vrstvu ( a hlavě hned, než lak uschne ), takže byl vzniklý vzor trochu vystouplý.

Prsteník jsem jen klasicky nalakovala a nalepila ozdobu.









Doufám, že se vám dnešní článek líbil a přeju vám pěkný den. :)

18 komentářů:

  1. Pěkná barvička, a ve spojení, té žluté je hodně zajímavý..:-)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle OPIk je nádherný, jak to, že jsem si ho na veletrhu nevšimla? asi proto, že v lahvičce vypadal úplně jinak.
    Na tvých nehtech vypadá božsky a i s tou banánovou je to moc pěkná kombinace:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta umělá světla jsou zrádná :/ Nám by se asi zrovna líbil více tak, jak vypadal pod nimi. :D
      Moc děkuju ! :)

      Vymazat
  3. Tak ten je krásny a tá žltá to skvelo doplnila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc hezký a v kombinaci s nail artem je to přímo paráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ačkoli žlutou barvu nemám ráda,ve spojení s tím Opíkem mu to moc sluší... Pěkný nail art:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ani já nejsem vyloženě fanda žluťásků. Jen občas výjimečně, že mě nějaký zaujme. :) Jinak moc děkuju, jsem ráda ! :)

      Vymazat
  6. V kombinaci se žlutou vypadá vážně skvěle!
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jsi ho zkombinovala s tou žlutou.. Samotný mi teď na jaro přijde zbytečně pochmurný, ale takhle je daleko hezčí. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi ten zlatavý odlesk líbí a Nail Art se ti moc povedl! Paráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vďaka shimmeru, ktorý obsahuje, by ma donútil na neho pozrieť, vyzerá zaujímavo. A ak na teba pôsobil mdlo, tak myslím, že s tou žltou si ho v tvojich očiach oživila :-) Mne sa páči aj sám, aj v druhom prípade

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde nejhezčí v lahvičce. :D Ale třeba na kolegyni se mi líbil víc. Děkuju. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...