úterý 30. června 2015

Květen a červen s MKK ☺


Pěkný den přeji. :)

Minulý měsíc mi měsíční shrnutí nějak vypadlo z hlavy, takže vám dnes přináším spojení těchto měsíců ve fotce. Asi nejvýraznější událostí byl swap s Beauty by Suzi, ve kterém jsem dostala plno krásných věcí a dobrot - a na své si přišel i pan Odin. :)

Opět jsem řádila s efektovými laky - Trendy ColorsMiss SportyCuccio, nebo třeba Claire's..
K vidění byl sem tam i nějaký Nail Art. Nebudu už asi vypisovat konkrétně všechny, ale nejoblíbenější za poslední dobu je u mě tento ♥
Na blogu jste si už mohly přečíst i něco o lacích EBD Up To X ( pořád vám dlužím ten slíbený Nail Art ☺ )
Nemůžu nezmínit Color Club a kolekci Seven Deadly Sins, ze které mám 4 laky, které prostě miluju. :) Tím ale zároveň dnes končím, i když ne tak úplně, protože tu ještě čekají fotky z Instagramu. :)

Ach, chci zas šeřík ♥♥♥
Pan Odin, můj malý exibouš ☺☺☺
Hraní s mými milášky :)
Asi po 100 letech jsem si upletla copánek ( což je asi zároveň vrchol mého účesového umu :D )
Tak nějak si neuvědomuju, že bych se registrovala na eshopu Dermacol, ale když mi přišel email se slevovým kódem, tak jsem jej neváhala využít a objednala pár věcí, co došly. :)
Už delší dobu jsem toužila po baťůžku. Když jsem spatřila tenhle v New Yorkeru, nebylo možné odejít bez něj. :) No a puntíky, ty poslední dobou miluju taky. ☺
Na Instagramu je anděl - @misulina_ mi poslala vzorníky a ještě si vzpomněla na pana Odina ☺♥
Poprvé jsem zkoušela třešničky na nehtech a hned druhý den si pořídila tuhle pinzetu ( ta stará musela padnout za Oďáka, protože měl klíšťáka :/ ) V podstatě jsem si ji nijak blíže neprohlížela, protože jsem spěchala, ale ta podobnost s nehty mě pak doma přímo praštila do očí. :)
Na procházce :)
Vydrž Oďáku, panička musí cvaknout nehty. 
Vystrčil na mě zadek, ale v těch květinkách mu to slušelo. :))
A nákupy. Na blogu byly laky ( samozřejmě ), ale zbytek jsem nefotila. Novinku od pana Kinga mám téměř dočtenou a zatím mám rozporuplné pocity.
Dnes se už loučím a mějte pěkný den. ☺

4 komentáře:

  1. Ty puntíkatý nehtíky jsou roztomilý, takový ňuňu :D A ten tvůj pejsek :D To je frája :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. pekne nabitý mesiac a veľa super práce, ktorou sme sa tu mohli kochať :-) A náš swapík :-)))

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...