čtvrtek 18. června 2015

Fialová láska jménem Charged Up ♥


Přeji hezký čtvrtek. ☺

Dnes se podíváme na dalšího hezouna, kterého mi nadělila Suzi v našem swapu. Fialovou miluju ve všech jejích podobách, to dnes už asi o mně každý ví, takže nebude žádným překvapením, když vám řeknu, že jsem se do Orly Charged Up naprosto zamilovala. ♥

Mnoho laků značky Orly v mé sbírce nenajdete - s tímhle celkem tři. A tohle je ještě první krémovka. :) Je to parádní tmavě fialová, která se na sluníčku hezky rozjasní. Na fotkách jde možná občas trochu do modré, ale jinak se jedná o nefalšovanou fialovou s minimem modré.




Barva je to nádherná, ale úplně zadarmo vám ji lak nedá. :) Je trochu vodovější, takže tři vrstvy byly v mém případě nezbytností. Občas jsem si říkala, jestli třeba nedávám slabé vrstvy, takže je i docela možné, že by stačily dvě silnější vrstvy a bylo by.

Lak se nádherně leskne i bez Top Coatu ( já mu ale jednu vrstvu nadělila už ze zvyku ).

Jinak se s lakem pracuje pěkně, nikam nezatékal a i přes to, že jsem lakovala tři vrstvy, užívala jsem si lakování. :)) Některým lakům odpustíte skoro všechno, když vás dostane jejich barva. I když s některými laky jsem si už užila jiných a závažnějších neplech, že tohle nic není. :D

A perfektně ladí k mému oblíbenému hrnku, co říkáte ?? :)










Měla jsem náladu rovnou s lakem něco vytvořit, takže jsem taky konečně sáhla po zdobení, které jsem tak dávno vyhrála u Aničky. :) Ani nevím, jak mě napadlo kombinovat fialovou s ostře oranžovou, ale ten výsledný kontrast se mi moc líbil.

Když jsem to ještě doplnila o jakýsi černý vzor, už to bylo úplně super. :) Ten jsem vytvořila tak, že jsem si na nehet všelijak nalepila tenkou zdobící pásku, pár míst vybarvila a strhla.











A jak jste na tom s laky Orly vy ? Máte nějaký oblíbený ?
Doufám, že se vám dnešní příspěvek líbil a mějte se prima. :) 

20 komentářů:

  1. Ja Orly lakov tiež nemám veľa, ale za to ich milujem všetky a akurát dnes plánujem pridať ďalšie dva do svojej zbierky, lebo nedokážem odolať :) Tohto fialového krásavca si zladila veľmi pekne, ale nemôžem si pomôcť, kombinácia fialovej, čiernej a oranžovej vo mne evokuje Helloween :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu to muset napravit a jejich počet ve své sbírce navýšit. :D
      No Helloween mě vůbec nenapadl, ale teď, když na to koukám, tak na tom asi něco bude. :))

      Vymazat
  2. Som rada, že sa páči, aj že som ti zbierku rozšírila o krémovku :-) Ja mám Orly veľmi rada, tradične ich kupujem na beauty výstavách v mini verzii s výnimkou tohto roku, keďže Miss Conduct nemali v malom alebo nejakého fajn výpredaja :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páči velmi. :) Výstavy jsou k tomuhle nejlepší, to se krásně zaplňují mezírky ve sbírce. :D

      Vymazat
  3. Krásná fialová barva a nail art se mi také líbí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne nechtíky... asi doplním zbierku lakov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tenhle určitě doporučuju už jen pro tu nádhernou barvu. :) A myslím, že by mu nakonec asi stačily 2 silné vrstvy. :) No a děkuju, moc mě to těší. ♥

      Vymazat
  5. Tak to je moc pěkná fialová :) Ty oranžový puntíky vypadaj jak malý lentilky :D
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi to trefila !! :D Já si celou dobu říkám, že co mi to připomíná. :DD

      Vymazat
  6. Už jsem ho obdivovala na Instagramu, strašně ti sluší <3 A vypadá to krásně k tomuhle tvaru, máš trochu zbroušené růžky (nebo se mi to zdá? :D)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuju moc moc :-**
      Nezdá se ti to, mám je zaoblené. :)) Zas mě to na chvilku chytlo, tak jsem zvědavá, za jak dlouho je zase zarovnám. :D

      Vymazat
  7. WAu to je krásná barvička.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/recenze-belcura.html

    OdpovědětVymazat
  8. Musim uznat, ze odstin je to nadherny.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Fialová ano:-) Kombinace s oranžovou by mě nenapadla, ale vážně to působí dokonale halloweensky:-)...

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...