úterý 28. července 2015

art de Lautrec 477 ☺


Dobré ránko přeji :)

Dnes jsem se rozhodla po delší době předvést další lak ze swapu se Suzi. :)
Bude jím tento něžný art de Lautrec s číslem 477 ( jaká škoda, že nemá název )

Je to pěkná tmavší mentolka s tyrkysovým třpytem, který je hodně viditelný zejména v lahvičce. Na nehtech se sem tam decentně zatřpytí.
Lakování bylo malinko složitější, protože je poměrně tekutý a díky bílému podílu dělá rád lysinky. Ty jsou viditelné i ve 2. vrstvě, takže je potřeba dát i 3. vrstvu. Hlavně pracovat rychle, opatrně a s minimem tahů, protože stačí fakt málo a lysinka je na světě. Po zaschnutí se leskne méně a jde trošinku do matu, což se mi moc líbilo. Musela jsem ho ale pro rychlejší schnutí přetřít Top Coatem.
Ráno jsem si bohužel všimla, že je nátěr místy ještě pořád nedokonalý a přidala mu tedy další vrstvu barevného laku. :D Ale fakt jen proto, že jsem ho šla fotit. Pro běžné nošení to nebylo nic do očí bijícího.

Lak je překrásný a mám ho ráda i přes to lakování. ☺









Jak jste si z úvodní fotky jistě všimly, přetřela jsem dva nehty efektovým lakem Maybelline All Access NY Top Coat č. 423.
Určitě s ním bude ještě nějaký samostatný článek, protože je fakt super. Kromě černých a bílých čtverečků v něm najdete ještě růžové, zelené, stříbrné, zlaté a kdo ví ještě jaké, glitry. :)









Doufám, že se článek líbil a mějte pěkný den. :)

14 komentářů:

  1. To je ale krasavec a jak mu ten efekťáček sluší :-) Moc se mi článek líbil a chválím fotečky, zajímavý světlo, to je s bleskem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Aničko, mám opravdu velkou radost, že ti fotky líbí. :)
      Jojo, je to focený v místnosti bleskem u šedý zdi. Venku se hrnula bouřka, tak si říkám, že skvělý, zase nenafotím - a pak mi dojde, že s tímhle přeci můžu i v interiéru. :D Odstín laku to nijak nezměnilo, takže blesk nevadil. :)

      Vymazat
  2. Je to fešák-krásná chladivá barvička akorát do tropických veder... a ten efekťák se taky povedl-sluší jim to spolu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi jejich kombinace moc líbila. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  3. Nádherný odstín :) Musím se mrknout jestli podobný odstín vlastním, jestli ne nákup to jistí..:D Efekťák je moc pěkný, uvidím jestli si ho koupím (mám teď asi 7 nových efektových..:D). Fotky povedené ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mint odstíny tu nějaké mám, ale ani jeden není s takovým pěkným shimmerem, škoda, že to na fotkách nevyznělo více. :)
      I mně se teď ty efektové nějak moc nastřádaly. :D Děkuju moc, Moni :)

      Vymazat
  4. Je to nadherny odstin.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barvička je prostě nádherná. Taky si musím zajít pro nějaký ten top coat, moc se mi to líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten top coat je skvělej - mohl by se teda lakovat i trochu líp, ale šlo to. :)

      Vymazat
  6. Moc hezké pokoukání, vždyť víš, že barvy tipu mint v různých odstínech můžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Hani :) Já si nemůžu vynachválit ten mint Maybelline, co jsem u tebe kdysi vyhrála. :)

      Vymazat
  7. Oh my god, your nails are amazing! Totally in love!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...