úterý 11. srpna 2015

SpaRitual Intricate ( Pause - podzim 2015 )


Pěkné úterní ráno :)

dnes vám tu ráda představím lak z nejnovější podzimní kolekce nazvané Pause, který k recenzi poskytl SpaRitual. Já tímto děkuji za možnost si jej vyzkoušet a dnes se tedy můžete podívat na velmi krásný modrý odstín - Intricate.

V kolekci naleznete šest laků - bordó, fialový, zlatý, černo-šedý, takový trošku "zrz" a tento modrý.
Všechny o 15ml za cenu 355,-Kč

Ač je Intricate z podzimní kolekce, moc dobře se nosí i v těchto letních dnech, kdy se na slunci celý pěkně rozzáří. Nejedná se o klasickou krémovku, ale lak se shimmerem, který mu dodává šťávu. 
Modrou mám hodně ráda a určitě se u mě neztratí. 

Co se lakování týče, tak po dlouhé době spokojenost. Mám pocit, že jsem za poslední dobu měla smůlu na laky, co se hůře lakují, takže Intricate mi to vynahradil. Stačilo ho nanést ve dvou vrstvách, protože je krásně pigmentovaný a díky takové jakoby gelovitější konzistenci se držel hezky tam, kde měl a nedělal žádné lumpárny. 

Obávala jsem se, zda nebude barvit okolí nehtů, až jej odlakuji - nebarvil. :)

Samozřejmostí je, že laky SpaRitual jsou vegan a neobsahují toluen, kafr, formaldehyd, formaldehydovou pryskyřici a dibutyl ftalát. 












Co na něj říkáte, líbí se vám ? A koukaly jste na kolekci ? Mně by se ještě moc líbil fialový Modern Craftsman a černo-šedý Bespoke. :)


19 komentářů:

  1. Ó, ten je krásný. Myslím že hodně podobný nebo snad i stejný mám odstín Keep Pool od Catrice, ten už se ale nevyrábí. A ten šedý z téhle SpaRitualí kolekce je nádherný.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že bych tu podobný našla. :) Jsem ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  2. To je překrásná královská barva... Já se pořád rozhoupávám ke koupi nějakého Sparitualu,takže tohle je dobrý adept:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle odstíny jsou nádherný, viď :) Taky je mám v oblibě. Taky tu toho od SpaRitualu moc nemám, jenom pár jsem si jich svátečně pořídila. :)

      Vymazat
  3. Tento je take nadherny!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti sluší, Romí :) Obdivuji, jak pěkně nalakované to máš, já bych do něj řekla, že bude pruhovat a budou vidět tahy, jak je metalický :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, byl opravdu v pohodě na lakování. :) Konečně po delší době. :D Moc děkuju ♥

      Vymazat
  5. na modrásky sice teda vůbec nejsem, ale tento je úžasný :)) SpaRitual prostě umíí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám moc ráda, takže jsem byla nadšená okamžitě. :D

      Vymazat
  6. Och, úžasný kúsok :) Celkovo ma kolekcia dosť zaujala a asi máme rovnakých favoritov. Mne sa ešte páči Artistan...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, ten je taky moc pěknej. :) Povedlo se, povedlo. :)

      Vymazat
  7. Wow dneska chystám lakovat Hand MAde z téže kolekce a snad se mi povede připravit článek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná barva :) Hrozně mi připomíná vánoce :)
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsi to napsala, tak teď už i mně. :D Ještě stříbrnou stuhu a můžeme přivolávat Vánoce. :D

      Vymazat
  9. hrozne krásny odtieň modrej a s tým shimmerom je ešte krajší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi v něm ten shimmer moc líbí. :) Děkuju, Suzi :-*

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...