úterý 4. srpna 2015

Květinové vodolepky


Pěkné úterý vám přeju ☺

Konečně jsem sebrala odvahu a větší dávku trpělivosti, abych se vrhla na tvoření s těmito překrásnými vodolepkami, které jsem dostala od Míšule, která je objednala na ebay. :) 

Já jsem si původně myslela, že jsou to celoplošné samolepky, ale kdepak. Hrozně jsem se jich obávala, protože tohle mi opravdu moc nejde - vystřihnout si tvar odpovídající mým nehtům, "vyžehlit", aby se vodolepky nikde nekrabatily.. Stal se ale zázrak a ono to nakonec dopadlo nad očekávání dobře ! Posuďte samy :)




Když jsem si pro ně v neděli odhodlaně a s bojovým pohledem došla, věděla jsem rovnou, že budu kombinovat s matným lakem Bianco od Gabrielly Salvete. Vodolepky jsou totiž hodně výrazné a potřebovaly tudíž nějaký prvek, co by je jednak nechal hezky vyniknout, ale zároveň už to nepřekombinoval. 



Že si k lůžku nehtů nalepím zlaté kamínky jsem tak nějak podvědomě tušila. Jako já vím, že to není už nic originálního, ale podle mě to celý Nail Art hezky uzavřelo, dotvořilo - zkrátka dodalo ještě jakési cosi. Chápete. :)

Postup je pořád stejný, ale kdo by uvítal nějaký návod, tak jej nalezne v tomto příspěvku :)











Snad se líbilo a já už vám jen popřeju pěkný den. :)

23 komentářů:

  1. Nádhera! V kombinaci s bílou to vypadá fantasticky :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se zvolená kombinace líbí ! :)

      Vymazat
  2. Krása, Romi, chválim! Páčia sa mi aj zlaté cvočky pri kožtičke, ja tak tiež často "dotváram" nail art, podľa mňa to vyzerá veľmi pekne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arvonko, moc děkuju ! :) I mně se to moc líbí, hezky to doplňuje manikúru. :)

      Vymazat
  3. Naprosta bomba! Libi se mi, jak jsi to zkombinovala, neuveritelne kreativni!!! Vodolepky vypadaji uchvatne, skoda, ze nemaji nic takoveho u nas :(
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ! :)
      Já jsem našla třeba tohle : http://www.enii-nails.cz/nalepky-obtisky-vodolepky/folie-na-cely-nehet-620/
      Na tom eshopu je celkem na výběr z těch celoplošných. Mám tyhle s kočkou - http://www.enii-nails.cz/nalepky-obtisky-vodolepky/folie-na-cely-nehet-621/ no ale nebyla jsem moc spokojená, tak nevím, jestli by na tom byly i ostatní vodolepky stejně.

      Vymazat
  4. Dokonalost! ♥ Ty jsi prostě naše šikovná Romanka :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně nádherná kombinace... Je vidět,že sis s tím vyhrála...šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je vazne pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Páčia sa mi veľmi vodolepky, aj nechtíky, je to také black & white s ružami :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ááááchjo to je opravdová ndhera, taky bych si přála takovou manikúru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak jen směle do ní. :) Mockrát děkuju, Veru ! :)

      Vymazat
  9. Luxus.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...