úterý 8. října 2013

Maybelline Polka Dots č. 200


Ahoj holky. :)

Jsem tu s dalším a zároveň posledním Polka Dots od Maybelline.
Tahle brčálově zelená mě fakt baví. :) Lakoval se tak, že jsem nakonec musela dát tři vrstvy.. Většinou se mi totiž stávalo, že se mi díky hexagonkům špatně dostávalo k okraji nehtů a tou třetí vrstvou jsem se to jakž takž snažila napravit... Jedna vrstva top coatu se postarala o pěkný lesk. :)

A protože k němu už opravdu nemám co říct, tady jsou fotky. :)






Zřejmě jedna z posledních nebíčkových :D

Mějte fajn den ! :)

20 komentářů:

  1. No je krásnej, o tom žádná :)
    Dotaz: už několikrát jsem v souvislosti s těmihle laky viděla/slyšela zmínku, že "už nebudou". To je jako limitka, nebo jak? Jestli jo, tak jsem nakrknutá a po žádným dalším už se pídit nebudu :-/
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Respektive po žádným (ne po žádným dalším), protože zatím nemám ani jeden.

      Vymazat
    2. Verunko, vím o tom asi tolik, co ty. :/ Můj názor je, že to asi nebude úplně limitka, jenom ji u nás nezavedou do běžnýho prodeje. Vyptávat se prodavaček v drogérkách nemá smysl, protože ani kolikrát nevědí, co po nich chci... :/

      Vymazat
    3. Ale klidně by mohli...? Evidentně to byl dobrý tah, stejně jako na jaře GS se svými Stars.
      A ano, ptát se v drogeriích nemá vůbec cenu.

      Vymazat
  2. Pořád po nich u nás koukám a stále nic, tak vůbec nevím jestli jsme je tu měli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás jsem viděla už jenom tyhle zelený před pár týdny a jinak se po ostatních slehla zem..

      Vymazat
  3. Taky jsem z něj byla nadšená, dokud jsem se ho nepokusila odlakovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No odlakovat se to nedá. Buď alobal anebo sloupnout, já je sloupla. :)

      Vymazat
  4. ako som tak pozerala na tie vaše fotky na blogoch, tak tento sa mi zdá asi najkrajší z nich :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nějak ne a ne rozhodnout. :) Ale asi mám na 1. místě ten růžový, pak ten čirý ( protože tam mě hrozně baví, že můžu mít z jakýhokoli laku úplně jiný ), no a pak tenhle zelený. :)

      Vymazat
  5. Tento vypadá úžasně, připadá mi z těch barev asi nejhezčí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc krásný, to je pravda. :) Hrozně bych chtěla zkusit i ty ostatní odstíny, protože ten modrý musí bejt nádhernej. :)

      Vymazat
  6. A výdrž taky bída s nouzí? Tak pěkné laky a tak slabá výdrž :( No a to odlakování, to je pro mě očistec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti ani nevim, Hani.. měla jsem ho asi dva dny a za tu dobu se nic neprojevilo.. Já jsem zrovna dneska musela sundavat alobalem jeden lak a stačilo na dlouho. :D Tenhle šel, vzhledem ke třem vrstvám, pěkně sloupnout. :)

      Vymazat
  7. a já se ještě pořád nedostala k jejich nalakování :( tedka opravdu nemám moc času.. takže už jsem skoro dva týdny bez laku, hrůůůza :D ale snad už je brzy taky nalakuji, ale beztak s nimi přijdu jako poslední :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí, my si počkáme. :) Jinak věřim, že toho teď máš až nad hlavu, to se není co divit. :)

      Vymazat
  8. very nice ;)
    nice blog, would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  9. má uplne užasnú farbu :)

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...