čtvrtek 28. ledna 2016

Rimmel London 010 Sparkle Every Day


Pěkný čtvrtek přeji. :)

Dnes bych ráda nechala prostor tomuto efektovému krasavci s názvem 010 Sparkle Every Day.

Fialkové malé a větší glittry se zlatavým shimmerem působí až étericky, když si jimi zahalíte nehty. Zvolila jsem opět nude podklad, který se mi vždy osvědčí, když jde o efektové laky.

A protože jsem strašná opice, přiznávám, že jsem se tak trochu inspirovala u Alice z Lacquered Obsession - klikněte a pochopíte. :)



Lak mám snad od léta, ale dostalo se na něj teprve teď. Nekupovala jsem si ho. Byl mi zaslán jako odměna za vyzkoušení řasenky ( nebylo nijak spojeno s blogem )

Má příjemnou konzistenci, nanáší se celkem pěkně rovnoměrně a rozhodně ho stačí nanášet v jedné vrstvě, protože nehty už při té první zahalí do hezkého třpytu. Glittry jsem nemusela lovit, což je vždy u laku tohoto typu moc fajn. :)

Jako podklad jsem mu vybrala nejdříve Rimmel 498 Rain Rain Go Away..





... a pak světloučký CND Vinylux Powder My Nose. Pomocí šablonek Essence jsem lak nanesla u lůžka nehtů a pak ještě jakože "francii" :)





Nakonec jsem ještě zkusila nalakovat dvě silnější vrstvy, což se mi už tak moc nelíbilo, protože manikúra ztratila na lehkosti, jemnosti..



Co na něj říkáte ? 

A které variantě byste daly přednost ? :)

Přeju pěkný den.



26 komentářů:

  1. Rain rain go away mám také a je to můj nejoblíbenější nude lak. :-) Moc hezká kombinace, děkuji za inspiraci! :-)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si ho oblíbila, protože se mi líbí, že stačí dvě pohodlné vrstvy a vypadá moc hezky. :)
      Já děkuju za pochvalu a jsem moc ráda, že jsem inspirovala. :)

      Vymazat
  2. v kombinácií s nude je nádherný! asi by som dala prednosť francúzskej variante:). Tuším budem musieť vybrať nejaké svoje trbliče, lebo toto sa mi veľmi páči:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc třpytkaté laky nemám ráda, ale tohle se mi líbí! :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle lak mám taky a strašně se mi líbí přes tmavomodrý (skoro až černý) krémový lak. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéj ďakujem, že sa po mne opičíš! ^_^To je také milé! A veľmi sa mi páči tvoja oblúčiková/francúzska mani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem, strašně se mi to líbilo. :D Moc děkuju. :)

      Vymazat
  6. Každý jeden lak je samostatne krásny, ale v kombinácii si naozaj rozumejú. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ho taky:-) a máš pravdu,že s nude mu to moc sluší... A ta francouzská varianta je taky zajímavá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný kousek, viď. :) Hlavně na tom světlejším se mi moc líbil. :)

      Vymazat
  8. Nádhera! Neskutočne sa mi páči ten zlatý shimmer v ňom :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je velmi povedene. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. I agree, it's very nice effect nail polish. :) Thank you. :)

      Vymazat
  11. Krásné, Romanko :-) zvolila jsi pro něj krásné podklady <3

    OdpovědětVymazat
  12. v jednej vrstve fakt vyzerá lepšie :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...