úterý 22. března 2016

China Glaze Don't Honk Your Thorn


Zdravím vás. :)

Minulé úterý jste v tomto článku viděly lak China Glaze, o kterém jsem vám slíbila, že napíšu víc. Takže dnes o Don't Honk Yout Thorn. :)

Kupovala jsem ho na Modeláži nehtů, kde je za krásných 79,-Kč ( ZDE )
Nude odstíny mě nikdy neomrzí a od Chiny jsem ještě myslím žádný neměla. Tenhle má navíc v sobě jemný perleťový prach, což vypadá na nehtech fakt krásně, až jakoby saténově, což je ale asi viditelnější spíše v reálu.




S lakem se mi nepracovalo úplně nejlépe, protože dělá strašné lysinky. :( Je maličko řidší, ale i tak mu k plnému krytí stačí dvě vrstvy, ovšem díky lysinkám jsem musela lakovat tři. S TC je ale suchý za chvilku. :) I tak jsem ráda, že jsem si ho koupila, protože je vážně krásný a asi mu ty lysinky odpouštím.










Doufám, že se vám dnešní článek líbil a přeju pohodový den. :)



21 komentářů:

  1. Krásné nehtíky a moc pěkná barva laku :) Od této značky jsem zatím lak neměla.

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká barva.. Od této značky mám dva laky :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Ještě kdyby trochu méně zlobil, ale jinak super. :)

      Vymazat
  4. Krásný nude odstín:-) A ta perleť je tam moc pěkná..je to hned zajímavější:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, taky si myslím. :) Vlastně mám samé krémovky, tak jsem ráda, že mi tu sbírku trochu ozvláštnil. :)

      Vymazat
  5. Odstin je nadherny.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Juu, ten je povedený :) Vypadá moc krásně na tvých nehtech, jak pěkně rostou <3 A taky se dneska moc povedly fotky, radost koukat :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivovala som ho už minule a neviem z neho odtrhnúť zrak ani teraz. Nádherný!!! (Aj keď myslím, že mu trocha dopomáhajú tvoje krásne nechtíky a skvelé fotky.) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ne. :D Moc mě to těší, Aknelko, děkuju <3

      Vymazat
  8. Ta perleť mu moc sluší-je hned zajímavější:-) Škoda, že je tak neposlušný...

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi krásny odtieň, ten perleťový prach mu pristane :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...