středa 30. března 2016

Gabriella Salvete Gel Enamel #02


Přeji pěkné ráno.

Dnes vám ukážu tuhle pěknou jarní barvičku od GS z kolekce Gel Enamel, kterou jsem koupila v únoru v drogerii Teta za 59.90,-Kč. Tehdy byla na laky z této kolekce sleva, tak jsem se rozhodla jeden vyzkoušet.

A moc mě zaujala tahle trošku barbínkovská růžová. :) Myslím, že tu ani moc podobných odstínů nemám, alespoň pokaždé, když nějakou hledám, tak mi přijde, že nemám..:)) 





Odstín 02 ( vraťte nám názvy ! :D ) je středně tmavý odstín růžové. Byl docela problém ho věrně zachytit, ani nevím kolikrát jsem přenastavovala foťák, než se mi to zdálo alespoň na těch 80% ( ve výsledku dáte fotky do počítače a stejně to zas vypadá trochu jinak...) Úplně na 100% se to dnes nepovedlo, tak si ho raději běžte ještě naživo omrknout. :)

K lakování. Tekutina laku je mírně hutnější, takže díky tomu držel pěkně tam, kde měl a nikam nezatékal. Lakoval se pohodlně, stačily mu dvě vrstvy, aniž by někde dělal lysinky apod.

Musím pochválit design lahvičky, který se mi moc líbí a lesklý, černý uzávěr. Ta odlišnost uzávěrů je fajn, protože když otevřu šuplík s GS, tak se podle nich dobře orientuje. :D











Máte nějaký lak z téhle kolekce ?

Mějte se fajn. :)



23 komentářů:

  1. krásná barvička....ale mě prostě laky od Gabrielly ani od Miss sporty nesedí :( a to mají takový velký výběr v barvičkách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. :( Mně z těch drogerkových značek je GS nejsympatičtější.

      Vymazat
  2. Bože to je krásná barva! Dneska se taky chystám lakovat, tak jsme zvědavá, do čeho se vrhnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvilku jsem i přemýšlela, že na něj láknu nějaký efektový, ale nakonec jsem si to rozmyslela, je dokonalý už sám o sobě. :D Lakování zdar ! :)

      Vymazat
  3. musí se dávat na závěr gel top coat ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekla bych, že vyloženě musí. :) Pěkný lesk má už prakticky sám o sobě, ale samozřejmě i kterýkoli jiný top coat poslouží dobře. Ten gel top coat slibuje ještě větší lesk barvy, ale že by přímo nějakým způsobem spolupracoval s lakem třeba ohledně prodloužené výdrže, to jsem se nikde nedočetla.

      Vymazat
  4. Krásná žvýkačková barvička, moc ti sluší! Zatím z téhle kolekce nic nemám, ale tohle je horký adept:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, děkuju. :) Je nádherný, mrzí mě, že jsem ho nedokázala zachytit na těch 100%.
      Tak jsem zvědavá, copak na něj řekneš, pokud do něj půjdeš. :)

      Vymazat
  5. Mám několik odstínů, jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná někdy příště taky dalšímu neodolám. :)

      Vymazat
  6. Krásná barva. Od GS mám asi nejraději laky z pískové řady :)

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byly asi mé první pískové laky vůbec. :) Ach, a puntíkatá řada Sugar..:)

      Vymazat
  7. Nadherna ruzova barvicka.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  8. Je moc krásny a súhlasím, vidím iný vrchnák a viem, že som správne :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tak to jsi teda opravdu dobře vychytala :) I já se snažím občas nějaké ty slevy lovit, ale je to docela dost složité, protože hrozně moc těch portálu na slevy nefunguje a jsou tam neaktuální slevy nebo tak... Jaký se mi ale docela dost osvědčil byl tento zde , díky kterému jsem mohla alespoň trochu ušetřit na nějakých mých ulítlých nákupech :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...