pondělí 16. května 2016

Moyra Holographic 252 Infinity ♥


Pěkný den přeju :)

Jaký jste měly víkend ? Počasí bylo horší, ale mně osobně to ani nevadilo, protože jsem stejně byla v práci..:)
Nedávno byl na blogu holografický lak Moyra 255 Gravity a dnes budu pokračovat s dalším - 252 Infinity..

Posledně to byla něžná šeříková, dnes to bude dozlatova. :) 
Infinity je odstín něco mezi béžovou až zlatou s nádherným holografickým efektem. Ve stínu vypadá jako obyčejný béžový lak, ale na slunci se předvede v plné síle a je to fakt krása.




S lakováním jsem byla opět velice spokojená. Je krásně sytý a pigmentovaný, takže dvě vrstvy stačily. Je pouze třeba dávat trochu pozor u lakování druhé vrstvy, protože napoprvé se mi povedlo udělat pár lysinek, ale když se dá pozor, určitě se jim dá vyhnout. :) Vyfotila jsem ho opět bez top coatu.

Lak najdete ZDE za 95,-Kč







Na závěr jsem si ještě zkusila pohrát s razítky od Míši :) Na destičce jsou sovy, ptáčci, klece..S destičkou to jde docela dobře, jen mám na některé vzory příliš malé a úzké nehty. :D
Destičku najdete ZDE.








Přeju vám pěkný, i když zatažený den. :)



10 komentářů:

  1. Jé, ten vypadá nádherně! :) Moc se mi líbí tyto laky, které hází na sluníčku krásné odlesky. Přemýšlím o nějakém laku od Color Club, mají parádní holografické laky.

    SOUTĚŽÍME! S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Color Club mám dva, ale jen takový lehčí. Teď je snad na šminkách nějaká várka nových odstínů, ale nekoukala jsem..raději. :D

      Vymazat
  2. Krasavec :) I s razítky je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Every time I see Moyras, I regret they aren't sold here. Pretty!

    OdpovědětVymazat
  4. Keby som ja vedela takto krásne zachytiť holografický efekt :-))) Normálne si začínam na ne robiť chuť

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...