středa 20. července 2016

Rival de Loop "Cookie Style" 01 Crazy Cookie


Dobré ráno přeju :)

Po dlouhé době jsem se byla podívat do Rossmanna a krom toho, že mě mile překvapilo to, že máme konečně taky jeden stojan s kosmetikou Catrice, mě taky zaujal nový lak Rival de Loop "Cookie Nails" :)

U Maybelline Polka Dots, u Rival de Loop zase Cookie Style. :)) Pořád se jedná o to samé, že. Lak s černými hexagonky o různých velikostech. Akorát tedy s tím rozdílem, že Polka Dots měly krom černých puntíků i bílé.

Odstíny jsou asi jenom dva, co jsem tak vykoukala na internetu. Tento fialkový ( který se na nehtech tváří spíše jako mírně růžový ) a světle hnědý ( 02 Cookie and Dream ), který už v kombinaci s hexagony opravdu připomíná více ony sladké Cookies..:) 




Mě zaujal více fialkový ( i když..za tu cenu - 49.90,-Kč jsem ten druhý mohla taky klidně vzít..tak možná příště :)

V lahvičce mi připomíná základní barvou smetanový borůvkový jogurt a asi nebudu skrývat mírné zklamání z toho, že po nalakování se barva tak trochu liší, jak už jsem zmiňovala. 

První vrstva se lakovala dobře, ale s další vrstvou se hexagony začínaly usazovat v hrdle lahvičky a lak měl tendence trochu houstnout, což lakování trochu zhoršovalo. Na běžné nošení stačí dvě vrstvy. Po vyfocení jsem si všimla nějakých těch chybek ( některé části prosvítaly, což naživo ani moc vidět nebylo, ale na fotkách to celkem bilo do očí ), tak jsem ještě vrstvu přidala, ale uvidíte obě varianty. Je ale pravda, že ve třech vrstvách je barva sytější, což se mi asi líbí více.













Určitě mě zajímá v jaké variantě se vám lak líbí více a zda jste na ně už narazily ? Jak jsem psala, u Rossmanna jsem celkem dlouho nebyla, tak je nakonec možné, že už tam jsou taky jakou dobu..:D

Mějte se hezky.




5 komentářů:

  1. Fešák! Mám veľmi rada tieto jelly/crelly/glitrové/sendvičovacie laky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je svým zpusobem zajímavý, ale presto je dokonaly :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. To tell you the truth, I like the shade, but I'm not sure about these black hexes...

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi docela dost :)) A více v té vícevrstvé variantě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chtela bych nekde sehnat minimalne jeste jeden.. Ale bohuzel uz není k sehnání ��

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...