neděle 30. října 2016

Gabriella Salvete kolekce Angels Enamel



Dobré ránko vám přeju :)

Jistě jste už postřehly novou limitovanou kolekci laků Gabriella Salvete s názvem Angels Enamel. Jedná se o kolekci šesti odstínů v jemných barvách inspirovaných podzimní oblohou. Na celou šestici se u mě dnes můžete mrknout. :)

Jsou to necelé dva týdny, co mi přišel balíček těchto laků domů. Byla jsem pěkně bolavá po návštěvě zubařky a domů zamířila s vidinou toho, jak si jdu rovnou lehnout. A najednou tu bylo mega překvapení - balíček oblepený páskou Gabriella Salvete ♥ Tohle přišlo přesně v ten pravý čas a i na bolest jsem hned zapomněla. :D




Jak jsem výše zmiňovala, v kolekci najdete šest odstínů - 01 Solar Flame, 02 Moonlight, 03 Stardust, 04 Space Storm, 05 Wild Planet a 06 Galactic Love. Tři odstíny jsou po zaschnutí matné s lehoučkým třpytem a druhá polovina krémová s jemnou texturou.

Příjemně se lakují, u všech odstínů mi stačily dvě vrstvy a schnutí je také ok. Výrobce uvádí výdrž až 7 dní, což ale už závisí na kvalitě nehtů a také správné technice lakování. Já jsem je nosila okolo těch 3 - 4 dnů a neporušené je odlakovala. Co se týče odlakování, tak úplně v pohodě. Budete maličko od třpytek, ale to se nechá v klidu smýt s kartáčkem.

Tak a teď už k jednotlivým odstínům. :)


01 Solar Flame je velmi hezký odstín takové nazlátlé béžové s droboučkými třpytivými částečkami. Nečekala jsem, že bude tak krásně krýt ve dvou vrstvách, ale mile překvapil. Je hedvábně matný a v tomto stavu tak hezky vynikne lehký zlato bronzový třpyt.











02 Moonlight je velmi světloučká levandulová barva, která si mě nemohla nezískat, protože tenhle odstín můžu ve všemožných variantách. Moonlight je až mrazivě krásný, což ještě víc umocňuje jeho třpyt, který je takový jakoby zlato stříbrný ( v reálu mnohem výraznější a plus ještě s velmi jemňoučkým zelenkavým a fialkovým třpytem, což se mi bohužel vůůůbec nepodařilo zachytit )







03 Stardust je trochu podobný prvnímu kolegovi - 01 Solar Flame.
Stardust je ale o něco jasnější, světlejší ( i ten třpyt v něm tak nějak více září )
Tyhle tělové odstíny jsou nenápadné, elegantní a hodící se na téměř jakoukoli příležitost. Navíc já nude miluju, takže jsem si přišla na své. :)







04 Space Storm nám otevírá druhou polovinu kolekce, v níž jsou laky po zaschnutí s lehkou texturou a bez třpytu. Je to taková příjemná, středně tmavá tělovka.





05 Wild Planet jde malinko do lososové barvy, ale v reálu je o trochu tlumenější.





06 Galactic Love nám dnešní šestici uzavírá. Z poslední trojice se mi líbí nejvíc, protože na mě působí velmi svěžím a příjemným dojmem.






Jak se vám kolekce líbí ? Máte už některý z laků doma ?

Cenu jsem nikde nedohledala, ani jsem teď neměla kdy zajít do drogerie a podívat se, takže tu vám bohužel neřeknu. :)) Normálně stojí asi kolem 90,-kč a slyšela jsem snad i něco o nějakých slevách na tuhle kolekci.

Určitě se na ně ale zajděte podívat, odstíny jsou moc pěkný. :)

Velmi pěkně děkuji zastoupení Gabriella Salvete za poskytnutí laků k recenzi. :)




22 komentářů:

  1. ten druhy efekt mi pride fakt zaujimavy. najviac ma zaujal space storm :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslela jsem, že žádný nebudu chtít, ale ten první nevypadá vůbec špatně! Efekt těch tří posledních se mi nelíbí, evokuje to ve mně obtisknuté prostěradlo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta první trojice je nádherná, ty se mi líbí nejvíc. :)

      Vymazat
  3. Nádherné odstíny a efekt se mi moc líbí :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky :) Som rada, že ich vidím takto pekne pokope. Najviac sa mi páči Moonlight. Ten si asi aj hodím do košíka, ak túto kolekciu niekde uvidím. Rovnako ako Nikol píše, ten efekt tých textúrovaných mi príde ani-ani. Ja osbne by som ich prijala buď matné, alebo výraznejšie textúrované. A vôbec nechápem prečo sa kolekcia volá Angels a laky v nej kadejako vesmírne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A má to evokovat romantickou podzimní oblohu... Nějak jim to nezapadá ;-)

      Vymazat
    2. Jsem moc ráda, že se fotky líbí, děkuju. :o) No, nad těmi vesmírnými názvy jsem se taky malinko pozastavila, asi bych je viděla spíš u nějakých holoušů, to je pravda. :)

      Vymazat
  5. Od této značky už bych ráda nějaké odstíny laku si pořídila .)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne odtiene, tuším sa aj ja po nejakom laku z tejto kolekcie pozriem :))

    OdpovědětVymazat
  7. 01 a 02 jsou krásné barvy :-)

    Na blogu probíhá soutěž o novinky E-style: wormake.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné barvy.Bohužel mě laky GS moc nevyhovují :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je tahle značka z těch drogérkových oblíbená, ale je jasný, že každý má své oblíbence a pak ty méně oblíbené :)

      Vymazat
  9. 01 Solar Flame, 02 Moonlight, 03 Stardust jsou dupes k lakům od Moyra z kolekce Angel (Nuriel, Diniel a Zarall), a to není náhoda... no tak jsem si aspoň dokoupila levnější dupe Zarall - 03 Stardust k Diniel, který už jsem doma měla (no neberte to :D). Jinak by GS už konečně měla vydat nějaký pořádný holografy a ne jenom samou nudu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem si swatche a vypadají stejně, no. :) Hmm, holografy bych taky uvítala. :)

      Vymazat
    2. Ups, tak to je úlet s Moyrou :D :D

      Vymazat
  10. Krásne fotky :-) Já mám první 3 a už jsem lakovala fialový a je to nádherný kousek. A souhlas taky chci holouše! :-D

    OdpovědětVymazat
  11. O tejto kolekcii čítam prvý krát, ale zostala som s otvorenými ústami. Na to, že trblietavé laky skoro vôbec nenosím, tie prvé tri by som veľmi chcela, sú prekrásne. Farebne sa mi páčia aj zvyšné 3, ale taký ten "pieskový, či polopieskový" efekt ma nebaví.
    Nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...