čtvrtek 6. října 2016

Podzim s laky trend IT UP


Dobré ráno přeji :)

V drogeriích DM přibyl nový stojan s dekorativní kosmetikou trend IT UP, což dle fotek na Instagramu mnohé z nás nadchlo. :)

Já si už stihla zamilovat jejich matné rtěnky a samozřejmě jsem mrkla i po lacích. Koupila jsem si dva a dnes bych vám je tu ráda ukázala.



Jako první tu mám lak č.050 z řady Holo Dimension. S holografickým efektem nemá nic společného, zato je to ale moc hezký duochrom. Na nehtech nevidím úplně všechny barvičky, co se ukazují v lahvičce, ale i tak se mi dost líbí. Oříšková přecházející do kaštanové, to je přesně odstín na podzim. :) Lakování mě příjemně překvapilo - stačily dvě vrstvy. Lak má 11ml a cena byla tuším okolo 60,-Kč




Dalším lakem je mrňousek z řady N°1 Nail Polish s číslem 190.

Tahle modro fialová mě moc zaujala, protože krom modrého třpytu v ní vidím ještě světlejší fialový třpyt. Jaké zklamání pro mě bylo, když jsem ho na nehtech marně hledala. :( Kvůli tomu z laku už tolik odvařená nejsem, i když neříkám, že by byl ošklivý, ale znáte to - něco čekáte a ono nic.
Lakování víceméně v pohodě, jen se musí dávat při druhé vrstvě pozor na lysinky, které se rády tvoří zejména u lůžka nehtů. Když se povede, stačí dvě vrstvy.

Lak má 6ml a cenu si už taky přesně nepamatuji - kolem 40,-Kč cca.





Co vy a tahle značka ? Jaké laky jste si pořídily ( nebo se ještě zatím u vás žádný nezabydlel ? :)



17 komentářů:

  1. Krásný, já už mám taky o dnich 5 laků a další asi přibudou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono jak je to nový, tak mě to taky k těm stojanům furt láká. :D

      Vymazat
  2. Na tyhle jejich laky jsem se už dívala a musím říct, že všechny jejich odstíny se mi nehorázně moc líbí :))
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď na podzim bych šla ještě do nějakého jejich matného. :) Taky podle fotek nevypadaly zle. :)

      Vymazat
  3. Dnes jsem koupila rovnou 10 laků od této značky a už mám seznam na další odstíny a holo 05 nesmí chybět! Snad se o víkendu do DM dostanu.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky :D Taky jsem kdysi byla zvyklá odcházet z drogerie minimálně s 6-8 laky. :D Ty pohledy prodavaček stály za to..:))

      Vymazat
  4. Pekné kúsky! Holo ma pobavilo :D A teraz už len čakať, kým sa to aj ku nám dostane :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, takový holo jsme ještě neviděly. :D No doufám, že to nebude dlouho trvat a bude i u vás. :)

      Vymazat
  5. Ještě jsem žádný jejich lak nekoupila, ale líbí se mi a až vyberu, tak se mnou určitě odejde domů. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem akorát pár komentářů výše psala, že přemýšlím o nějakém matném, co mají v nabídce, teď se bude skvěle hodit. :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Je hezkej, ale stejně mě mrzí, že v reálu na nehtech nevypadá úplně tak jak v lahvičce. :(

      Vymazat
  7. Obě barvičky jsou úžasné, a celkově výběr laků Trend it up je božský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela jsem měla problém se rozhodnout, který se mnou půjde domů. :))

      Vymazat
  8. Hezký článek. :) Také jsem na ně koukala, líbí se mi hlavně jejich matné laky. :)
    Zveme na naši GA http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. :) Ty matný chci někdy vyzkoušet. :)

      Vymazat
  9. Dať duochromu názov holo je celkom vtipné :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...