neděle 4. června 2017

Balíček z Born Pretty Store


Po pár měsících vás tu opět vítám a zdravím. :)
Už před nějakou dobou mi dorazil poslední balíček z BPS a je tedy na čase ho tu ukázat.

Přišel mi holografický lak Born Pretty H005 Dreams Girl ( ZDE ) 
Razítkovací destička Geometry BPX-L020 ZDE )
a navíc mi do balíčku přibalili Color Button ZDE ) což jsou samolepící silikonová kolečka pro odlišení odstínů jednotlivých laků.



Co se týče holografického laku, tak spokojenost. I když podle stránek má vypadat úplně jinak, ale nevadí. :D Má příjemnou šeříkovou barvu, což mi vyhovuje, ale přeci jen jsem očekávala, že přijde bronzový. 
Lakování ok, dávala jsem klasické dvě vrstvy. Nedělal lysinky, zasychá rychle a na slunci je to vážně pecka.


Na slunci



Na destičce najdete celkem 15 geometrických vzorů. Razí pěkně, za mě spokojenost.






A na závěr tahle silikonová pomůcka. Určitě se hledání konkrétního laku dost usnadní, protože kouknete a hned vidíte. Kolečka jsou lehce vystouplá a na víčku drží moc dobře. V jednom balení jich je 25 kusů.




A protože jste si asi všimly, že to tu teď zanedbávám..
Tak co se týče četnosti příspěvků, tak v tuto chvíli nevím, jak to bude dál. Volný čas teď věnuji úplně jiným věcem, než lakování a focení a asi i cítím, že si od toho potřebuji na čas odpočinout, protože pokud cítíte, že vás nějaká činnost přestává naplňovat a vy se do ní musíte nutit, tak to přece nemá smysl..
Kdo ví, třeba se tu za nějaký kratší či delší čas zase "uvidíme" :o)

Přeji pěkný zbytek neděle a mějte se fajn. :)


Born Pretty Store děkuji za poskytnutí produktů k recenzi.
Pokud si z Born Pretty Store budete něco objednávat, můžete využít kód NMX31 pro 10% slevu.

11 komentářů:

  1. No tak ten lak vypadá na fotkách u nich úplně jinak :D Asi trošku zamrzí, když si to člověk kupuje hlavně kvůli té barvě a potom mu přijde úplně jiná.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak mě by naopak tento lak velmi potěšil, je nádherný!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak určitě by měli být na eshopech reálné fotky.... ale je moc krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. Však je to tvůj blog, tak piš, lakuj a foť jak se ti bude chtít. Ti, které to opravdu zajímá ti zůstanou a rádi kouknou na článek klidně i po půl roce.
    Na ty buttonky jsem u nich také koukala, ale já si na víčka už roky dělám kaňku v barvě laku. Takže netřeba nějakých pomůcek.

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se vždy na tvoje články :) Moc pkěný lak, i design :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nechápu, jak můžeš mít tak krásně udělané nehty :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera. Kdybys viděla mě jak se s lakováním vždycky patlám a pak to stojí stejně za prd.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Holografické nehty jsem si zamilovala :) Fakt nádherný lak!

    www.mummysweetbaby.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nice article .......

    You can check my article regarding dry feet becouse now during winter we face this
    That will be useful
    👉Dry and cracked feet treatment and quick method

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...