pondělí 13. března 2017

Set Zoya - Leia, Tulip & Laurel ( Petals 2016 ) & rtěnka Zoya Wren


Dobré ráno přeji ☺

I v dnešním článku to bude hýřit jarními odstíny - bezva, ne ? :) Ráda bych vám dnes napsala o trojici laků Zoya z jarní kolekce Petals 2016. 

Ke mně se dostala tahle sada tří laků a rtěnky ( té se budu věnovat na konci článku ) z eshopu Ráj nehtů v rámci nedávno nabídnuté spolupráce. 

Sada obsahuje 3x miniaturu laku Zoya ( 7,5ml )
• Leia
• Tulip
• Laurel
• 1x matnou rtěnku odstín Wren 

Sadu najdete ZDE - nyní v akci za 380,-Kč ( původně 450,-Kč ) což je podle mě moc pěkná cena. 

Jinak je Zoya 5-FREE. Neobsahuje tedy formaldehyd, formaldehydovou pryskyřici, toluen, kafr a dibutylftalát. Navíc je také vegan friendly, tudíž netestováno na zvířatech. 





Leia je velmi zajímavý odstín, který svou úlohu sehraje na výbornou především jako efektový nadlak. Samotný jsem ho lakovala ve třech vrstvách a naživo je rozhodně zajímavější. Obsahuje droboučké opalescentní šupinky, které na nehtech hrají v nazelenalém, fialko-růžovém a stříbrném odstínu. Tekutina laku je polohustá a lakování probíhalo bez problémů. Pokud vás zajímá, jak je to s ním u odlakování, tak celkem pohoda. Není dole hned jako klasická krémovka, ale ani žádné zdlouhavé drhnutí se nekoná.






Naprosto překrásný je, když jej přetřete v jedné vrstvě přes černý základ. ♥ První fotka v koláži je focena na denním světle, zbytek pod lampou.

Lak se dá samozřejmě koupit i samostatně v klasickém balení 15ml za 210,-Kč ( také právě v akci, jinak vychází na 250,-Kč ) a najdete jej ZDE


Tulip je příjemný broskvový odstín, který obsahuje jemňoučký shimmer. Ten je nejvíc viditelný v lahvičce, na nehtech ho musíte trochu hledat. Tekutina laku byla opět taková polohustá. Lakovala jsem ho ve třech vrstvách, protože se mi ve dvou pořád nezdál ( sem tam prosvítal )

Tulip samostatně ZDE





Ještě jsem chtěla zkusit, jak bude vypadat Leia přes Tulip - velmi pěkně to vypadalo, ovšem věřte, že to opět naživo vypadalo mnooohem lépe. :)





A dostáváme se k poslednímu odstínu - Laurel. Typově i konzistencí je stejný jako předchozí kolega. Bohužel ani v tomto případě toho shimmeru na nehtech moc nenajdete, zato v lahvičce...jéje, krása. Lakovala jsem opět ve třech vrstvách.

Laurel samostatně ZDE





A samozřejmě jsem i přes Laurel zkusila nalakovat jednu vrstvu odstínu Leia. Výsledek naprosto překrásný.



A aby toho dnes nebylo jakože málo, musela jsem zkusit, jak by vypadaly razítka přes Leiu :D
Ten odstín k tomu přímo sváděl. Motiv pochází z destičky MoYou London 07 Doodles, kterou jsem si kupovala právě na eshopu Ráj nehtů někdy koncem loňského léta. Tohle bylo jenom na zkoušku, destičku vám pořádně ukážu někdy příště. Ale jedná se o tuto.


Na denním světle


A dostáváme se k rtěnce. Vůbec jsem neměla ponětí o tom, že Zoya vyrábí i rtěnky. Vy ano ?
Na eshopu Ráje nehtů je najdete ZDE za 250,-Kč

Co se týče odstínu Wren, je to taková tělová barvička s lehkým narůžovělým tónem. Osobně se mi ten odstín strašně líbí, protože mám ráda jak výrazné rty, tak i právě takhle nenápadnější. Nesmí se to s ní ale moc přehánět a nanášet spíše jen tak zlehka, protože při přílišném vrstvení má tendence vytvářet takový ten "mrtvolný" dojem. Co bych jí určitě vytkla je to, že zalézá do vrásek rtů. A to ne po delší době nošení, ale prakticky hned. Není to úplně do očí bijící a možná to vidím hlavně já, ale prostě mám pocit, že když se usměji, jde to celkem vidět.

Před aplikací jsem si udělala peeling rtů ( vyčetla jsem u I love make up a rozhodně je to dobrý tip minimálně u matných rtěnek )

Na rtech je jinak příjemná a nemám takový ten pocit, kdy o té rtěnce "víte" ( ať už parfemací nebo nepříjemným pnutím apod. )

Pár hodin rozhodně dá a rty "opouští" tak jakoby přirozeně...snad chápete, jak to myslím. :)
Prostě pořád zůstává takový jemný nádech zbarvení rtů, i když je už skoro pryč.

No..uff.. psaní o něčem jiném, než jsou laky pro mě není moc lehké, ale snad to bude takhle dostačující. :o) Focení rtěnky na rtech bylo pro mě takové malé peklíčko - já to prostě neumím... :D Od toho tady máme jiné šikovné dámy - viz. např. I love make up, která má ty fotky tak krásné.

Možná kdyby ta rtěnka byla malinko výraznější, bylo by to lepší, ale takhle jsem byla úplně mimo a fotka na rtech bude muset stačit ta v koláži.

Určitě si myslím, že by za zkoušku stály i jiné odstíny - úplně jsem se zamilovala do těch fuchsiových a červených.




Ode mě je to dnes vše - doufám, že se článek líbil a neunudil vás svou délkou k smrti. :D

Určitě mě zajímá, jestli jste tyhle rtěnky zkoušely.. ? ;)

Mějte krásný den.



Eshopu Ráj nehtů mockrát děkuji za poskytnutí produktů k recenzi. ♥




16 komentářů:

  1. Ježiš to je nádhera, hned se jdu na sadu mrknout :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se teď u Zoyi moc líbí ta fialová rtěnka z jarní kolekce. Ale myslím, že by mi neslušela, takže nic :D Každopádně díky za recenzi, na jejich rtěnky jich je dost málo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se rádo stalo. :D Mně se taky všechny tyhle odstíny hrozně líbí, ale u té fialové bych si taky v mém případě nebyla tak jistá.. :D

      Vymazat
  3. Moc hezký článek. Laky Zoya sice znám, ale žádný zatím nemám, možná se konečně odhodlám si nějaký pořídit. Miluju broskvové odstíny a Tulip vypadá výborně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se článek líbil. :) Já se k nim většinou dostala přes různé blogsale, takže je super, že je k nim přístup zase o něco snadnější. Tedy alespoň nevím, jestli u nás ještě nějaké další eshopy Zoyu nabízí.

      Vymazat
  4. Leia v kombinaci s černým základem je boží :) Já třebas tuto značku vůbec neznám, je toho tolik :D Jsem se zamilovala do kombinace laků a razítka toho nail artu, krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, ta kombinace s černým základem se mi taky moc líbila - ten odstín získává zcela nový rozměr a vypadá to fakt skvěle. Přesně, těch značek je hafo, co ještě neznáme. :D Moc děkuju, opravdu mě to těší. :)

      Vymazat
  5. Opět jako vždy nádherné fotky :) Ten poslední růžový se mi líbí nejvíc ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu ! :o) Já osobně se nemůžu nějak rozhodnout - možná oba najednou. :D

      Vymazat
  6. Tak ten lak Leia je na černém podkladě nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásně se na té černé mění. :) Zrovna včera jsem tuhle kombinaci měla na nehtech, ale bohužel jsem se už nedostala k focení.

      Vymazat
  7. so pretty ! nice post !

    would you like to follow for follow ??

    My Nail art tut.

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle značku neznám, mě u klasických laků odrazuje délka schnutí , tak je používám spíše svátečně a jinak sázím na gellak :-)

    OdpovědětVymazat
  9. this is the coolest blog I've ever seen, and this blog contains very good pictures
    nonton bola online

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...