pátek 12. července 2013

Duhové nehty - nail art s potravinářskou fólií :)


A dáme si další nail art s touhle velmi jednoduchou metodou s potr. fólií. Celé to na mě působí tak svěže, letně... už jen vyrazit někam k vodě! :)

Řekla bych, že s touhle metodou je snad už každý seznámen, ale i tak jsem se rozhodla vám vytvořit foto postup. :)




Nehty nalakujete např. bílým lakem, necháte zaschnout a poté ho přelakujete jinou barvou.Na tu okamžitě vezmete potr. fólii a do mokrého laku ťupkáte dokud nejste spokojené. :)
U fotky, kde je náznak toho ťupkání, jsem použila samospoušť a málem mi upadl foťák, to nevím, co bych bez něj dělala. :D A kdo si dobře pamatuje, tak tuhle metodu, ale v zeleném, jsem vám tady už dávno ukazovala a prohlédnout si můžete zde.







Použila jsem tyhle milášky :))



Essence LE Floral Grunge - 03 Grunge me tender! Viděly jste zde.
Astor Fashion Studio - 244 Lily of the valley Viděly jste zde.
Dermacol název nečitelný
Stařičký Essence Colour & Go - 51 Mellow Yellow

Pokud jste tuto metodu už zkoušely a máte třeba někde vystaveno, tak mi pošlete odkaz a já se moc ráda podívám. :)

Mějte se krásně! :)

20 komentářů:

  1. Jeej, milujem farebne nechty, krasne! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee, tohle se mi tak líbí a taaaaak dlouho se k tomu odhodlávám :D Já mám na seznamu takových věcí, co chci zkusit, že nevím co dřív a vždy zůstanu jen u té barvy :D Jsem hrozná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) To máš dobrý aspoň s tím seznamem. Já mám spíš zase ten problém, že bych zkoušela ráda, ale většinou mně nic moc nenapadá. :D A samozřejmě děkuju. :)

      Vymazat
  3. tomu sa povie, že neviem sa rozhodnúť, akú farbu použijem, tak dám všetky :-D ale super si to spravila, vybrala si pekné farby. vďaka potravinovej fólii som mala možnosť spoznať tvoj blog, ktorý som si hneď obľúbila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzi, nápodobně a moc děkuju. :) Poděkujme Soně, že nás uvědomila jednu o druhé. :))

      Vymazat
  4. Teda tohleto vypadá opravdu dobře. Musím co nejdřív vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Určitě zkus, je to super, jak je to jednoduchý a přitom tak hezký. :)

      Vymazat
  5. Tuto metodu jsem neznala, vypadá jednoduše a přitom udělá tak hezký efekt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslela, jak to všechny znají. :) Jsem teda ráda, že jsem ti přinesla něco novýho. :) A děkuju. :)

      Vymazat
  6. Tak toto ma baví! :-) Farby spolu ladia ako kopčeky zmrzliny a technika s potravinárskou fóliou je moja obľúbená. Tiež ma ju naučila Sonička ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, to zmrzlinkové přirovnání se mi líbí. :) Děkuju. :)

      Vymazat
  7. Rozhodně parádní, taky mě to zaujalo u Soničky, časem snad taky vyzkouším. Krásně vybrané barvičky

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektní výběr barev! Žlutá mi připomíná vanilkovou točenou zmrlinu, kterou jsem včera měla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, jsem moc ráda, že se líbí! :) Taky mi to teď dost připomíná zmrzlinu, když jste o tom s Veve začaly. :))

      Vymazat
  9. Tohle mi nikdy nešlo, ačkoli jsem to zkoušela =/ budu tomu muset ještě dát šanci!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jde jen o to, nechat tu spodní vrstvu zaschnout a pak tu druhou hned "rozťupkat" za mokra. Určitě to ještě zkus, je to super jednoduchý. :)

      Vymazat
  10. Vím, že je to hrozně známé, ale ještě jsem to nezkoušela. Když tak o tom přemýším, tak na to snad ani nemám doma nějaký vhodný lak (barevně letní či jinak se hodící). Hm... Asi budu muset zjednat nápravu:) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já myslim, že by se určitě nějaký našel. :) Tuhle metodu jsem zkoušela ještě se zelenou s bílým podkladem a vypadalo to fajn. :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...