čtvrtek 11. července 2013

Tyrkysovo-hnědé, výraznější líčení :)



Po pravdě jsem si nebyla úplně jistá jestli sem tohle líčení chci přidávat nebo ne, mám z něj trochu rozporuplné pocity, ale tak snad se bude líbit...

Když jsem měla hotový základ - bázi pod oční stíny - použila jsem na celé pohyblivé víčko tyrkysové pigmenty od Essence ( níže bude vše vypsáno ), a jelikož jsou na sucho celkem nevýrazné a já chtěla, aby z oka fakt pěkně vyzněly, použila jsem na ně mokrý štětec a páni, to byla rázem nádherně intenzivní barvička !
Poté jsem nanesla dva smíchané hnědé odstíny do nadočnicového oblouku a snažila se je do tyrkysového stínu co nejlépe zapracovat, což se snad i celkem povedlo. Pak už jsem jen vykreslila horní gelovou linku v bronzovo-hnědé barvě, ty samé pigmenty jako spodní linku a černou tužku do vnitřku oka.






  1. Essence pigments č.18 Little mermaid
  2. Lehce třpytkatý a polomatný hnědý stín z paletky Sephora ( v bílém kruhu, snad to jde dobře vidět. :)
  3. Plochý a kulatý štětec Essence & kulatý Yves Rocher ( ten prostřední )
  4. Řasenka Maybelline Great Lash & černá tužka na oči Rimmel 002 Sparkling black
  5. Gelová linka bronzovo-hnědá z paletky Sephora
Ještě musím říct, že s klasickým odličovacím mlékem mi pigmenty z oka absolutně nešly a pomohl až dvoufázový odličovač od Alverde. :)

A ještě jedna otázečka :) Pigmenty od Essence se snad dají použít i na nehty, co jsem tak slyšela. Zkusily jste ?

Já doufám, že se vám líbilo a mějte se fajnově. :)


20 komentářů:

  1. Rozporuplné pocity? Já se do něj úplně zamilovala!!! Vážně překrásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jakou radost jsi mi teď udělala, Luci! :) Moc moc moc děkuju. :)

      Vymazat
  2. nemáš mať z čoho tie pocity, lebo líčenie je krásne. okrem toho je to jedna z mojich obľúbených kombinácií :-) pigmenty som na nechty nepoužívala, ani sa na to nechystám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Suzi. :) Já jsem si právě říkala, že to možná vypadá příliš tvrdě a i to vystínování mohlo být dokonalejší...ale asi se líbí, tak mám fakt velkou radost. :)
      Právě ty pigmenty si vůbec neumím představit, jak se jako dávají, tak mě to zajímalo. :))

      Vymazat
    2. keď prišli s pigmentami, bol k nim podklad na nechty (čo tipujem, že bol len priesvitný lak), ale myslím, že keby si ho zamiešala do obyčajného priesvitného laku, čo máš doma, nič by sa nestalo :-)

      Vymazat
  3. To je nádhera!♥ vůbec bych neřekla, že půjde spojit hnědý stín s tyrkysovým!a přitom oba tak krásně vynikly!:) vážně závidím tvou zručnost!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. wow mě by se to takhle nikdy nepovedlo namalovat protože na tohle jsem uplně levá.. Nádherně povedený<3

    OdpovědětVymazat
  5. Líčení je krásné! Obdivuju všechny blogerky, co se takto pěkně barevně líčí. Já používám jen hnědé stíny a je to nuda.... Ale už jsem se rozhodla koupit alespon nějakou plateku a zkusit barvičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju. :) Určitě to zkus, teď v létě se to přímo nabízí. :)

      Vymazat
  6. Ha, tak tenhle pigment si koupím, díky za tip!! Krásné oči!:)

    OdpovědětVymazat
  7. krasne licenie!!! velmi vydarene!

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...