neděle 7. července 2013

Astor Fashion Studio 244 Lily of the valley


Ahoj holky,
dnes si dáme druhý láček z této nové řady Fashion Studio a tím bude krásná, krémová modrá. Ta má vlastně  na blogu tak trochu svou premiéru, protože je to můj první světle modrý krémový lak. Nedávno jste viděly fialový Astor, tak kdo ho prošvihl, šup sem :). A teď už k tomuhle modráskovi.

Jak už jsem říkala, je to krémovka, takže žádný shimmer, třpytky, prostě nic. Má úžasně krásný lesk, ale přece jen o trochu menší, než ten poslední fialový. Tyhle laky se v lahvičce tváří, jak budou skvěle krýt už v první vrstvě, ale omyl. Ani tento nebyl výjimkou, lakování bylo snad ještě o trochu horší, protože jsem musela na všechny nehty použít až tři vrstvy. Oba jsou tedy dost vodové konzistence a v první vrstvě jsou díry a průsvitná místa, jak to jen jde. Řekla bych, že ten štěteček je celkem tvrdší, protože ve druhé vrstvě zase rýhuje a dělá nepěkné mapky. Opravdu až tou třetí vrstvou se vše srovnalo. Já jsem se ale i přesto do těch nádherných odstínů naprosto zamilovala, že si ještě pro nějaký zelený, růžový a možná žlutý, dojdu..
Chápu ale, že ne každý musí být nutně takový šílenec do laků jako já a že tedy bude chtít mít manikúru co nejrychleji a nejpohodlněji hotovou. V tom případě bych nedoporučovala zrovna tyhle laky, protože pohodlné a rychlé to tedy není. :)))
I přes ty tři vrstvy, jsem s dobou schnutí byla vcelku spokojená. Skoro bych řekla, že oproti tomu fialovému schnul snad i o něco lépe. Mám pocit, že tak do půl hodinky byl lak odolný proti doteku, samozřejmě nějaká ta rýha by se určitě objevila, kdybych si nehtem o něco nešikovně ťukla.













Obsah lahvičky je 6 ml
Doba spotřeby 30 měsíců
Cena 59.90,-Kč

Co říkáte, líbí ? :)

Mějte se krásně. :)

19 komentářů:

  1. Nadherna farba! Mne tie Astor laky nedaju pokoj, vzdy ked som v drogerke, tak ma neskutocne lakaju, uz mam doma styri :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se vůbec nedivím, ty barvičky přímo volají ať si je všechny koupíme.. :D

      Vymazat
  2. Taky jsem na ně koukala, mají krásné barvy a koukám ne moc pigmentované :/ Teď jsem dávala 3 vrstvy u každého laku z LE Me & My Ice cream, takže teď na to už nemám náladu :D Ale stejně asi nějakému časem neodolám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace je dost na houby, ale ta krásná, zářivá barva to už vykompenzuje. :)

      Vymazat
    2. Jo to znám :) Když je hezká barva, odpustí laku i takovéto neplechy :)

      Vymazat
  3. Pěkná barvička, ale mám stopku na laky, tak musím být silná a odolat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, jsem zvědavá kvůli kterému krasavci nakonec podlehneš. :D Ale fandím ti. :))

      Vymazat
  4. krásná barva!:) jen škoda toho dlouhého schnutí, 3 vrstvy je na mě až až :D a stejně se vždycky ke všemu při lakování přilepím, zvlášť moje klávesnice už chudák září všemi barvami :D

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyby pěkně kryl ve dvou vrstvách, tak by fakt byl dokonalej. :) Taky jsem po lakování hrozně netrpělivá a nebaví mě čekat než to uschne, to je fakt. :)

    OdpovědětVymazat
  6. No krásna farba, taká pravá šmolková! ;-) Ja mám podobnú od Flormar, ale lakuje sa lepšie - budem ju musieť znova prevetrať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to není nad čím váhat. :) Skoro se až divim, že je to můj první světle modrý lak, protože tyhle barvy mám moc ráda. A kdyby se ještě dobře lakoval...:)

      Vymazat
  7. Taky na mě z regálu pokaždé ty nové Astory úplně křičí, fakt hezké barvičky. I ty lahvičky jsou takové lákavější, než bývaly. Mám tam spadeno na jeden světlounce žlutý odstín - Yellow Buttercup, ale zatím se držím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cácorko, nesmíš ! :D Asi vim který myslíš, taky jsem po něm pokukovala.. :))

      Vymazat
  8. ani já jsem nakonec neodolala a dneska jsem si jeden nový Astor do košíku také přihodila:) je to taková pěkná mint barva, pro léto jako dělaná:) jen se tedy po tvém článku začínám bát lakování.. uvidím no :) každopádně tento modrásek je taky krásný, ale podobnou barvičku už doma mám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zrovna s mint jsem vždycky měla problém ať to byla jakákoli značka, ale držím palce. :)) No a hlavně se už taky těším až nám ho ukážeš! :)

      Vymazat
  9. Tak to je vážně nádherná barva. Taky nemám moc ráda, když se musí nanášet až tři vrstvy, ale v tomhle případě to za ten výsledek stojí. :) A ta poslední fotka se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :) Taky si říkám, že za ten výsledek to stojí. :)

      Vymazat
  10. ty barvy Astor laků jsou úžasný!
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/astor-modern-elegance.html

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...