pátek 11. října 2013

Gabriella Salvete č.113


Ahoj holky. :)

Před nedávnem jsem objevila v Tetě tenhle krásnej kousek, co se snad už ani normálně neprodává. Byl tam poslední, tak jsem ho po chvilce přemýšlení vzala a jsem ráda. Takovouhle krásnou modrou já můžu a na zimu je to podle mýho fakt super barva.

Jde o tmavě modrou s modrým shimmerem, který je v lahvičce hodně výrazný, ale na nehtech se asi trochu stydí a nejde tolik vidět. :)) Barva na mě působí úplně takovým chladným dojmem a vyhlíží celkem elegantně.
Lakování celkem v pohodě, v první vrstvě dělá sem tam holá místa, ale v druhý vrstvě se to snadno schová a pak už se jen kocháte a kocháte. :)


Fotila jsem s jelením řetízkem ( docela celkový chladný dojem ještě podpořil ), který máme doma už nějakou dobu a k laku se mi hrozně hodil. Vážně přemýšlím, že ho na zimu budu nosit.

Taky jsem si chtěla lak po jednom dni trochu ozvláštnit a tak jsem si na ukazovák a prsteník nalepila tři středně velký hexagony a připadá mi to celkem hezký.






Obsah lahvičky je jako vždy 11ml a v drogerii Teta mě stál 69,-Kč

Doufám, že se líbilo a mějte se fajnově. :)

17 komentářů:

  1. Fešák tenhle kousek :) ja tehlech tmavych odstinu moc ve sbirce nemam

    OdpovědětVymazat
  2. No ten je krásný, já tak strašně toužím po takovéhle námořnické modré a nemůžu ji nikde sehnat...vždycky jsou ty modré laky nějak "jeté" :-(. Závidím :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cácorka mi na Fb psala, že snad tenhle lak viděla v těch klasických lahvičkách od GS, tak třeba ho někde mít budou. :)

      Vymazat
  3. jeden z mojich najobľúbenejších modrých lakov ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. mrknu na první fotku a říkám si ooo, krása :) nádherná barva opravdu

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká modrá a hlavně se mi moc líbí ty tvoje fotky s jelením řetízkem. Ta předposlední je nejnej ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám velkou radost, že se líbí, děkuju. :) ♥

      Vymazat
  6. Taky ho mám a jsem za něj šťastná jak blecha, a je vůbec zázrak, že ještě odněkud občas vypluje, už je to hrozná doba, co oficiálně končil... takže gratulace ke krásnému kousku! :-) Ze všech tmavomodrých, co mám, patří rozhodně mezi favority, a právem. Jak píšeš, chladná elegance - na zimu je dokonalý. A jelínek mu náramně sluší ;)
    Prosíííím, salveťáci, vraťte ho do regálů! On si to fakt zaslouží <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže přeci jen to bude vzácnější kousek. :) Ještě tak kdyby se mi povedlo sehnat ten zelený kousek, co se taky už neprodává. Teď si nevzpomenu na číslo, ale Nikol ho nedávno objevila taky myslím v Tetě. To bych měla obrovskou radost. :) Ale tohle je vážně krásný kousek, takže jsem moc ráda. A děkuju, Verunko. :)

      Vymazat
  7. překrásný odstín!♥ působí tajemně a přitom na nehtech nevypadá tak tvrdě jako černý lak!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...