neděle 13. října 2013

Elegantní černobílá kombinace :)


Zdravím všechny při neděli. :)

S příchodem podzimu u mě sem tam nastává chuť na elegantnější vzhled a doslova jsem dostala chuť na naprosto obyčejný " nail art " ( uvozovky proto, že mi přetření laku efekťákem nepřipadá moc jako nail art :D ), v podání bílé a černé.

Všechny nehty kromě prsteníku jsem nalakovala bílým lakem GS č. 148 ( fakt doporučuju, nejlepší bílý lak, jaký jsem kdy měla ), a Essence 144 Black is back. Aby to ale nebyla nuda a mělo to šťávu, na černý prsteník jsem dala jednu slaboučkou vrstvu efektovýho laku od Golden Rose z kolekce Jolly Jewels č. 101. Hůře se mi nanášel, všechny ty střípky se mi ještě nahromadili na jednu hromádku, protože je fakt příšerně hustý. Nijak zvlášť mi to ale nepřekáželo a tak jsem to tak nechala.

Kombinace se mi obrovsky líbí. Je to vhodný jak na běžný den, tak i večer do společnosti a odlakovávala jsem jen velmi nerada. :))





Pózování s mými milovanými hodinkami. :)

Přeju pohodový den, nalaďte se na nastávající nový týden a snad se líbilo. :)

23 komentářů:

  1. Moc hezké, říkáš, že bílá GS je nejlepší no tak to ji budu muset zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No z těch co jsem zatím zkoušela je fakt nejlepší. Kryje ve dvou vrstvách nedělá žádný neplechy. Navíc u těch ostatních se už po pár měsících projevovalo houstnutí a skoro se to nedalo lakovat. Tenhle ač lehce zhoustl, tak pořád je ve výbornym stavu. :) A děkuju. :)

      Vymazat
    2. Tak už mám doma také běláska :D

      Vymazat
    3. Tak hlavně ať jsi s ním stejně spokojená jako já. :)

      Vymazat
    4. Uvidíme, teprve dnes jsem ho koupila :)

      Vymazat
  2. Nádherné nechty :) lak od July Rose vyzerá skvelo :)

    http://werushberry.blogspot.sk/2013/10/zas-znova-je-tu-giveaway.html Pozývam ťa na GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak je Golden Rose z kolekce Jolly Jewels, to jen kdybys ho náhodou hledala. :) A moc děkuju za pochvalu. :)

      Vymazat
  3. tak toto je naozaj krasne:) biely lak si chcem uz dlho kupit, ale nikdy som si nemyslela ze s ciernou to bude vyzerat tak elegantne. a chvalim fotky, pekne doplnky si vybrala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No musím říct, že jsem taky byla docela překvapená z výsledku. :) Bashi, moc děkuju za pochvalu. :)

      Vymazat
  4. moc krásná kombinace, hlavně GR na tom černém nehtu, fakt super

    OdpovědětVymazat
  5. Moooc pěkné :-). A s tím elegantním lookem máme asi telepatii, taky teď mám jeden na nehtech a během příštího týdne ho chci hodit na blog :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju. :) Ten podzim si eleganci přímo žádá, jak koukám. :D Na tvoje elegantní nehtíky se už těšim. :)

      Vymazat
  6. moc hezká, elegantní a sofistikovaná manikúra! :-) líbí se mi. bílou GS jsem si taky pořídila, když je tak chválená. mám v hlavě několik kombinací s ní, ale samozřejmě jsem se zatím k žádné nedostala :-( budu to muset co nejdřív napravit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už bych měla spíš zkoušet novinky, co jsem si nakoupila a ne si takhle hrát. :D Bílej lak se nikdy neztratí, fakt základ. A samozřejmě děkuju. :)

      Vymazat
  7. no fíha, to je krásne, tej Jolly bude asi ten typ, ako má S-he, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi jo, co jsem viděla S-he, tak mají asi jenom trochu zabarvenou tekutinu a možná o něco málo větší ty střípky. Jako náhradu bych to klidně zkusila. Jo a děkuju, Suzi. :)

      Vymazat
  8. Romčo, dotaz: jak dlouho ti v průměru vydrží na nehtech jedna manikúra? Tím myslím, jak často odlakováváš?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, docela málo, tak dva dny max. Ráda nehty měnim.

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...