pátek 28. února 2014

Měsíc únor s MKK


Ahojky :)

Tak je tu zas konec měsíce, hrozně to utíká. :)
Únor jsem zahájila nail artem s mozaikou a pár dní poté předvedla lak Uma Cosmetics s Brocades
Zkusila si zase metodu zubního kartáčku a doteď si nejsem jistá, jestli se mi to líbí nebo ne. :) 
Protože byl Valentýn, měla jsem tu pro vás i jeden nail art s touhle tématikou, ač to už vypadalo, že letos nic nevymyslím. Gabriella Salvete byla tentokrát jen v jednom příspěvku, ale zato jsme si ukázaly hned čtyři odstíny Stars a opět byla řada na poslední kousek Brocades, který jsem zkombinovala s béžovým Miss Sporty. Po opravdu dlouhý době se tu ukázal i China Glaze v krásném odstínu Agro.
Nádherný třpytivý, efektový nadlak od NYC z řady Rock Muse a únorové nákupy, to byly poslední příspěvky v tomhle měsíci. 

A co můžete brzy očekávat ? Samozřejmě se už třesu, až sem přidám další China Glaze a taky chci zkusit lakování se stíny na oči ! :) Taky si pohrávám s myšlenkou sepsat příspěvek o tom, jak fotím.. Zatim nechci nic slibovat, ale můžete se vyjádřit v komentářích, jestli by o něco takovýho byl teoreticky zájem.. 

Mějte se krásně. :)

10 komentářů:

  1. Ten příspěvek o focení rozhodně chci! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, možná bude. :) Musim si to celý nějak promyslet, ať výsledek nějak vypadá. :) Ale jsem ráda, že je zájem ! :)

      Vymazat
  2. hodně "hvězd" a "brokátů".. i já bych volila podobně, kdybych mohla:)) oboje sady laků mě dostaly:)
    jinak článek o focení rozhodně uvítám a ráda si to přečtu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbilo Luci. :) Článek možná bude, když je o něj zájem. :)

      Vymazat
  3. Velmi vydařený měsíc :) a taky chci článek o focení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda já myslela, že o něj moc zájem nebude. :)) A děkuju Hani. :)

      Vymazat
  4. Za článok o fotení hlasujem aj ja :) A som rada, že som u teba videla Stars kolekciu, inak by mi asi unikla a mala by som doma o lak menej ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě vždycky hrozně potěší, když tu někoho něco zaujme natolik, že si to pak jde koupit. :)

      Vymazat
  5. Nějak se nemůžu zbavit dojmu, že tenhle blog by měly POVINNĚ dostat jako studijní materiál všechny ženské, které mají nechutné hranaté drápy bez špetky vkusu...
    Obdivuju tvoji krásnou manikúru a hezké barvičky, Romi. Máš to pěkně zmáklé a já se musím sakra držet, abych rovnou nešla přepadnout obchod a neodnesla si plnou náruč laků na nehty :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe, já nemám slov. Tohle je pro mě tak obrovská poklona ! :) Moc děkuju, úplně mě to nakoplo a dobilo energií. :) Přepadení drogerie mě pobavilo. :D Já si chtěla tenhle měsíc dát stopku a nějak to nevyšlo. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...