neděle 16. listopadu 2014

Alessandro Heavy Metal - Call Me Hero !


Ahojky :)

Tenhle lak bych si asi domů neodnesla, kdyby mě do očí nepraštil nápis Heavy Metal. :D Já vím, že to v tomhle případě s hudebním stylem nebude mít nic společnýho, ale to mi vůbec nevadí. :))

No a nechat ho tam za 49,-Kč by byl holý nesmysl přece. Jinak jsem se o tuhle značku nikdy moc nezajímala a tohle je má první zkušenost. Kousek je to ale moc pěkný a rozhodně se ve sbírce neztratí. Dívala jsem se na eshop této značky a už ho nenašla, čemuž jsem se moc nedivila, když ho nejspíš za tuhle cenu vyprodávali, protože běžná cena je 280,-Kč 

Natěšená jsem na něj byla hodně a po nalakování první vrstvy dost blbě koukala. Měla jsem si toho všimnout už při pohledu na lahvičku, že tenhle nový kamarád nebude krýt. Mnohem více mu to sluší, když mu připravíte černý podklad a poté ho nalakujete v jedné středně silné vrstvě. Sám o sobě potřebuje tři vrstvy a pořád to nevypadá moc dobře. Duochromatických laků moc nemám, snad jen ty od Miss Sporty - Metal Flip, takže jsem za něj ráda.

Sytě zelená se při určitém úhlu mění na fialovo-hnědou a je to pěkná podívaná. Když jsem ho fotila s černým podkladem, tak mi foťák zabíral pořád jen tu zelenou a nechtěl příliš spolupracovat, ale sem tam se snad něco vidět dá. :) 

Jinak se mi celkový design lahvičky i tvar líbí, ale uzávěr se mi při lakování nedržel moc dobře, a to i přesto, že je na to vytvarovaný. Na mě je zkrátka moc široký. 

Nejdřív vám ukážu fotky s černým podkladem a pak samotný lak ve třech vrstvách.









A jeho jemnější varianta ve třech vrstvách






A váš hrdina za poslední dobu ? :)

Pěkný zbytek víkendu.

28 komentářů:

  1. Wow ten je na tom černém laku vidím v něm Bradavický Zmijeozel :D, zkrátka je to takový Fantasy Fire ale v zeleném. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky jsi ho přirovnala k tomu FF, to sedí. :) A s tím Zmijozelem musím souhlasit. :D

      Vymazat
  2. Samotný by mě nezaujal,ale na té černé to je pecka!:-)Opravdu heavy metal-škoda,že se už nedá sehnat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi samotný až tak nelíbil, nebylo to ono. Je to škoda, že se už ( asi ) nedá sehnat :/

      Vymazat
  3. Samotný nic moc, ale na černém podkladu je nádherný :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Ještě ho možná někdy zkusím na zelenou krémovku. :)

      Vymazat
  4. Na té černé je krásný ! Ještě bych jeden prst udělala červený a nehtíky jsou dokonale vánoční! :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, třeba taky někdy zkusím s tou červenou. :))

      Vymazat
  5. Súhlasím, že na čiernej je nádherný! Ten by ma bavil :-)
    Inak ja nemám od tejto značky ani jeden lak, nejako ma to tiež neláka. Aj keď na nejakom našom e-shope som už laky Alessandro videla, aj celkom pekné odtiene, ale chýba mi pri tejto značke ten iracionálny impulz - "to musím mať" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak cítím. Ty laky jsou hezký, ale není to vyloženě něco bez čeho bych nemohla existovat. :)

      Vymazat
  6. Taky se mi víc líbí na té černé. Já mám u těchto laků problém, že neumím předvídat, že by mu to třeba slušelo na té a té barvě, prostě si řeknu, že nebude krýt sám o sobě, bude mě to štvát a nekoupím ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevšimnout si názvu, tak se mnou asi taky nejde domů. :D Moc jsem ho právě neprohlížela, fakt vypadal tak sytě...

      Vymazat
  7. Ty jo je nadherny

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto úžasná zelená barvička! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ten je nádherný. Sice moc zelenou na nehtech nemusím, ale tohle je krásné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Samotný se mi moc nelíbí, ale na tom černém laku je peckovní!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky si myslím, že mu to tak svědčí líp. :)

      Vymazat
  11. Keď si napísala, že je na čiarnom podklade, prvé, čo mi napadlo, bol Fantasy Fire (ako už bolo spomenuté). Aj samotný je pekný, ale tak by som ho nevynosila, zato ako čierny, temný hrdina je naozaj výnimočný a trocha ti ho závidím. No, dosť ti ho závidím. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) jen si nemysli, taky ti pár kousků závidím :D

      Vymazat
  12. áno, áno, na tom čiernom podklade je nádherný. Páči sa mi aj sám, ale na tom čiernom má väčší šmrnc. Ako som písala v tagu, zelené nie sú moje veľmi obľúbené, no tento by spadal do kategórie môže byť. Inak musím povedať, že si ma dostala, ja som si najprv z náhľadu myslela, že sa jedná o dva odtiene :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nedivím, vypadá dost rozdílně s černým podkladem a bez :D
      Byla jsem docela zvědavá, co na něj řekneš, protože vim, že zelenou moc nevyhledáváš.

      Vymazat
  13. No tak na to černém nemá chybu, fakt drsňák! Moc se mi líbí a to by mě asi jen tak samotný neoslovil. Máš zvláštní dar lidem vnuknout i to, co by se jim nelíbilo :D Hlavně kvůli tomu, jak krásně to máš udělané a pěkně nafocené <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si už říkám, protože to slyším podezřele často takový to - no nelíbil se mi, ale teď už jo. :D
      Děkuju za pochvalu, Aničko ♥

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...