úterý 27. října 2015

Halloweenská dvojka od China Glaze :)



Pěkné ráno přeji. ☺

Dnes bych vám ráda představila dva laky z loňské Halloweenské kolekce Apocalypse Of Colour od China Glaze. Zelený But Of Corpse a zlatý efektový Rest In Pieces

Možná si vzpomenete, že tu před rokem dva laky z této kolekce byly - článek na ně naleznete ZDE.

Před pár měsíci jsme si s kolegyní koupily sadu čtyř laků z této kolekce a rozdělily si ji. Na Modeláži nehtů je již vyprodaná, ale samostatné odstíny stále zakoupíte za 99,-Kč zde a zde.




Začnu asi tím zajímavějším odstínem, kterým je pro mě bezesporu tento zelený But Of Corpse. Od samého začátku mi připomíná kiwi. :) V tomto případě by ale jistě bylo příhodnějším přirovnáním  mocný lektvar v kotlíku čarodějnic. :)) Ale prostě pro mě je to kiwi. :D

Všechno probíhalo v pořádku, krásně kryl ve dvou vrstvách, ale s přimhouřením očí by se dal nosit i v jedné silnější vrstvě, protože je opravdu moc pěkně pigmentovaný. Má i takovou hutnější konzistenci, takže se při lakování držel opravdu jen tam, kde měl a nijak nezlobil.

Docela rychle matní a vytváří hrubší efekt, který je ale pořád příjemný a mírný. 

Peklo nastává ve chvíli, kdy jej chcete odlakovat. Šílené množství černých zrníček se prostě jen tak nepustí a už jsem zvažovala i alobalovou metodu - nakonec jsem uspěla i bez ní. ALE. Nepoužila jsem podkladový lak a to jsem tedy neměla dělat. :/ Lak mi strašně obarvil nehty do žluta, že až vypadaly pomalu tak, jako kdybych je léta lakovala jen červeným lakem bez podkladu. Takže dámy, bez podkladu ani ránu. :D







Rest In Pieces je plný zlatých nitek a glittrů, puntíčků a černých hexagonů. Všeho zmíněného se na nehty dostalo bohatě bez nějakého lovení a dokonce se i tak nějak samo hezky rozprostřelo po nehtech. Tenhle efektový lak můžu určitě doporučit, slušet mu to bude prakticky na jakémkoli barevném podkladu a bohatě mu stačí jedna vrstva. Jako podklad jsem mu vybrala Orly Churged Up.

Co na něj říkáte ? Napadlo mě, že je mu docela podobný Miss Sporty z kolekce Candy Shine









Pro dnešek se loučím a přeju příjemný den. ☺



12 komentářů:

  1. Nádherné odstíny, tuto značku mám velmi ráda :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že zaujaly. :) Je super, že přinášejí nové a nové kolekce jak na běžícím pásu. :D

      Vymazat
  2. Oba jsou nádherné odstíny.. zelenkavý se mi líbí asi víc.. :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Mě ten zelený nejdříve nechával chladnou, ale moc se mi zalíbil pak u pár holek. :)

      Vymazat
  3. Super kousky, mě už loni zaujal ten zelený, je to jak nějaká kůže zombíka :D Když už je ten Halloween :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další dobrý přirovnání. :D Ve mně to furt evokuje všechno možný, jen nic tématickýho, co by se k tomu hodilo. :D

      Vymazat
  4. Jsou krásný oba-Halloweenské edice mě vždy nadchnou nejvíc... Hlavně ten efektový je prostě super:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam se dá pěkně vyřádit. :) Moc se těším, až vyfotím ten jeden glittrový z letošní Halloweenské kolekce ! Ten je super.

      Vymazat
  5. Zelený mám a je fakt super, nielen na Halloween :) A Rest In Pieces som už veľa razy obzerala a nikdy nekúpila... Musím povedať, že na fialovej vyzerá perfektne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně se u tebe hrozně líbil, měla jsi ho parádně vyfocený. :) Jinak u efektového mě to malinko svádělo lakovat na nude, ale překonala jsem to. :D

      Vymazat
  6. Ten zelený je tak úžasný! Aj napriek tomu, že je zelený :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to jsem ráda, že se líbí, i když pravda, nečekala bych, že zrovna tenhle... :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...