čtvrtek 15. října 2015

Texturovaný a pískový efekt s laky Jordana, P2 a Essence ☺


Ahoj všem :)

Pokud vás pískový a texturovaný efekt ještě neomrzel, mohl by se vám dnešní článek líbit, protože vám tu představím tři takové laky - Jordanu, P2 a Essence.

Nevím, zda se mi více líbí pískový či texturovaný efekt, ale rozhodně ani jedním nepohrdnu. Někomu nemusí být příjemné, když je lak na dotek až příliš hrubý ( a hlavně pokud nosíte často silonky :)) a raději sáhne po texturovaném, který je o něco jemnější. Alespoň ty, se kterými jsem se dosud setkala já. 

Takže teď se mrkneme na zelený, ledově růžový a modrý. :)





Jordana má na blogu premiéru. Na svou chvíli tenhle lak čekal poměrně dlouho - půl roku, vlastně od posledního Interbeauty, kde jsem ho pořídila. S tímhle odstínem jsem určitě nešlápla vedle, hrozně se mi líbí - a navíc podobný odstín s tímto efektem nemám.

I přes řidší konzistenci je na tom s pigmentací dobře, takže v pohodě stačilo lakovat dvě vrstvy.
Určitě to dobře znáte - první vrstva se lakuje krásně hladce, skoro jak po máslíčku. Zato ta druhá drhne. Tak v tomhle případě ne. Lakování probíhalo pohodlně a žádné drhnutí kvůli zdrsněnému povrchu se nekonalo. Za což jsem mu byla neskonale vděčná, protože to nesnáším. :)

Jeho jediným mínusem je trochu delší schnutí. Na oko se totiž zdá být suchý, ale přitom je ještě měkký a snadno si i po necelé hodince dá vytvořit rýpanec. Jinak chválím a určitě se na veletrhu pro nějaký další zastavím. Odstíny z podzimní kolekce vypadají skvěle. A určitě stojí za zmínku, že tyto laky neobsahují toluen, formaldehyd a DBP.

Odstín 14 Vintage Green seženete za 49,-Kč na eshopu Jordana.







P2 010 Adorable mi už před takovou dobou poslala Hanka a teprve teď se na něj dostává.
Určitě je vhodný tak nějak celoročně, ale teď na podzim je jako dělaný, protože je tak nádherně mrazivý. ♥ Vypadá jako kdyby měl v sobě krystalky ledu, anebo jako princezny šat s diamanty. :)

Má středně hustou konzistenci, díky které se mi lakoval pohodlně, aniž by měl sklony kamkoli zatékat. Už je tedy o poznání hrubší,což tedy mně osobně vůbec nepřekáží - spíše naopak, pořád si po nehtech musím přejíždět bříšky prstů. :D
Občas jsem mu dopřála dokonce tři vrstvy, i když to vůbec nepotřebuje, ale tak nějak se mi zdá sytější, živější.. A co si budu nalhávat, jeho lakování mě baví. :)







Dnešní trojici uzavře lak, u kterého jsem to hodně zaspala, když vezmu v potaz, že se jedná o limitku, kterou už asi určitě neseženete. :/ Kupovala jsem ho koncem června a nějak na něj zapomněla. Celá já. Limitka se jmenuje Love&Sound a odstín konkrétně 02 Blue-Chella. Na fotkách se jeví trochu světlejší, což je už vlastně jedno. Na dotek je...no nedá se to přirovnat asi ani k tomu nejjemnějšímu smirkovému papíru, tak jemný je na dotek. :)
Také byl trochu tekutější, ale rovněž mu stačily dvě vrstvy ke krytí.







Máte rády laky s tímto efektem ? Nebo už je příliš nevyhledáváte ?


18 komentářů:

  1. Tento efekt je docela pekny. :))) mam jeden takovy ruzovoucky a nadherny je.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžové odstíny s tímhle efektem jsou moc pěkný. :)

      Vymazat
  2. Barvičky jsou krásné všechny, ale co se efektu týče, u mě jasně vede ten pískový se třpytkami, texturu moc nemusím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta asi obecně není moc líbivá. :)) Jsem ráda, že se líbí barvy. :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Úplně chápu, vždyť nemusí se to líbit každému. :)

      Vymazat
  4. Za mě vede spíše pískový efekt p2 a to mám stejný u Gabriellky Salvete :) Jinak barvičky jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím déle nad tím přemýšlím, tak u mě asi taky. :) Děkuju, Hani. :)

      Vymazat
  5. dokonalé barvy! laky vypadají skvěle, líbí se mi, já jen vždycky takto efektované pak nemůžu skoro odlakovat:/

    Adel z adeljulisova.blogspot.cz
    Velká podzimní GIWEAWAY o šperky, peněženku a hodinky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty čistě texturované bez glittrů jdou dolů dobře. :) Osobně nemívám moc problém ani s těmi s glittry, i když samozřejmě trochu to drhne :)

      Vymazat
  6. Mám pár tých lakov, ja ich mám rada ,vyzerajú krásne na nechtoch :) P2 010 Adorable je nádherný ,naozaj ako šaty princeznej , keby som ho niekde videla ,hneď by som ho brala :).
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám pískáče moc ráda, i když nemám ráda jejich odlakování :D Více se mi líbí třpytkaté, než krémové, takže za mě určitě p2, který mám taky a taky mě jeho lakování moc baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzpomínám si, že jsi ho měla na blogu a hrozně se mi na tobě líbil ! :)

      Vymazat
  8. Vieš, že mňa neomrzeli a stále nimi nepohrdnem :-) Ďakujem za ukážku ďalšieho odtieňu Jordany, priznám sa, že som po ňom poškuľovala. Adorable mám tiež a je jednoducho adorable :o) Aj Essenčiatko sa mi páči, krásny modrý odtieň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věděla jsem, že ty nezklameš ! :) :-* Děkuju :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...