pondělí 20. června 2016

Cuccio Colour Vivacious Verdigris


Dobré ránko :)

Tenhle odstín už mám doma hrozně dlouho a skoro jsem na něj i zapomněla. Dostala jsem jej ještě k vytvoření článku pro časopis Modeláž nehtů ( článek jste viděly ZDE ). Takže co si dnes udělat pauzu od zdobení a jen se pokochat hezkým odstínem ? :)

Vivacious Verdigris je velmi zajímavý odstín, který je sice možná vhodnější předvádět někdy na podzim, ale tak když je na něj nálada, tak proč ne, že. :)

Mám ještě jeho modrého bratříčka, kterého jsem vám ukazovala v tomto článku. 
Na laku je super jeho pigmentace, která je až tak dobrá, že stačí nanést jednu vrstvu. Matný efekt vytváří opravdu hned. Tady nastává ten problém. Lak je strašně hustý, vážně je jak žvýkačka, takže jsem jej ještě naředila, ale za chviličku je to zase to samé. Mám pocit, že u modrého se to neděje. 

Lakování bylo tedy složitější, což je asi i na nehtech vidět. :D  Na eshopu modeláže je stále k dostání za 99,-Kč a najdete ho ZDE








Přeju fajn začátek týdne a příště zase nějaký ten nail art. ☺


8 komentářů:

  1. Tohle je na mě moc tmavý odstín, ale detail vypadá pěkně.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to úplně taková ta obecně líbivá barvička. :))

      Vymazat
  2. I like it! Kind of military shade but in a feminine way (the finish).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak do barvy jsem se zamilovala hned, ale když mě laky Cuccio tak hrozně špatně drží... Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně ? Tak to je škoda. U mě asi dobrý, ale já stejně obvykle s jedním lakem moc dlouho nevydržím. :))

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...