středa 21. listopadu 2012

Černo-fialové špičky

Tak dnes takováto časově nenáročná varianta dvoubarevných špiček.Je to opravdu velice jednoduché a nezabere vám to moc času.Je tedy pravda, že napoprvé se mi to nepovedlo úplně přesně podle mých představ, ale řekla bych, že výsledek není vůbec špatný.
V podstatě je to o dvou tazích štětečkem, kdy jedna strana je výš než ta druhá a tím vzniká taková jakoby linka.Po zaschnutí první vrstvy se to samé opakuje s druhou barvičkou.Na fotce mám od každé jednu vrstvu a bohatě to stačilo.Na závěr jsem ani nepoužila žádný top coat, protože se mi často stává, že se mi barvy potom lehce rozmažou a zrovna u tohoto by to bylo dost vidět :) Ale ani ho nebylo potřeba.


Essence 144 black is back, Essence 133 oh my glitter !
Použila jsem tyto dva laky a ačkoli nevím, jestli se mi nové balení líbí nebo ne, určitě jim musím pochválit nové štětečky!Jsou hustší a jakoby lehoulince zastřižené do obloučku.Dá se to dost srovnat např. s laky od Rimmel.Všimla jsem si spoustu negativních ohlasů na tyto štětečky, ale musím říct, že mě právě tyto vyhovují ze všech nejvíce, protože právě tím obloučkem se mi krásně vykreslují obloučky :) Páni, to je samý "oblouček"...
Co se barev, krytí, nanášení a schnutí týče, tak naprostá spokojenost.Zrovna ta černá je opravdu hodně intenzivní, takže mě pokaždé stačí jedna vrstva.U toho fialového to tak už není, ale tak to je normálka.Takže dvě vrstvy pokud se nanáší na celou plošku nehtu.Má krásný jemný třpyt a tuhle barvu si myslím každá oblíbí :)


Takže to je všechno, přeji hezký den a děkuji za přečtení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...