sobota 29. prosince 2012

Oriflame MAXI lash mascara


Tuhle řasenku jsem dostala na Vánoce a teď vám ji předvedu :) Je klasicky černá, slibuje maxi řasy, jak z názvu plyne, ale díky podivnému hřebínku jsem nic extra nevytvořila.Barva je pěkná, opravdu sytě černá ani se mi neobtiskávala, ale manipulace s hřebínkem je vážně složitá a já opravdu nevidím důvod, proč si tuto řasenku pořizovat, když jiné s klasickým hřebínkem vám udělají krásné řasy po pár tazích..Takže jako dárek fajn, vyzkoušela jsem, ale sama bych si ji nekoupila.



Takto vypadá hřebínek.Opravdu jsem se zhrozila, když jsem ho vytáhla poprvé :)) Nanáší zbytečně velké množství barvy na řasy, čímž musíte honem rozčesávat co to jde, protože jinak máte slepené řasy a celkový výsledek je nic moc.

A takhle vypadá na mně :


No...nic moc, že ? Použila jsem dvě vrstvy a celkově to na mě působí dojmem muších nožiček..


Máte zkušenosti s touto řasenkou případně vyhovuje vám?

Hezký den přeji. :)

4 komentáře:

  1. Stejnou řasenku mám a taky mi moc nesedla. Není úplně špatná, ani tento druh hřebínku mi nevadí, ale mám doma lepší. Jinak děkuju za FB :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to asi opravdu chce možná cvik a naučit se s tímto druhem hřebínku pracovat :) Ale zase proč na to jít tak složitě..:)
      A rádo se stalo :)

      Vymazat
  2. Ja určite odporučam dvojfázové špirály od Loreal. Ja si za posledných 5rokov kupujem len tie, pretože sa mi osvedčili najviac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ty, jak jsou z jednoho konce bílé a z druhého už je klasická řasenka?Něco podobného jsem zkoušela asi ve 14-ti od nějaké no name značky, když to tady zřejmě teprve začínalo :)Za vyzkoušení to stojí, když jsi s ní takhle spokojená.Já jsem si právě našla levnou variantu od Essence, která vykouzlí pěkné řasy, ale nejraději mám asi ty maxi kartáčky od Maybelline :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...