pondělí 17. prosince 2012

Miss Sporty č.450


* 10.5.2014 přidány nové fotky

Tak dnes je na řadě tahle temně švestková barva s fialovým nádechem.
Abych řekla pravdu, tak jsem z tohoto laku mírně na rozpacích.Barva je super, ta se mi líbí moc a ráda ji v zimním období nosím pro její chladný vzhled.Co se mi už tak nelíbí je, že lak je strašně řídký, celkem špatně se mi lakoval
a ten štěteček...no hrůza ! Je jakoby ohryzaný, no uvidíte na fotkách.Takže lakování se mi vůbec nepovedlo díky tragickému štětečku.Můžu aspoň říct, že schne velmi dobře.









Můžete posoudit samy...:)

Mějte se krásně a hezký den přeji :)

2 komentáře:

  1. Moc pěkná barva! hlavně teď na zimu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takovej štěteček se mi povedl si koupis s lakem od Rimmel 60 seconds, docela sem na to čučela.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...